Moj sprzet z 1979
Started By
kalina
, 22 mar 2010 23:02
19 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 23:02
WITAM !
Swoj piekny pojazd nabyłem rok temu .Odkupilem go od dziadka ktory garazował go w szopie. Auto ma oryginalny lakier i jak na rocznik 79 jest w dosyc dobrej kondycji . W planach mam całkowita odbudowe i dwie zmiany : obnizenie i załozenie szerszych stalowek , reszte wszystko zostaje w pełnym oryginale ..
Trwało to ponad pol roku ale w koncu je skonstruowałem przó 6" tył 7"
Swoj piekny pojazd nabyłem rok temu .Odkupilem go od dziadka ktory garazował go w szopie. Auto ma oryginalny lakier i jak na rocznik 79 jest w dosyc dobrej kondycji . W planach mam całkowita odbudowe i dwie zmiany : obnizenie i załozenie szerszych stalowek , reszte wszystko zostaje w pełnym oryginale ..
Trwało to ponad pol roku ale w koncu je skonstruowałem przó 6" tył 7"
#3 OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 10:56
z gory sory za tok pisania ale pisze z telefonu. maluszek bardzo dorodny pozazdroscic nabytku widze ze robisz taka wzmianke w zawieszeniu. ciekawie to bd wyglondalo. w robisz taki maly lifting silnika? cos w stylu glowice 2 mm polerki ciut lzejsze kolo tak aby zyskac ok 5km? takie danie mu werwy?
#4 OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 13:07
jest ładny, a na szerokiej stali i z niskim zawiasem będzie jeszcze lepiej:)
#8 OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 19:45
Zrób coś z nadkolem przednim a później się bierz za obniżanie.
Co do samego obniżania-zależy co chcesz uzyskać, jak bardzo obniżyć i do czego wykorzystujesz auto.
Mam nadzieje, że nie zrobisz tego "na pałę" jak masa ludzi z tego(i nie tylko tego)forum czyli z powszednie ustalonego(niekoniecznie dobrego) przepisu .
Felgi na +
Co do samego obniżania-zależy co chcesz uzyskać, jak bardzo obniżyć i do czego wykorzystujesz auto.
Mam nadzieje, że nie zrobisz tego "na pałę" jak masa ludzi z tego(i nie tylko tego)forum czyli z powszednie ustalonego(niekoniecznie dobrego) przepisu .
Felgi na +
126tka - 1978' old school driving
#13 OFFLINE
Napisany 27 marca 2010 - 14:01
Wreszcie kurwa jakieś zacne auto na tym forum !
Prześliczny kolor.
Szukaj reparaturki błotnika i zostaw je w oryginale - WĄSKIE - będzie trochę męczarni z glebą, ale warto.
Poszerzki niezwykle zacne i w fajnym kolorze zbliżonym do oryginału - to tez jest super. Przed gleba sprawdź mocowania wahaczy i resora - to niezwykle istotne.
Wbij do mnie na GG 10786696 !
Przejrzyj mój temat - tez borykałem się z niskim zawieszeniem w połączeniu z wąskimi błotnikami, nawet rocznik auta ten sam.
http://www.terytoriu...-bezyk-t35.html
Prześliczny kolor.
Szukaj reparaturki błotnika i zostaw je w oryginale - WĄSKIE - będzie trochę męczarni z glebą, ale warto.
Poszerzki niezwykle zacne i w fajnym kolorze zbliżonym do oryginału - to tez jest super. Przed gleba sprawdź mocowania wahaczy i resora - to niezwykle istotne.
Wbij do mnie na GG 10786696 !
Przejrzyj mój temat - tez borykałem się z niskim zawieszeniem w połączeniu z wąskimi błotnikami, nawet rocznik auta ten sam.
http://www.terytoriu...-bezyk-t35.html
#15 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 12:34
A jak i koleś na pewno go nie spierdoli.
Brachu zrób sobie star tablice z lat 70tych na zloty.
Brachu zrób sobie star tablice z lat 70tych na zloty.
#16 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 20:42
Maluch w pelni przygotowany do sezonu : wymienione sprzegło , nowy tłumik , uchwyty , olej , filtry swiece , nowe lampy zelmot i ocynkowane nowe srubki do felg oraz emblemat licencja fiat. Jutro jade z nim do specjalisty od obnizania, zobaczymy co nam z tego wyjdzie .... W miedzy czasie przygotowuje drugi komplet felg w oryginale z napisami fiat ... Chodzi mi po glowie zmiana klapy na pierwsza serie i poziomy naczek polski fiat na przednim pasie oczywiscie wykonam to tak aby w pelni bylo to odwracalne .
#18 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 21:07
Klapa nie jest zła jak na 35 letni element blacharski do 126p.
W ziemię go.
Stylizacja na 1 serię tak na "maxa" jest jak dla mnie błędem, ja bym teraz tak już nie zrobił do końca...
W ziemię go.
Stylizacja na 1 serię tak na "maxa" jest jak dla mnie błędem, ja bym teraz tak już nie zrobił do końca...
#19 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 23:03
ładny. Nie był czasem na allegro ? gdzieś z małopolski? tak jakos wydaje mi sie ze pierewsze zdjęcia widziałem wlasnie w ogłoszeniu. No ale moge sie mylic (?)
Ja rowniez jestem za tym zeby nie stylizować go całkowicie na pierwsza serie. Dla laików- fakt bedzie wyglądał troche inaczej bo ciezko spotkac 126p z pionowym znaczkiem i szerokimi wlotami z tylu na klapie. Aczkolwiek tym co znają troche historie malucha po zamontowaniu tychh gadżetów od razu rzuci sie w oczy brak klinów w uszczelkach i juz będzie wiało podróbą . Dobrym kompromisem było by zamontowani tylko samej klapy bambino, mysle ze ladnie zgrywała by sie z poszezanym felunkiem i glebą bo widze ze prace nad autem idą bardziej w strone "cult" niz oryginał. Znaczek polski fiat stanowczo nie. Ale to tylko moje zdanie
Ja rowniez jestem za tym zeby nie stylizować go całkowicie na pierwsza serie. Dla laików- fakt bedzie wyglądał troche inaczej bo ciezko spotkac 126p z pionowym znaczkiem i szerokimi wlotami z tylu na klapie. Aczkolwiek tym co znają troche historie malucha po zamontowaniu tychh gadżetów od razu rzuci sie w oczy brak klinów w uszczelkach i juz będzie wiało podróbą . Dobrym kompromisem było by zamontowani tylko samej klapy bambino, mysle ze ladnie zgrywała by sie z poszezanym felunkiem i glebą bo widze ze prace nad autem idą bardziej w strone "cult" niz oryginał. Znaczek polski fiat stanowczo nie. Ale to tylko moje zdanie