Jump to content


Photo

Kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha!


9 replies to this topic

#1 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 06 December 2008 - 23:49

Witam! Mam kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha:
- gdzie podłączyć chłodnice oleju i filtr?
- jaką zastosować pompke paliwa elektryczną?
- modyfikacje gaźnika orginalnego - żeby wyciągnać jak najwięcej!
- czy warto się bawić w elektro zawór i czujnik położenia wału?


Pozdro! Nie chciałem żakładać kilku tematów ;)

#2 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 posts
    • :

Posted 06 December 2008 - 23:58

NIe zakladaj tego syfu co sie nazywa elektrozawór i czujnik położenia wału.GDziekolwiek nie byłem zawsze mówiono że gaźniki Webera są najlepsze i tak też sie u mnie okazało

#3 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 posts
    • Time Online: 2g 2m 13s

Posted 07 December 2008 - 02:49

NIe zakladaj tego syfu co sie nazywa elektrozawór i czujnik położenia wału...

Dlaczego uważasz że zapłon na nanoplexie jest gorszy? Nie masz przecież problemów z przerywaczem itp... Mnie osobiście nanoplex jeszcze nie zawiódł, ze zwykłym zapłonem to różnie bywało...

#4 OFFLINE   MaRcIN911

MaRcIN911

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 70 posts
    • :

Posted 08 December 2008 - 22:45

o chłodnicy oleju jest gdzieś na tym forum trzeba poszukać :wink:
co do gaźnika to musisz się pobawić i wypolerować cały kanał na lustro przez który wpada powietrze dyfuzor też na lustro i odpowiednio skrócić i zmienić jego krztałt aby był bardziej opływowy, to samo z pokrywą gaźnika na lustro i odpowiednio skrócić no i dysze można je samemy nieznacznie przerobić przerobić albo kupić gdzieś większe, no i oczywiście nieobejdzie się bez zmodyfokowanej uszczelki do gaźnika
miłej modyfikacji PZD

#5 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 08 December 2008 - 23:31

Wielkie dzięki :D a jeszcze odnośnie gaźnika to jaka rurka emulsyjna jest leprza: F74 czy F8? Dysze 110 - 145 są warte kupna?

#6 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 posts
    • :

Posted 08 December 2008 - 23:43

co do F74 to jest bardzo dobra chodzi mi o zimne dni...wystarczy potrzymac boba z 30 sekund na ssaniu i mozna lajtowo pozniej sposcic ssanie...nawet jak silnik jeszcze nie jest nagrzany to go nie muli...ale z tego co wynika twoj rocznik to ma f74.
z reszta wedlug mnie to po co chcesz sie bawic lepiej zostawic oryginal...jeszcze z tego roku :P

#7 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 posts
    • Time Online: 38s

Posted 09 December 2008 - 01:02

jaka rurka emulsyjna jest leprza: F74 czy F8? Dysze 110 - 145 są warte kupna?


Rurka emulsyjna zależna jest od pozostałych konfiguracji i trzeba testowo dobrać wszystko pod dany silnik. Nie jest powiedziane że ta sama rurka będzie dobra do tego czy tamtego silnika. Trzeba testować.

#8 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 posts
    • :

Posted 09 December 2008 - 01:08

fakt.... nie kazdy silnik chodzi tak samo czy np. bedzie chodzil po modyfikacjach...ale tez odemnie kumpel wsadzil do liftinga i jest bajer...z reszta o rurkach emulsyjnych przeczytalem tutaj na forum bo nawet nie mialem o tym zielonego pojecia ze to cos zmienia...

#9 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 10 December 2008 - 16:21

A co z dyszami gaźnika?

#10 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2,323 posts
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Posted 10 December 2008 - 17:18

powyzej 120 czy 125 spalanie bedzie w cholere duze 10-14l. optymalnie to 117. przy modach calego gaznika wzrost spalania sie nie odczuwa (przynajmnie ja u siebie roznicy nie zauwazylem). dyszy powietrza (oryginalnie 190) nie zmienia sie. im wieksza dysza powietrza tym bardziej zubozona mieszanka paliwa z powietrzem, tym gorzej jednym slowem, bo autko bedzie mialo mniej energi kinetycznej. rurka emulsyjna to malo pomodzonego silnika najlepsza f74.
Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Topic Forum Started By Stats Last Post Info






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.