Witam! Mam kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha:
- gdzie podłączyć chłodnice oleju i filtr?
- jaką zastosować pompke paliwa elektryczną?
- modyfikacje gaźnika orginalnego - żeby wyciągnać jak najwięcej!
- czy warto się bawić w elektro zawór i czujnik położenia wału?
Pozdro! Nie chciałem żakładać kilku tematów
Kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha!
Started By
Ekjonar
, 06 gru 2008 23:49
9 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2008 - 02:49
Dlaczego uważasz że zapłon na nanoplexie jest gorszy? Nie masz przecież problemów z przerywaczem itp... Mnie osobiście nanoplex jeszcze nie zawiódł, ze zwykłym zapłonem to różnie bywało...NIe zakladaj tego syfu co sie nazywa elektrozawór i czujnik położenia wału...
#4 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 22:45
o chłodnicy oleju jest gdzieś na tym forum trzeba poszukać
co do gaźnika to musisz się pobawić i wypolerować cały kanał na lustro przez który wpada powietrze dyfuzor też na lustro i odpowiednio skrócić i zmienić jego krztałt aby był bardziej opływowy, to samo z pokrywą gaźnika na lustro i odpowiednio skrócić no i dysze można je samemy nieznacznie przerobić przerobić albo kupić gdzieś większe, no i oczywiście nieobejdzie się bez zmodyfokowanej uszczelki do gaźnika
miłej modyfikacji PZD
co do gaźnika to musisz się pobawić i wypolerować cały kanał na lustro przez który wpada powietrze dyfuzor też na lustro i odpowiednio skrócić i zmienić jego krztałt aby był bardziej opływowy, to samo z pokrywą gaźnika na lustro i odpowiednio skrócić no i dysze można je samemy nieznacznie przerobić przerobić albo kupić gdzieś większe, no i oczywiście nieobejdzie się bez zmodyfokowanej uszczelki do gaźnika
miłej modyfikacji PZD
#6 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 23:43
co do F74 to jest bardzo dobra chodzi mi o zimne dni...wystarczy potrzymac boba z 30 sekund na ssaniu i mozna lajtowo pozniej sposcic ssanie...nawet jak silnik jeszcze nie jest nagrzany to go nie muli...ale z tego co wynika twoj rocznik to ma f74.
z reszta wedlug mnie to po co chcesz sie bawic lepiej zostawic oryginal...jeszcze z tego roku
z reszta wedlug mnie to po co chcesz sie bawic lepiej zostawic oryginal...jeszcze z tego roku
#7 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 01:02
jaka rurka emulsyjna jest leprza: F74 czy F8? Dysze 110 - 145 są warte kupna?
Rurka emulsyjna zależna jest od pozostałych konfiguracji i trzeba testowo dobrać wszystko pod dany silnik. Nie jest powiedziane że ta sama rurka będzie dobra do tego czy tamtego silnika. Trzeba testować.
#8 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 01:08
fakt.... nie kazdy silnik chodzi tak samo czy np. bedzie chodzil po modyfikacjach...ale tez odemnie kumpel wsadzil do liftinga i jest bajer...z reszta o rurkach emulsyjnych przeczytalem tutaj na forum bo nawet nie mialem o tym zielonego pojecia ze to cos zmienia...
#10 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2008 - 17:18
powyzej 120 czy 125 spalanie bedzie w cholere duze 10-14l. optymalnie to 117. przy modach calego gaznika wzrost spalania sie nie odczuwa (przynajmnie ja u siebie roznicy nie zauwazylem). dyszy powietrza (oryginalnie 190) nie zmienia sie. im wieksza dysza powietrza tym bardziej zubozona mieszanka paliwa z powietrzem, tym gorzej jednym slowem, bo autko bedzie mialo mniej energi kinetycznej. rurka emulsyjna to malo pomodzonego silnika najlepsza f74.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Części do malucha |
Usługi | Tunio |
|
|
|
Przypięty Co zrobiliście dziś dla swojego Malucha / co sie wydarzyło? |
Hydepark | Madd |
|
|
|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|
|
felgi od poloneza do malucha |
Stylistyka | Pitol |
|
|
|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|