Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha!


9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 06 grudnia 2008 - 23:49

Witam! Mam kilka pytań odnośnie modyfikacji malucha:
- gdzie podłączyć chłodnice oleju i filtr?
- jaką zastosować pompke paliwa elektryczną?
- modyfikacje gaźnika orginalnego - żeby wyciągnać jak najwięcej!
- czy warto się bawić w elektro zawór i czujnik położenia wału?


Pozdro! Nie chciałem żakładać kilku tematów ;)

#2 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 06 grudnia 2008 - 23:58

NIe zakladaj tego syfu co sie nazywa elektrozawór i czujnik położenia wału.GDziekolwiek nie byłem zawsze mówiono że gaźniki Webera są najlepsze i tak też sie u mnie okazało

#3 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 07 grudnia 2008 - 02:49

NIe zakladaj tego syfu co sie nazywa elektrozawór i czujnik położenia wału...

Dlaczego uważasz że zapłon na nanoplexie jest gorszy? Nie masz przecież problemów z przerywaczem itp... Mnie osobiście nanoplex jeszcze nie zawiódł, ze zwykłym zapłonem to różnie bywało...

#4 OFFLINE   MaRcIN911

MaRcIN911

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 70 postów
    • :

Napisany 08 grudnia 2008 - 22:45

o chłodnicy oleju jest gdzieś na tym forum trzeba poszukać :wink:
co do gaźnika to musisz się pobawić i wypolerować cały kanał na lustro przez który wpada powietrze dyfuzor też na lustro i odpowiednio skrócić i zmienić jego krztałt aby był bardziej opływowy, to samo z pokrywą gaźnika na lustro i odpowiednio skrócić no i dysze można je samemy nieznacznie przerobić przerobić albo kupić gdzieś większe, no i oczywiście nieobejdzie się bez zmodyfokowanej uszczelki do gaźnika
miłej modyfikacji PZD

#5 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 08 grudnia 2008 - 23:31

Wielkie dzięki :D a jeszcze odnośnie gaźnika to jaka rurka emulsyjna jest leprza: F74 czy F8? Dysze 110 - 145 są warte kupna?

#6 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 08 grudnia 2008 - 23:43

co do F74 to jest bardzo dobra chodzi mi o zimne dni...wystarczy potrzymac boba z 30 sekund na ssaniu i mozna lajtowo pozniej sposcic ssanie...nawet jak silnik jeszcze nie jest nagrzany to go nie muli...ale z tego co wynika twoj rocznik to ma f74.
z reszta wedlug mnie to po co chcesz sie bawic lepiej zostawic oryginal...jeszcze z tego roku :P

#7 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 09 grudnia 2008 - 01:02

jaka rurka emulsyjna jest leprza: F74 czy F8? Dysze 110 - 145 są warte kupna?


Rurka emulsyjna zależna jest od pozostałych konfiguracji i trzeba testowo dobrać wszystko pod dany silnik. Nie jest powiedziane że ta sama rurka będzie dobra do tego czy tamtego silnika. Trzeba testować.

#8 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 09 grudnia 2008 - 01:08

fakt.... nie kazdy silnik chodzi tak samo czy np. bedzie chodzil po modyfikacjach...ale tez odemnie kumpel wsadzil do liftinga i jest bajer...z reszta o rurkach emulsyjnych przeczytalem tutaj na forum bo nawet nie mialem o tym zielonego pojecia ze to cos zmienia...

#9 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 10 grudnia 2008 - 16:21

A co z dyszami gaźnika?

#10 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 10 grudnia 2008 - 17:18

powyzej 120 czy 125 spalanie bedzie w cholere duze 10-14l. optymalnie to 117. przy modach calego gaznika wzrost spalania sie nie odczuwa (przynajmnie ja u siebie roznicy nie zauwazylem). dyszy powietrza (oryginalnie 190) nie zmienia sie. im wieksza dysza powietrza tym bardziej zubozona mieszanka paliwa z powietrzem, tym gorzej jednym slowem, bo autko bedzie mialo mniej energi kinetycznej. rurka emulsyjna to malo pomodzonego silnika najlepsza f74.
Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.