Fiat 126p
Started By
Wolf88
, 23 Jun 2008 21:56
370 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 23 June 2008 - 21:56
Witam
Jestem nowy na tym forum i korzystając z okazji pragnę powitać wszystkich forumowiczów... Pochodzę z Podkarpacia, 126 interesuję się już ładnych parę lat. Początkowo byłem zwolennikiem mega tuningu czyli typowej stylizacji lat 90 (im bardziej obwieszona "choinka" tym lepsza) Jednak po głębszych dyskusjach z kilkoma osobami trafiłem na właściwą drogę
Oto mój Fiat 126p FL. Został wyprodukowany w 1993r, jestem jego 2 właścicielem... Mimo pięknego stanu wizualnego przed remontem po zdarciu konserwacji, listw ozdobnych, okazało się że był tak zgnity, ze nadawał się jedynie na złom. Samochód w 2008r przeszedł remont blacharski (dostał nowe blachy i lakier). W 126 zostały usunięte plastiki z drzwi i został wyczyszczony ze znaczków.
Zawieszenie: przód: ok.7-8 cm + dodatkowe pióro i obcięte końcówki dobijaków, tył sprężyna cięta 1 i 1/4 zwoja + gumy usztywniające sprężynę i obcięta jedna bulwa z bałwanka. Amortyzatory z Krosna, przód, tył nowe.
Car Audio: Radyjko - JVC KD-G161 4x45, Głośniki - BLAUPUNKT GTx 132 140W
Jestem nowy na tym forum i korzystając z okazji pragnę powitać wszystkich forumowiczów... Pochodzę z Podkarpacia, 126 interesuję się już ładnych parę lat. Początkowo byłem zwolennikiem mega tuningu czyli typowej stylizacji lat 90 (im bardziej obwieszona "choinka" tym lepsza) Jednak po głębszych dyskusjach z kilkoma osobami trafiłem na właściwą drogę
Oto mój Fiat 126p FL. Został wyprodukowany w 1993r, jestem jego 2 właścicielem... Mimo pięknego stanu wizualnego przed remontem po zdarciu konserwacji, listw ozdobnych, okazało się że był tak zgnity, ze nadawał się jedynie na złom. Samochód w 2008r przeszedł remont blacharski (dostał nowe blachy i lakier). W 126 zostały usunięte plastiki z drzwi i został wyczyszczony ze znaczków.
Zawieszenie: przód: ok.7-8 cm + dodatkowe pióro i obcięte końcówki dobijaków, tył sprężyna cięta 1 i 1/4 zwoja + gumy usztywniające sprężynę i obcięta jedna bulwa z bałwanka. Amortyzatory z Krosna, przód, tył nowe.
Car Audio: Radyjko - JVC KD-G161 4x45, Głośniki - BLAUPUNKT GTx 132 140W
#4 OFFLINE
Posted 23 June 2008 - 22:24
To 126p JEST i jeszcze sporo czasu będzie !!
Wolf88 - tam jakoś wplatasz rozmowę ze mną i JACQ
Moje zdanie znasz - aż nudny jestem - Twoje 126p zamiata chętnie bym sobie urządził sesje naszych maszynek i nie wiem tak naprawdę kto miałby większy "zaszczyt"
Wolf88 - tam jakoś wplatasz rozmowę ze mną i JACQ
Moje zdanie znasz - aż nudny jestem - Twoje 126p zamiata chętnie bym sobie urządził sesje naszych maszynek i nie wiem tak naprawdę kto miałby większy "zaszczyt"
#8 OFFLINE
Posted 24 June 2008 - 07:32
Witam kolege, maluszek oczywiście jest bardzo fajny, i niema porównania z tym jak wygladał na samym początku, teraz jest bomba tylko przednie chlapacze tez zdejmij...
Klasyk i elegant- prawie jak ojciec i syn
"Spadochroniarze nie umierają-idą do piekieł aby się przegrupować"
#11 OFFLINE
Posted 24 June 2008 - 12:43
Bilo poszerzki z pierwszego postu mają po 5.5", (2 felgi z letnimi i 2 felgi z zimowymi oponami)... natomiast dzisiaj zamontowałem inny zestaw poszerzek, który kupiłem w ubiegłym tygodniu (4 letnie oponki na nich mam) i niestety okazało się, że 2 felgi (te co są w przodzie) są nieco węższe o ok. 0,5cm i są w trochę inny sposób poszerzone (w realu bardziej widać, że są mniej szerokie)... a te na tyle są identyczne jak te z pierwszego zestawu.