Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podłaczenie dalekosiężnych i brak prądu..


21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 09 lutego 2008 - 17:22

dziwne zjawisko podlaczylem lampy daleksiezne.. na probe.. to znaczy odwalilem totalna prowizorke na probe podlaczylem dalekosiezne do dlugich.. tzn kable przymocowalem do zarowek tak by po wlaczeniu dlugich prad szedl na dalekasiezne .. i dziwne zjawisko.. po jezdzie na dlugich przez 10 minut, bateryjka rano nie ma pradu i auto nei odpala.. pytanie moje.. czy to wina podlaczenia ze bateryjka tak szybko pada czy wina lamp ktore sie nei nadaja do mnie ??

#2 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 09 lutego 2008 - 17:44

Sprawdz ladowanie i stan akumulatora moze jest juz trupem. Jak wlacze dlugie czyli 2x60 wat i dopale dalekosiezne 2x100 wat to ladowanie spda mi z 14-15V na 13-14V wiec deficytu jeszcze nie ma ale nie wiem co sie stanie jak pojade tak z 10 min non stop
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#3 OFFLINE   Mafiu

Mafiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 210 postów
    • Time Online: 3g 20m 25s

Napisany 09 lutego 2008 - 17:51

kizar miałem podobną sytuację z moimi lampami też mi aku padł musiałem kupić nowy i teraz jest oki pozdro
126el:)Fiat 126p;Fatalna Imitacja Auta Turystycznego 1-osobowego 2-drzwiowego 6-krotnie przepłaconego:)

#4 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 09 lutego 2008 - 18:13

ale mowicie ze to nei wina podlaczenia powiedzmy na krotko do dlugich tylko akumulator poporstu nei wydala ??

#5 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 09 lutego 2008 - 18:18

Tak wlasnie tak mysle
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#6 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 09 lutego 2008 - 18:22

Podłączenie(sposób podłączenia) nie ma tutaj namniejszego znaczenia.
Albo ładowanie jest nieodpowiednie albo akumulator nie trzyma już prądu.
Ja na zestawie długie+halogeny jeżdżę codziennie po kilka godzin i nie ma to żadnego wpływu na stan naładowania akumulatora.

#7 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 09 lutego 2008 - 18:37

czyli jesli akumulator slaby, stary ... to podlacznie dalekosieznych poprostu wykoczy akumulator do cna ?? przy nowym obajwy powinne zniknac // ??

#8 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 09 lutego 2008 - 19:31

Stary akumulator niedosc ze nie trzyma pradu to jeszcze doluje alternator. Jesli masz oki ladowanie to zapewne akumulator jest detka :wink:
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#9 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 09 lutego 2008 - 20:20

a jak sprawdzic czy ladowanie jest w normnie ??

#10 OFFLINE   eyeless_es

eyeless_es

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • :

Napisany 09 lutego 2008 - 20:39

.... miernik w dlon .... i masz sprawdzone ....
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   Tunio

Tunio

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • Time Online: 10g 45m 6s

Napisany 07 marca 2008 - 22:42

Witaj!

Miałem podobny problem, a konkretnie to zamieniłem żarówki w reflektorech z 55/60W na 90/100W i nastąpiło dziwne zjawisko: na wolnych obrotach było O.K., ale po dodaniu gazu światła ciemniały delikatnie i zaczynała jarzyć lekko kontroplka ładowania. Po trudach i mozołach okazało się, że pod tym dużym obciążeniem grzał się główny przewód dostarczający prąd do instalacji. Elektryk pociągnął zasilanie osobno na światła przez przekaźniki, problem zniknął a ja jeździłem latarnią morską z bananem na twarzy.
Spróbuj pójść tym tropem.
Skrzynka pocztowa in spe

Autko w remoncie

#12 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 13 marca 2008 - 08:52

czyli to jednak kwestia podlaczenia ?? :)

#13 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 13 marca 2008 - 10:21

Halogeny dalekosiężne zawsze podłącza się przez przekaźnik i to jest chyba jasne. Ale przekrój kabla do tych świateł nie ma wpływu na ładowanie akumulatora. Jedynymi zauważalnymi skutkami dania zbyt cienkiego kabla bądź nie dania przekaźnika jest grzanie się kabli i wypalanie się styków przełącznika.

#14 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 13 marca 2008 - 14:59

kabla bądź nie dania przekaźnika jest grzanie się kabli i wypalanie się styków przełącznika.


a to nie bedzie tez wina tego ze akumulator poprostu pada ??

#15 OFFLINE   Tunio

Tunio

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • Time Online: 10g 45m 6s

Napisany 13 marca 2008 - 15:52

Moim zdaniem raczej nie. Gdyby akku padał, to byś nie odpalił rakiety.
Skrzynka pocztowa in spe

Autko w remoncie

#16 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 13 marca 2008 - 16:00

no nie odpalam tunio.. przejade sie na dalekich 10 km i zgasze to potem juz aczej nei odpale

#17 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 13 marca 2008 - 17:40

No to już pisałem, że masz problem z poprawnym ładowaniem albo akumulator z powodu podeszłego wieku ma już problemy z trzymaniem :) ... prądu.

#18 OFFLINE   Tunio

Tunio

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • Time Online: 10g 45m 6s

Napisany 13 marca 2008 - 17:53

Jeżeli do tej pory autko odpalało na widok kluczyka, to obstawiałbym usterkę układu ładowania. Odpal silnik, włącz światła mijania i sprawdź napięcie na akku. Powinno być ok. 14,4V, lecz uwaga: NIE WIĘCEJ!!!!
Wyższe napięcie jest zabójcze dla akku. Pół biedy, jeśli jest mniejsze, choć to też jest groźne. Potem dochodzenie - regulatur napięcia i altrnator/prądnica. Aaaaaaaaaaaaaaaa jeszcze instalacja, czy przypadkiem nie masz jakiegoś upływu do masy i czy styki są wszystkie czyste.
Skrzynka pocztowa in spe

Autko w remoncie

#19 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 26 marca 2008 - 12:19

moze ktos napisac jak podlaczyc dobrze dalkosiezne z przekaznikiem.. to znaczy co jak i gdzie.. jakies wieksze szczegoly..

#20 OFFLINE   FSMarcin

FSMarcin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 402 postów
    • Time Online: 9m 6s

Napisany 26 marca 2008 - 14:46

Poszukaj w sieci, znajdziesz 8)
Ford Fiesta 1,3i C 95'



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.