Skocz do zawartości


Zdjęcie

moj 126p kochany


95 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2008 - 15:04

co to byłoby


STRYCZEK :twisted:

Każdy teraz wie że musi sobie tego porządnie przypilnować gdy będzie swojego malował. Szkoda że ta wiedza jest kosztem twojego auta.
Żyj aż do śmierci!

#42 OFFLINE   Bronek

Bronek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 724 postów
    • Time Online: 1d 2g 38m 35s

Napisany 28 lutego 2008 - 15:32

To zabezpieczanie chyba jest logiczne, ale ci mechanicy maja w dupie maluchy bo uważają ze i tak sie zaraz rozpadną więc nawet nie zabezpieczają niczego bo po co :roll:
Dodany obrazek
Klasyk i elegant- prawie jak ojciec i syn :)
"Spadochroniarze nie umierają-idą do piekieł aby się przegrupować"

#43 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2008 - 16:07

No to teraz rozpuszczalnik i czyścimy :lol: :lol: :lol:

#44 OFFLINE   lewy06

lewy06

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 245 postów
    • Time Online: 1g 33m 1s

Napisany 28 lutego 2008 - 16:18

nie nie juz wyczyszczone jest... hahahah wiec nie ma co sie martwic wszytsko ladnie zlazlo...ja tam nie nazekam jest dobrze...jak to sie mowi jestem optymista :wink:

ps.
dobrze ze podsufitowke sciagli :devil:
>Połączyła nas wspólna pasja<

#45 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 28 lutego 2008 - 18:23

Ło jesó :shock: Przeca to wystarczyło troche papieru/gazet i taśma klejąca...

#46 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2008 - 18:45

Fraciu126p ale to przecie dużo czasu i roboty...a jak w cztery literki zimno to szybko szybko jest....nie to co ciepły garaż i piecyk i tylko usiąść przerwa i kawusiaaaa :lol: :lol: :P :P [/i]

#47 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 28 lutego 2008 - 18:56

Jak K***A dużo :?: :!: :| Trzeba być dokładnym, ale do cholery, jeśli się maluje auto, to trzeba się przyłożyć...

#48 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2008 - 19:10

Franiu126p zgadzam sie oto mi chodziło ale przeczytaj dokładnie że to nie było robione u blacharza tylko u kolegi i coś tam jest że zimno było, nie doczytałem już dokładnie



Fakt, trzeba być dokładnym przy lakierowaniu, sam sie przkonałem na przykładzie brata bo robił boczek w aucie u siebie ze słupkiem i coprawda było zabezpieczone, wszędzie taśma i gazeta ale i tak podkład prysnął na szybe i na drzwi... :evil: :evil: :evil: :evil:


JA tam nie preferuje takich akcji :wink: jak robić blache to po całości a nie kawałkami, bo nikt nie wie czy na drugim krańcu za 3 miesiące nie pojawi sie rudy :lol: :lol: :lol: :lol: , ale to już jak kto woli

#49 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 28 lutego 2008 - 20:59

ale przeczytaj dokładnie

nie doczytałem już dokładnie


Też się stosuj. Rozumiem ze było to robione u kumpla, ale to nie zmienia faktu, ze wypadało by się przyłożyć. Dobre maskowanie całego auta wiele by nie zajęło, a było by dużo mniej roboty/problemów, bo potem zamiast czyścić, wystarczy oderwać

#50 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2008 - 21:31

No też można :wink: :wink: , ale lewy06 miał dzięki temu dodatkowe doświadczenie pełne przeżyć związanych ze smrodem rozpuszczalnika i czyszczeniem

#51 OFFLINE   lewy06

lewy06

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 245 postów
    • Time Online: 1g 33m 1s

Napisany 28 lutego 2008 - 21:49

no nie inaczej, polecam kazdemu nic lepszego nie ma jak rozpuszczalnik, hahah
co 5 minut musialem wychodzic z garazu bo bym na glowe dostal...
ale co tam wspaniale przezycie moze nikt z was nie uwierzy ale ani razu nie przeklnąlem czyszczac ten syff :wink: ...taki bylem uradowany ze furka w domu wreszcie :jupi:


no i jest fotka malowidelka na liczniku, kolega wprowadzil poprawki (koła).
mialem chwile czasu to go zalozylem mysle ze ladnie wyglada beda fotki a poki co taka sobie fota z telefonu :)
Dodany obrazek
>Połączyła nas wspólna pasja<

#52 OFFLINE   sopelhc

sopelhc

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 08 marca 2008 - 17:05

lewy-kto Ci malował te elementy:P

#53 OFFLINE   lewy06

lewy06

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 245 postów
    • Time Online: 1g 33m 1s

Napisany 15 kwietnia 2008 - 23:14

hehe ty dobrze wiesz, nie badz taki skromny :P

no i dzis znow sie problemy zaczely na poczatek prawe kolo zaczelo bic, przyczyna nieznana niby kolo dokrecone... narazie jest w miare, Ale w fazie testowania pojawil sie problem ze skrzynia mianowicie zakleszczenie sie 2 biegu dziwny objaw...narazie ustapilo ale jutro nowy olej powedruje do skrzyni bo nie bardzo wiem czy stary jeszcze jest no i powieszchowne ogledziny...

troszke odswieze temat, poki co nowe fotki...

Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek

kolejne najblizsze plany to:
lampy tył a mianowicie bialo-czerwone lub cale czerwone, kwestia przemyslenia...moze ktos ma jakis ciekawy pomysl i podpowie:).
druga sprawa dotyczy wlotow, jednak wracaja te ktore goscily wczesniej te z aluminiowa siatka, obecne nie pasuja w zaden sposob sa za krótkie, szkoda bo mi sie podobaja. Zobacze jak to bedzie sie prezentowac i wtedy podejme jakas decyzje
>Połączyła nas wspólna pasja<

#54 Gość_szczuraz_*

Gość_szczuraz_*
  • Guests

Napisany 15 kwietnia 2008 - 23:35

zacna obręcz ... :mrgreen:


choruje strasznie na takie felgi ...

#55 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 16 kwietnia 2008 - 00:23

Tylko biało-czerwone :twisted:
Nie bój się zmiany na lepsze...

#56 OFFLINE   sopelhc

sopelhc

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 16 kwietnia 2008 - 05:15

Lewy-lampy tylko biało czerwone (niedługo testuję swoje po przeróbkach-obejrzysz,przemyślisz i może też będziesz chciał lampy ''SOPEL LIMITED EDITION'') :D !!A wlociki już niedługo-ładne będą :P
Dobre auto,swoją drogą masa pracy włożona!!Szacun wielki!!!!!!

#57 OFFLINE   sigo

sigo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 postów
    • Time Online: 14m 39s

Napisany 16 kwietnia 2008 - 11:22

ey ziomus, tych fot nie da sie powiekszyc... :roll:

#58 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 16 kwietnia 2008 - 11:27

No właśnie a jak chciałem tą panią z bliższa zobaczyć :faja:
Żyj aż do śmierci!

#59 OFFLINE   lewy06

lewy06

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 245 postów
    • Time Online: 1g 33m 1s

Napisany 16 kwietnia 2008 - 12:11

foty po kliknieciu otwieraja sie w pełnym rozmiarze, tylko chyba jakis problem jest z fotosikiem wczoraj dzialalo :?
>Połączyła nas wspólna pasja<

#60 OFFLINE   kapsel

kapsel

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 754 postów
    • Time Online: 2g 33m 1s

Napisany 16 kwietnia 2008 - 12:21

cały fotosik pierdnął.
[img]http://img138.imageshack.us/img138/7055/126bb.gif[img]








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.