Co wy z tą glebą?
#1 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 03:55
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.
#3 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 09:54
Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.
Również Cie witam.. teraz wykład.. Siądź spokojnie otwórz browar....
Gleba jest podstawą tuningu.. nawet jeśli nie chcesz latac ostro po zakretach to przynajmniej obnizone auto wygląda ekstra.. Jacq ma glebe i podłubany silnik i jeździ sobie "LOW&SLOW".. auto obniżone wygląda wiele fajniej !!
Zderzaczki i progi szczerze wg.mnie i (podejrzewam) większosci na forum sobie odpusc...to naprawde wyglada śmiesznie i do tego zostawiając seryjne fele na baloniastej oponie to bedzie tragedia..
Zobrazuje ci to w ten sposób " Obwieszony spojlerami maluch na szczódłach z małymi kółkami... No i jak sie z tego nie smiac ??
Oczywiscie dezycje zostawiam Tobie i zawsze chodzi o to zeby sie wlascicielowi podobało...
Pozdrawiam ...
#5 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 11:11
Niemiecki
Francuski
Japoński
Klasyczny
Rajdowy/Wyścigowy
i są tak samo marki samochodów pasujące do danego stylu
o ile German styl jest bardzo uniwersalny i będzie pasował do każdego samochodu to niestety z pozostałymi stylami nie jest tak kolorowo
Obwieszać plastikiem i spojlerami można nowe samochody Francuskie, Japońskie, a nie samochody projektowane w latach 60-80
do samochodów typu Fiat 124, 125 ,126, 127, 128 , 131, 132, Zastawa, Polonez, Golf mkI, R5, stare Alfy pasują tylko 3 style :
Niemiecki/USA (cult style)
Klasyczny
Rajdowo Wyścigowy
A podstawową rzeczą w tuningu to posiadanie odrobiny GUSTU niestety nie wszyscy go posiadają i nie dość że krzywdzą samochody to jeszcze stają się pośmiewiskiem na ulicach
#7 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 11:28
Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.
ojj, tak samo jak Phantom, nie mam pytan
jako klubowicz i moderator nie powinienem cie tak na samym poczatku zrazac do naszego klubu/forum, ale szczerze to z tymi spojlerami, wydechami, seryjnymi 12 i bez gleby, to trafiles w zle miejsce
#12 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 17:35
a przykłady dlaczego sie opłaca:
- lepiej wygląda (nawet jeśli reszta jest seryjna, zrób sobie na kompie vt swojego malca),
- o wiele lepiej się jeździ
- mniejsze prawdopodobienstwo, że puścisz dacha w zakręcie
a co do fel:
- 12 też są fajne ale napewno nie lepsze od alu 13 lub 14
- alu to kolejny stopień w tuningu czyli muszą być lepsze
- sam mam 12 ale poszerzane i to chyba jedyna wersja by jeszcze przynajmniej na nich pojeździc zanim pójdzie sie w alu
- standardowe fele napewno nie będą pasowały od malca obwieszonego spojlerami - zresztą powyższe posty wyjaśniają to odpowiednio
#14 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 06:56
A o zakładaniu skrzydła nawet nie myśle. Taki wybór jest dla mnie praktyczniejszy - jeśli chodzi o moją jazde i drogi po których jeżdże, a nie mam zamiaru zmieniać urwanej miski olejowej co drugi dzień.
Po za tym to mi pasuje. Jak skończe montarz to wrzuce toty i sami ocenicie.
Najważniejsze przecież to by mnie się podobało.
#15 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 07:13
Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.
po tym co napisales stwierdzam ze jestes wiesniakiem
#18 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 12:05
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
gleba? czy aby na pewno? |
Stylistyka | dMq |
|
|