Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co wy z tą glebą?


46 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ICE

ICE

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 03:55

Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.

#2 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 13 stycznia 2007 - 05:53

jezeli wg ciebie standardowe fele 12tki sa najlepsze to ja juz nie mam pytań :shock:

#3 OFFLINE   Qulek

Qulek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 206 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 09:54

Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.


Również Cie witam.. teraz wykład.. Siądź spokojnie otwórz browar....

Gleba jest podstawą tuningu.. nawet jeśli nie chcesz latac ostro po zakretach to przynajmniej obnizone auto wygląda ekstra.. Jacq ma glebe i podłubany silnik i jeździ sobie "LOW&SLOW".. auto obniżone wygląda wiele fajniej !!

Zderzaczki i progi szczerze wg.mnie i (podejrzewam) większosci na forum sobie odpusc...to naprawde wyglada śmiesznie i do tego zostawiając seryjne fele na baloniastej oponie to bedzie tragedia..

Zobrazuje ci to w ten sposób " Obwieszony spojlerami maluch na szczódłach z małymi kółkami... No i jak sie z tego nie smiac ??

Oczywiscie dezycje zostawiam Tobie i zawsze chodzi o to zeby sie wlascicielowi podobało...

Pozdrawiam ...

#4 OFFLINE   Jacq

Jacq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 958 postów
    • Time Online: 10m 5s

Napisany 13 stycznia 2007 - 10:12

:shock:
jakiekolwiek auto z kompletem spojlerów i seryjnym zawiasem i kołami budzi automatycznie uśmiech politowania u większości osób, które "znają" się na tuningu :lol: A w przypadku malucha wygląda to tragicznie
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   jozekrj

jozekrj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 235 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 11:11

są różne szkoły tuningu:

Niemiecki
Francuski
Japoński
Klasyczny
Rajdowy/Wyścigowy

i są tak samo marki samochodów pasujące do danego stylu

o ile German styl jest bardzo uniwersalny i będzie pasował do każdego samochodu to niestety z pozostałymi stylami nie jest tak kolorowo

Obwieszać plastikiem i spojlerami można nowe samochody Francuskie, Japońskie, a nie samochody projektowane w latach 60-80


do samochodów typu Fiat 124, 125 ,126, 127, 128 , 131, 132, Zastawa, Polonez, Golf mkI, R5, stare Alfy pasują tylko 3 style :
Niemiecki/USA (cult style)
Klasyczny
Rajdowo Wyścigowy

A podstawową rzeczą w tuningu to posiadanie odrobiny GUSTU niestety nie wszyscy go posiadają i nie dość że krzywdzą samochody to jeszcze stają się pośmiewiskiem na ulicach
Future TERYTORIUM126p Member -- Oddzial 100-lica


http://s2.metaldamag....php?uid=147129

#6 OFFLINE   maciekdj

maciekdj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 290 postów
    • Time Online: 2m 26s

Napisany 13 stycznia 2007 - 11:22

jezeli chcesz cos takiego zrobic :lol: :lol: :lol: to chyba jakas pomylka...

Please Login or Register to see this Hidden Content


Please Login or Register to see this Hidden Content


Please Login or Register to see this Hidden Content



#7 OFFLINE   scandaL

scandaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 540 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 11:28

Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.


ojj, tak samo jak Phantom, nie mam pytan :roll:

jako klubowicz i moderator nie powinienem cie tak na samym poczatku zrazac do naszego klubu/forum, ale szczerze to z tymi spojlerami, wydechami, seryjnymi 12 i bez gleby, to trafiles w zle miejsce

#8 OFFLINE   marcin_rsl

marcin_rsl

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 12:46

Maluchy ze standardowymi felami , pomalowanymi na biało i kompletem - zderzaczki - progi , na seryjnym zawieszeniu prezentują się naprawde dużo lepiej od tych które są obniżone i mają aluminiowe felgi :lol: :lol2: :rotfl:
Dodany obrazek

#9 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 13 stycznia 2007 - 13:18

Ja tez nie mam pytan jeśli standarowe 12stki sa zajebiste.
Najlepiej jeszcze do tego z 10 spojlerów i seria silnior
:rotfl:

#10 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 13 stycznia 2007 - 13:41

co wy chcecie 12 z biala farba +5 koni 10 spojlerow +50 koni do tego extra bojowy koloer +14 koni i sumujac mamy razem 69 koni prawie jak rajdowka :D
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   siwydh

siwydh

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 132 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 14:04

nie ma jak duze skrzydlo w maluchu sam chcial bym takie miec ale nie znalazlem jeszcze tak wielkiego o jakim maze :D

#12 OFFLINE   Scorpion

Scorpion

    Zaawansowany

  • Member
  • 289 postów
    • Time Online: 1g 33m 11s

Napisany 13 stycznia 2007 - 17:35

wiem ze swojego doświadczenia że gleba jest wskazana w tuningu malca (sam jestem krytykowany za to że tył jeszcze mi asfaltu nie dotknął - prawda Kjub :?: :lol: )
a przykłady dlaczego sie opłaca:
- lepiej wygląda (nawet jeśli reszta jest seryjna, zrób sobie na kompie vt swojego malca),
- o wiele lepiej się jeździ
- mniejsze prawdopodobienstwo, że puścisz dacha w zakręcie

a co do fel:
- 12 też są fajne ale napewno nie lepsze od alu 13 lub 14
- alu to kolejny stopień w tuningu czyli muszą być lepsze
- sam mam 12 ale poszerzane i to chyba jedyna wersja by jeszcze przynajmniej na nich pojeździc zanim pójdzie sie w alu
- standardowe fele napewno nie będą pasowały od malca obwieszonego spojlerami - zresztą powyższe posty wyjaśniają to odpowiednio
Terytorium126p Member - TRÓJMIASTO
Dodany obrazek

#13 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 13 stycznia 2007 - 23:50

Rogal zapomniałes o wannie przyspawanej do seryjnego tłumika jako koncówka.Jakieś 9.999999999998 konia dodatkowo.

#14 OFFLINE   ICE

ICE

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2007 - 06:56

No bez przesady. Nie mam zamiaru robić z mojego malca choinki.
A o zakładaniu skrzydła nawet nie myśle. Taki wybór jest dla mnie praktyczniejszy - jeśli chodzi o moją jazde i drogi po których jeżdże, a nie mam zamiaru zmieniać urwanej miski olejowej co drugi dzień. :D
Po za tym to mi pasuje. Jak skończe montarz to wrzuce toty i sami ocenicie.
Najważniejsze przecież to by mnie się podobało.

#15 OFFLINE   bartonq

bartonq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 755 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2007 - 07:13

Witam!
Nie wiem czemu wszyscy na początek przeróbek polecają glebe i alumy.
Ja nie przepadam za obniżaniem kaszlaków. Chce zacząć od kąpletu zdeżaczki-progi, może wydech z jakomś fajną końcóweczką i dalej ingerować w nadwozie nie ruszając zawieszenia. Wg mnie standardowe fele polakierowane na biało dużo lepiej się prezentują.


po tym co napisales stwierdzam ze jestes wiesniakiem :roll:

#16 OFFLINE   ICE

ICE

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2007 - 07:40

Od dawna myślałem o czymś w rodzaju turkusowego autka Maxx'a widzianego w garażu. Nie dokładnie, ale cosik w tym stylu.
Oczywiście ze starymi felami. :)

#17 OFFLINE   bartonq

bartonq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 755 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2007 - 07:49

ała :roll:

#18 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 14 stycznia 2007 - 12:05

jak slysze ludzi ktorzy sapai ze nie chca robic gleby bo drogi bo urwa miske bo ich styl jazdy to zaczyna mnie telepac...jestem z wroclawia i jak kazdy wie kto przejezdzal przez to piekne miasto ze tu sa same kurwidoly i jakos wszyscy z naszego odzialu a jest nas kilkunastu nie zgubil miski ani nic nie urwal a wszyscy glebe maja....
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#19 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 14 stycznia 2007 - 19:41

MIske urwiesz nawet na seryjnej glebie lecą 80km/h po polnych drogach.Testowane :D
Gleba i styl jazdy low&slow i nic sie nie urwie.
A Wrocław to jeden wielki wykop i nigdy nikt z naszego oddziału nic nie urwał.

#20 OFFLINE   ICE

ICE

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2007 - 11:36

Myszków to małe miasto, a żeby dostać się do domu wale polnymi drogami ok 1,5 km. "low&slow" to nie dla mnie bo jak nie przycisne to po prostu jestem chory.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.