Fertan
Started By
micha$
, 16 Nov 2006 21:46
21 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 16 November 2006 - 21:46
Witam!
Korzystał ktoś z was z Fertanu?
Posmarowałem tym zalążek rdzy i bardzo ładnie wypaliło, ale dookoła ciągle ta rdza się rozprzestrzenia. Obejrzałem dokładnie karoserię i stwierdziłem, że to bdzie mnie kosztować mnóstwo czasu, zeby doprowadzić do ładnej blachy (mam mnóstwo małych plamek). Czy szybciej będzie piaskować (piaskowanie nie jest dokładne niestety).
Jeżeli ktoś miał styczność niech się wypowie.
Pozdrawiam!
Korzystał ktoś z was z Fertanu?
Posmarowałem tym zalążek rdzy i bardzo ładnie wypaliło, ale dookoła ciągle ta rdza się rozprzestrzenia. Obejrzałem dokładnie karoserię i stwierdziłem, że to bdzie mnie kosztować mnóstwo czasu, zeby doprowadzić do ładnej blachy (mam mnóstwo małych plamek). Czy szybciej będzie piaskować (piaskowanie nie jest dokładne niestety).
Jeżeli ktoś miał styczność niech się wypowie.
Pozdrawiam!
#2 OFFLINE
Posted 29 November 2006 - 11:32
Używałem i używam głównie FERTANu, mimo dość zaporowej ceny jest rewelacyjny... no może też dzięki cenie. Wszystko co dobre w życiu ma swoją cenę. Robiłem tym podłogę wewnątrz Beża i jestem do dziś bardzo zadowolony, a minęło 1.5 roku, nic się nie dzieje.
#3 OFFLINE
Posted 29 November 2006 - 18:27
Wreszcie ktoś, kto wie co to Fertan!
A powiedz mi, czy używasz go, że tak powiem normalnie?
Tzn. najpierw fertan, później szlif, podkład, farba, lakier?
Czy jakoś inaczej?
Mam zamiar w zimie poprawić parę rzeczy i zbieram informacje...
PS. 105 zł za litr to drogo?
A powiedz mi, czy używasz go, że tak powiem normalnie?
Tzn. najpierw fertan, później szlif, podkład, farba, lakier?
Czy jakoś inaczej?
Mam zamiar w zimie poprawić parę rzeczy i zbieram informacje...
PS. 105 zł za litr to drogo?
#8 OFFLINE
Posted 22 December 2006 - 17:05
brunox jest super, drogi ale wydajny, kolega calego garbusa oddal najpierw do piaskowania a pozniej tym pomalowal. Najlepsze jest to ze mozna malowac na to kazdym rodzajem lakietu i nie zostawia smug, a procz tego mozna wpakowac do pistoletu i duzo szybciej dokladniej i przyjemniej pomalowac.
#16 OFFLINE
Posted 29 April 2009 - 22:03
Zalezy jaki brunox, jeżeli w sprayu to dajesz na gołą blachę 3-4 warstwy w odstepach co najmniej 2h i po całkowitym wyschnięciu czyli około 24h kładziesz dopiero podkład i na podkłąd lakier. Jeżeli uzyjesz brunoxu w takiej małej buteleczce na pędzelek do punktowych miejsc to wtedy jedna warstwa i mozęsz jaz tego co pamietam po około 45min podgrzac opalarką aby szybciej wyschło i potem też podkałd i lakier. Jaki sens kłąść zabezpieczenie antykorodyjne na lakier pod którym jest goła neizabezpieczona blacha
#18 OFFLINE
Posted 30 April 2009 - 07:48
Chodzi Ci o rdzę w profilach ?
Rdzy w profilach nie pozbędziesz się w żaden inny sposób jak tylko "otwierając" profil. Akurat tylna belka, drzwi, klapy - to są elementy wymienne. Nie warto się nad nimi litować. Kup nowe / używane, ale byle w lepszej kondycji.
Rdzy w profilach nie pozbędziesz się w żaden inny sposób jak tylko "otwierając" profil. Akurat tylna belka, drzwi, klapy - to są elementy wymienne. Nie warto się nad nimi litować. Kup nowe / używane, ale byle w lepszej kondycji.