Skocz do zawartości


Zdjęcie

obnizanie


126 odpowiedzi na ten temat

#21 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 15 grudnia 2006 - 19:13

Nie trzeba hartowac springów no chyba że masz nadmiar kasy to hartuj :D
Na początek starczą zwykłe obcięte :wink:

#22 OFFLINE   jozekrj

jozekrj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 235 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2006 - 23:32

jak sprezynki poszły o -2 zwoje to miałem 2-3cm przeswitu miedzy wachaczem i buda

jak łatwo sie domyslic nie dało sie jezdzic (normalnie)

Please Login or Register to see this Hidden Content




potem przyszły sprezynki o -1 gumy usztywniajace i amory zalane hipolem i haldpasy i wyglda tak

Please Login or Register to see this Hidden Content



nadal dobija ale teraz na dziurach
Future TERYTORIUM126p Member -- Oddzial 100-lica


http://s2.metaldamag....php?uid=147129

#23 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 20 grudnia 2006 - 16:56

a ja mam pytanko bo mam resor sklepany na 5cm a siedzi mi tak samo jak koledze który ma sklepany na 13cmm czy to może byc spowodowane tym ze mam wspawane okolo 2cm blachy w mocowaniu resora??

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#24 OFFLINE   hellrider

hellrider

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 75 postów
    • :

Napisany 26 marca 2007 - 21:20

ja mialem sklepany na 13 a siedial wyzej niz ci na 13-15 ...
Skelapalem na 5 i jest wyzej niz ci co maja sklepane okolo 5 ...
Ze springami mam tak, 2 kumpli ma obciete o 1,3/4 zwoja i maja tak samo posadzonego jak ja a ja mam obciete o 1 zwoj.

Jak widac to zalezy od sprezyn i resora, kazdy inny, kazdy inaczej reaguje na mlotek :)

#25 OFFLINE   scandaL

scandaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 540 postów
    • :

Napisany 26 marca 2007 - 21:34

zalezy od wszystkiego!
od tego jaki przebieg ma resor, jak wyruchane sa sprezyny, podstawki itp itd
Porthos ma 7 pior sklepane na 6cm a ja 6pior na 10,5cm i jemu nie obceraja opony 145/70 o nadkola a mi tak,a mamy na takich samych felgach

malucha maluchowi nie rowny :P

#26 OFFLINE   Spike

Spike

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 259 postów
    • Time Online: 1m 3s

Napisany 27 marca 2007 - 08:46

Porthos ma 7 pior na 4 cm sklepany ... resor identyczny jak moj :D:D A z tylu podciete springi o 1.5 zwoja ... i jak dla mnie jest GITARA ... nie za nisko nie za wysoko.
Dodany obrazek
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...

#27 OFFLINE   Jumper

Jumper

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • :

Napisany 22 maja 2007 - 16:45

mial ktos z Was taki problem po obnizeniu ze rozrusznik opiera sie o polos ? :>
Dodany obrazek

#28 OFFLINE   maciekdj

maciekdj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 290 postów
    • Time Online: 2m 26s

Napisany 22 maja 2007 - 20:35

no coz zdarza sie...jak dla mnie gleba nie musi byc jakas druzgoczaca ale jak wsadzisz felgi od meleksa albo mini morisa (10') to auto zacznie stac duuuuzo nizej :D

#29 OFFLINE   tunfish

tunfish

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • :

Napisany 27 maja 2007 - 21:57

ak zglebować malca żeby sie koła schowały w nadkolach?
na przodzie 5,5" 13stki z oponą 165/55
na tyle 5,5" 13stki z oponą 175/50

ile cm resor? ile ściąć sprężyny z tyłu?
jakieś dodatkowe mody żeby to jeżdziło w miare sztywno, oponki nietarły nigdzie itp itd.

wcześniej myślałem o resorze na 12cm i sprężyny o 3/4 zwoja skrócić ale to chyba będzie za mało...
  • mat1302 lubi to
Dodany obrazek
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ

#30 OFFLINE   Bilcok

Bilcok

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 194 postów
    • :

Napisany 20 lipca 2008 - 18:42

Ja znam inny sposób.
Na sprężynę złożyć obejmę (Nie wiem jak ja nazwać ) strona gwintowa jest w kształcie C i blacha w nią wchodzi,ścisnąć 2 zwoje ze sobą i Maluszek będzie siedział
Musze to wy testować na swoim Malczanie.

#31 OFFLINE   Groszek

Groszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 178 postów
    • Time Online: 4m 39s

Napisany 20 lipca 2008 - 21:45

A wiesz co się stanie jak taki zacisk puści przy prędkości 100-110 km/h :?:

Poroniony pomysł. Pomijam to że obcięcie sprężyny szlifierką jest mniej czasochłonne i bezpieczniejsze niż ściskanie jakimiś opaskami :roll:

#32 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 20 lipca 2008 - 21:55

No właśnie tak to przeczytałem i myślałem że może nie zrozumiałem, ale chyba jednak dobrze widze... :shock: Pomysł straszny. Sprężyna pracuje, więc teoretycznie jak się złoży to zacisk będzie miał więcej luzu i... :roll:

#33 OFFLINE   Wolf88

Wolf88

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 postów
    • Time Online: 1g 28m 51s

Napisany 20 lipca 2008 - 22:03

ale Bilcok ma też trochę racji, kiedyś w Tipie i w Puncie widziałem takie jakieś opaski ściskające sprężynę :shock: ale tam to dopiero masakra jest, strasznie tłucze budą... wiadomo skoro springi są ściśnięte :crazy:
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE :!:
Green i Bordo
Dodany obrazekDodany obrazek

#34 OFFLINE   Bilcok

Bilcok

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 194 postów
    • :

Napisany 20 lipca 2008 - 22:46

W sumie racja ale to tylko sugestja do komentowania :)

#35 OFFLINE   Wolf88

Wolf88

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 postów
    • Time Online: 1g 28m 51s

Napisany 20 lipca 2008 - 23:31

Bilcok wpisz w profilu "skun eś jezd" ;)
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE :!:
Green i Bordo
Dodany obrazekDodany obrazek

#36 OFFLINE   Bilcok

Bilcok

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 194 postów
    • :

Napisany 21 lipca 2008 - 06:35

-->Light 8)

#37 OFFLINE   konsii3

konsii3

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • :

Napisany 25 lipca 2008 - 19:13

Sory jeśli odkopałem ale chciałem pochwalić się moim obniżeniem.

Nic nie hartowałem nic a nic... przód: sklepany resor na płask i dodane pióro.
tył: ucięte sprężyny i wsadzone bałwanki (gumy) usztywniające.

Siadł super i nic nie obciera a wręcz jak by się nie uginał. oto foto, narazie jedno jak chcecie to dam wiecej.

Please Login or Register to see this Hidden Content



#38 OFFLINE   PimpQ

PimpQ

    Kawasaki Power:)

  • Member
  • 1 213 postów
    • Time Online: 11g 7m 33s

Napisany 25 lipca 2008 - 19:21

Bałwanki to bałwanki, a gumy to gumy :roll:
Podpis został wyłączony przez Administratora

#39 OFFLINE   konsii3

konsii3

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • :

Napisany 25 lipca 2008 - 21:18

znaczy się no... gumy usztywniające zawieszenie.

#40 OFFLINE   Bilcok

Bilcok

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 194 postów
    • :

Napisany 25 lipca 2008 - 21:22

Gumy usztywniające do tyłu mam rozumieć :?:
Ja na dniach będę robił z glebą i jak coś to bd pisał :mrgreen:



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.