odchudzanie tlokow???
Started By
Nikita
, 28 wrz 2006 17:21
12 odpowiedzi na ten temat
#6 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 19:52
czyli zdzieranie ile sie da z wnetrza tloka a z walu to z przeciw wagi ale przecieztobedzie ciulowato chodzilo na niskich obrotach i z tego jak dobrze mysle to nie bedzie wchodzil na takie obroty jak moze wejsc przy seryjnej wadze tylko szybciej bedzie wchodzil ale na nizszym poziomie maxymalnym jak mnie rozumiecie
#8 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 22:04
udchudza sie wszystkie elementy wirujące chocby ze względów trwałościowych - lżejszy tłok mniej obciąża układ korbowy, dzięki czemu zmniejsza sie ryzyko urwania korbowodu, pęknięcia wału korbowego.
A co do ciulowatego wkręcania na niskich obrotach i niższych obrotach max - nic z tych rzeczy- po dokładnym wywazeniu tych wszystkich elementów zyskuje sie na kulturze pracy i co najwyzej mozesz poprawic, a nie pogorszyć wkręcanie się na obroty.
Osoby które robia srednio wysilony silnik na codzień lub spodziewają sie niesamowitej porpawy moga poczuć sie zawiedzeni - to jest dobra modyfikacja dla mocniej dłubniętych, kompleksowo silników, gdzie liczy się trwałość i drastycznie zwiększa sie ryzyko urwania czegokolwiek przez znacznie zwiększone obciążenie.
A co do ciulowatego wkręcania na niskich obrotach i niższych obrotach max - nic z tych rzeczy- po dokładnym wywazeniu tych wszystkich elementów zyskuje sie na kulturze pracy i co najwyzej mozesz poprawic, a nie pogorszyć wkręcanie się na obroty.
Osoby które robia srednio wysilony silnik na codzień lub spodziewają sie niesamowitej porpawy moga poczuć sie zawiedzeni - to jest dobra modyfikacja dla mocniej dłubniętych, kompleksowo silników, gdzie liczy się trwałość i drastycznie zwiększa sie ryzyko urwania czegokolwiek przez znacznie zwiększone obciążenie.
#9 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 23:31
Ogólnie w nowoczesnych silnikach dąży się do zmnijeszania masy tłoka (ogólnie wszystkich elementów ruchomych).
Obecnie tłok to w zasadzie sam płaszcz z 1 do 3 pierścieni i mocowanie na korbowód.
Tłok chodzi ruchem posuwisto-zwrotnym, przy każdym "nawrocie" dochodzi do przeciążeń. Trzeba go wychamowac a potem jeszcze pociągnąć w odwrotnym kierunku. Niestety maluch ma wyjątkowo "wysokie" tłoki.
Już w bisach były o 7mm niższe.
PS. Nikita, jako autor tego wątku możesz dać komuś (lub paru osobom) pochwałę jeśli uznasz czyjąś wypowiedź za szczególnie wyczerpującą. Robi się to za pomocą ikonki w prawym górnym rogu każdego postu.
Obecnie tłok to w zasadzie sam płaszcz z 1 do 3 pierścieni i mocowanie na korbowód.
Tłok chodzi ruchem posuwisto-zwrotnym, przy każdym "nawrocie" dochodzi do przeciążeń. Trzeba go wychamowac a potem jeszcze pociągnąć w odwrotnym kierunku. Niestety maluch ma wyjątkowo "wysokie" tłoki.
Już w bisach były o 7mm niższe.
PS. Nikita, jako autor tego wątku możesz dać komuś (lub paru osobom) pochwałę jeśli uznasz czyjąś wypowiedź za szczególnie wyczerpującą. Robi się to za pomocą ikonki w prawym górnym rogu każdego postu.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Odchudzanie maluchaodchudzanie |
Mechanika | snaki |
|
|
|
126p odchudzanie |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Odchudzanie rozrzadu |
Mechanika | Krzyż |
|
|