Skocz do zawartości


Garaż Samochodów

10484205_694094840664071_927709291868198953_o.jpg

Fiat 126p FL (1991)

Właściciel: Karol13

Dodano: 09 luty 2015 - 21:35

zlot-fiata-126p-6.jpg

126p (1997)

Właściciel: Magic

Dodano: 20 kwiecień 2014 - 08:59

2014-04-19 13.18.56.jpg

fsm 126p (1985)

Właściciel: Mato96

Dodano: 06 czerwiec 2014 - 21:39

10274277_675628792487097_2037880587860399956_n.jpg

Fiat 126elx (1998)

Właściciel: Driver

Dodano: 24 marzec 2014 - 20:16

P1230783.JPG

Polski Fiat 126p (1986)

Właściciel: fiatcik

Dodano: 18 marzec 2014 - 21:54


Zdjęcie

Nie zapala 126p FL 1988 r.


2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Jurek85

Jurek85

    Początkujący

  • Validating
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 12 listopad 2018 - 17:30

Mam potężny problem z prawidłowym ustawienie zapłonu.
Ustawiam zgodnie z książkami i zeszytamu napraw przy użyciu miernika i wszystko jest idealnie, ale po przekreceniu ręcznie silnika o 2 obroty efekt jest taki że 12 V na mirniku pojawia się dużo wcześniej i znika po przekroczeniu ostatniego od dołu znacznika. Zapozyczona fotka poniżej.

Please Login or Register to see this Hidden Content



Efekt jest taki że nawet nie próbuje zapalić, a sporadycznie pojawia się strzał z tłumika.
Puki co wymienione świece na nowe, kondensator przy cewce również nowy.
Dodam, że przy okazji iskra jest bardzo słaba, odstęp na świecy 0,5 mm.
Auto nie było odpala ę od 8 lat.

Paliwo jest podawane z zewnętrznego zbiornika.

#2 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1732 postów
    • Time Online: 2d 2g 32m 11s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 24 listopad 2018 - 22:53

Najprościej jak się da. Zdejmujesz fajkę ze świecy i wkładasz w nią świecę i kładziesz by dotykała silnika (masy), ustawiasz wycięcie na kole na pierwszej kresce. Luzujesz nakrętkę od apartu zapłonowego, włączasz zapłon, i gdy już masz poluzowany aparat kręcisz nim w lewo lub w prawo do momentu gdy na świecy zobaczysz przeskok iskry. Gdy już wiesz w którym momencie jest przeskok wracasz znowu do punktu tuż przed iskra i doprowadzasz ponownie do wyładowania, tylko w taki sposób żeby było wyładowanie i dalej nie kręcisz aparatem tylko dokręcasz nakrętkę.

#3 OFFLINE   Jurek85

Jurek85

    Początkujący

  • Validating
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 17 grudzień 2018 - 21:27

ok, problem został rozwiązany. Groszek odpalił.

Jak się okazało to wszystko ustawiałem prawidłowo, tylko wycięcie na wałku aparatu zapłonowego musi być odwrócone w stronę cewki zapłonowej i odpalił od strzała, pomimo tego, że 7 lat nie był odpalany.

Szkoda, że o tej drobnostce mało kto wspomina.

Dzięki wielkie za pomoc. Teraz kończę układ hamulcowy i jeszcze mi kierowniczy zostanie i na drogę :)





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.