Mosquas masz może wiedzę czy silnik 1.4 T-jet jest większy od 1.2 MPI. Przymierzam się do zmiany z 1.2 na 1.4 T-jet. W tym 1.2 jezdzę ze skrzynia oryginalną z maluszka tylko wymieniłem koło talerzowe z wałkiem od skrzyni bisowskiej. Mam już przygotowana skrzynie z rapida próby były z tym 1.2 MPI ale jest strasznie głośna mimo wymiany łożysk kilku zębatek ale to nic nie pomogło. Szukam do tej skrzyni nowego koła talerzowego z wałkiem atakującym.
Te silniki są bliźniacze, nie różnią się zbytnio. Wiadomo, trochę szersze, długość na oko ta sama, nie miałem potrzeby mierzyć. Na 100 % inny dolot, obudowa filtra powietrza no i wiadomo kolektor wydechowy, bo na czymś te turbo musi siedzieć
Tego silnika raczej ci skrzynia maluchowska nie wytrzyma, no, a nawet jeśli to 5 brakuje do tego serducha.
Teraz ogólnie siedzę i wyliczam szerokości pod swapa poprzecznego (kosztem grodzi i tylniej kanapy), bo wiadomo skrzynia rapida jaka jest taka jest, a z częściami krucho.
Mam pomysł co do całego przodu z cc 900, czyli skrzynia 5 z cinka (jako przełożenie napędu) oraz kielichy, amory, springi ożenić razem z wachaczami malucha, a to rodzi problem za problemem, najłatwiej było by mieć malucha na placu i mierzyć na "żywca" , w tej opcji mam jeszcze dużo do kombinacji