Co może być z silnikiem .
Mały zasób mocy i olej tędy ucieka- zaznaczone na czerwono
Ps wybaczcie że zdj z nata ale nie mam jak aktualnie zrobić zdj
Napisany 22 lutego 2016 - 19:03
Co może być z silnikiem .
Mały zasób mocy i olej tędy ucieka- zaznaczone na czerwono
Ps wybaczcie że zdj z nata ale nie mam jak aktualnie zrobić zdj
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 22 lutego 2016 - 21:42
Uszczelka pod głowicą do wymiany,
Napisany 22 lutego 2016 - 21:44
Czy jesli mam do wymiany uszczelkę do muszę planowac głowicę itd czy sama wymiana mi pomoże ?
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 22 lutego 2016 - 21:54
Ja nie planuje przy wymianie uszczelki i wszystko jest OK,
Napisany 22 lutego 2016 - 22:43
Napisany 22 lutego 2016 - 23:17
No ok a jakie koszty wymiany tak "pi razy oko"
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 23 lutego 2016 - 10:30
35-40 zł
Do wymiany UPG musisz kupić:
-Uszczelka pod głowicą
-Komplet uszczelniaczy osłon popychaczy
-Uszczelka pokrywy zaworów+ 2 podkładki fibrowe
-Uszczelka pod gaźnik(owalna)+uszczelka pod podstawkę gaźnika(serce)
Napisany 23 lutego 2016 - 13:51
Ludzie, planowanie kosztuje w dobrym zakładzie 40zł... Przy okazji głowicę mi fajnie oczyszczono z nagarów. No i przy tych naszych super uszczelkach produkowanych współcześnie bez planowania zawsze jest ryzyko, że jednak gdzieś tam będzie nierówno dolegać. Ja bym nie ryzykował. Raz pozostawiłem głowicę tak jak była i za po lecie wywaliło uszczelkę znowu, jestem bardziej niż pewien, że właśnie z tego powodu.
Oczywiście dopóki nie naprawisz nie zalecam jazdy autem - grozi przegrzaniem silnika i uszkodzeniem pierścieni tłokowych.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
Napisany 23 lutego 2016 - 14:16
Autko w tym momencie stoi i raczej szybko jeszcze nie wyjedzie bo robię blacharkę. A czy jest sposób jak sprawdzić czy juz nie przegrzałem silnika albo czy nie sa uszkodzone pierścienie tłokowe ? Bo jakiś czas byłem zmuszony jezdzić maluszkiem z tym problemem gdy mi Audi padło I przez ok 1.2 msc robiłem dziennie po 100 km
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 23 lutego 2016 - 16:34
Żeby sprawdzić pierścienie robi się tzw. próbę olejową, zapytaj swojego mechanika to Ci wszystko wytłumaczy
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
Napisany 24 lutego 2016 - 06:26
ok dzieki za info . Pozostało mi tylko usiąść zamówić części i zrobić . Mam nadzieje że samemu uda się
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 24 lutego 2016 - 17:58
Tylko te pierścienie to ja bym sprawdził przed demontażem głowicy, bo jeśli są trafione to wymiana uszczelki pod głowicą na niewiele się zda.
A masz klucz dynamometryczny do głowicy?
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
Napisany 25 lutego 2016 - 08:14
Pożyczę ewentualnie kupię . No ok ale najlepiej sprawdzić jadąc i oddając do warsztatu czy jakiś domowy sposób jest ;p ?
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Napisany 25 lutego 2016 - 11:27
No pisałem Ci - każdy ogarnięty mechanik Ci zobaczy te pierścienie.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
Napisany 25 lutego 2016 - 11:33
ok myślałem że może jakoś sam jestem w stanie sprawdzić
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
ile oleju do skrzyni rapid? |
SWAP Center | brylka |
|
|
|
Ciśnienie oleju |
Mechanika | snaki |
|
|
|
wyciek płynu hamulcowego |
Mechanika | Bobru |
|
|