Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z prądem


5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pchela

pchela

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • Time Online: 2g 24m 46s

Napisany 12 listopada 2015 - 15:48

Witam

Panowie, problem jest taki. 1.1spi siedzi, woda płynie  w dwie strony, wszystko pali i jeździ.. ale, gdy złapie temperature ok.70 stopni, nagle gaśnie  i nie idzie go zapalić. Kontrolka ładowania podczas jazdy gaśnie gdy na obrotach jest, raz co jakiś czas świeci się, i tak na zmianę. Jak zdechnie, to kręci tak, jakby akumulator padł, po czym postoi chwile, ostygnie, wsiada się i pali ze strzała :/ I tak w kółko...

Miał ktoś kiedyś tak? W czym może siedzieć problem? Akumulator jest nowy jak coś. 

Poradźcie coś. 

Pozdrawiam



#2 OFFLINE   pablo_NO

pablo_NO

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 1d 13g 25m 19s

Napisany 12 listopada 2015 - 21:02

Witam ja bym stawiał na coś z masą może łapie ją z linek na silniku. Chłodnice zobacz i ten czujnik co steruję wiatrakami może tam jest jakieś przebicie :roll:



#3 OFFLINE   pchela

pchela

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • Time Online: 2g 24m 46s

Napisany 12 listopada 2015 - 23:12

Witam ja bym stawiał na coś z masą może łapie ją z linek na silniku. Chłodnice zobacz i ten czujnik co steruję wiatrakami może tam jest jakieś przebicie :roll:

wiatraki mam na krótko zrobione, każdy oddzielnie i sam włączam. Więc trzeba kable posprawdzać wszystkie. Ale żeby przez jeden kabel o tak głupiał? Ze raz ma prąd, a raz zero praktycznie? 

Tak jak pisałem. Pojeździ trochę, złapie ok 70stopni, zgaśnie, i nie idzie go zapalić. Kręci jakby prądu nie miał, a po ostygnięciu pali ze strzała. Więc skąd on ten prąd odzyskuje? :o

Mega dziwna sprawa...



#4 OFFLINE   evil1

evil1

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
    • Time Online: 19g 54m 24s

Napisany 13 listopada 2015 - 10:24

To się nazywa rozszerzalność cieplna materiałów, jeśli w jakimś kablu masz pękniętą wiązke to z temperaturą się rozszerza i pęknięcie się na tyle powiększa , że robi się przerwa. Ja jednak zwróciłbym uwagę na podwójny przekaźnik sterujący kompem i pompą paliwa, a potem na czujnik położenia wału, tam prąd płynie w wartościach 0-1V więc małe przebicie też zaowocuje brakiem iskry. Jeśli kręci z oporem na ciepłym to sprawdzić połączenie alternator-rozrusznik-akumulator oraz masa od silnika do budy, zerknij też czy klemy masz podokręcane.



#5 OFFLINE   pablo_NO

pablo_NO

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 1d 13g 25m 19s

Napisany 13 listopada 2015 - 22:35

Jak jest taki mocny spadek prądu to na pewno bym stawiał na te grubsze kabelki do przeglądu :wink:



#6 OFFLINE   pchela

pchela

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • Time Online: 2g 24m 46s

Napisany 14 listopada 2015 - 13:14

To się nazywa rozszerzalność cieplna materiałów, jeśli w jakimś kablu masz pękniętą wiązke to z temperaturą się rozszerza i pęknięcie się na tyle powiększa , że robi się przerwa. Ja jednak zwróciłbym uwagę na podwójny przekaźnik sterujący kompem i pompą paliwa, a potem na czujnik położenia wału, tam prąd płynie w wartościach 0-1V więc małe przebicie też zaowocuje brakiem iskry. Jeśli kręci z oporem na ciepłym to sprawdzić połączenie alternator-rozrusznik-akumulator oraz masa od silnika do budy, zerknij też czy klemy masz podokręcane.

Ok, posprawdzam kable alternator-rozrusznik-aku, wielkie dzięki!





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.