Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wymiana układu Hamulcowego z Bębnowych na Tarczowe


11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 30 czerwca 2014 - 17:10

Na allegro dostępne są flansze które umożliwiają założenie takich hamulcy tarczowych :

Przód :

- Cinquecento / Seicento / Punto

- Daewoo Tico

- Ewentualnie Polonez

Tył :

- Polonez

- Fiat Punto GT, Punto II HGT, Uno Turbo, Bravo / Brava / Marea, Coupe, Barchetta itp.

 

Jaka konfiguracja hamulców tarczowych hamowałaby najefektywniej ?


Edytowany przez TheDamian1836, 30 czerwca 2014 - 17:41.


#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 30 czerwca 2014 - 17:54

przód zaciski i tarcze z cieniasa/seja/punto/pandy

tył zaciski i tarcze z pandy 100hp, flansze są dostępne dla cinquecento/seicento trzeba tylko jeden otwór mocujący rozpiłować bo w cc/sc jest przesunięty

 

polonezowe zaciski to gówno, lubią się zapiekać



#3 OFFLINE   Damian126elx

Damian126elx

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 367 postów
    • Time Online: 9d 6g 10m 44s

Napisany 30 czerwca 2014 - 19:35

Jaki jest koszt w zaokrągleniu montażu tarczowych?

#4 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 30 czerwca 2014 - 19:42

sam przód około 300-400zł



#5 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 30 czerwca 2014 - 23:07

A czy przednie flansze pasują na tył ?

#6 OFFLINE   Wasilewski126el

Wasilewski126el

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • Time Online: 4g 19m

Napisany 29 sierpnia 2015 - 11:07

Jestem posiadaczem 126el 98r. przerobilem go 4-5 lat temu na kabrio ... I po kilku latach po stanowiłem udoskonalić komfort podróżowania ....Plan=> wymiana serca 650/1.1 punto , co za tym idzie chciałbym się dowiedzieć się co powinienem poczynić by uzyskać HAMULCE TARCZOWE .... Czy jest opcja wymiana zwrotnic z adapterem Jarzm ... Nie wiem co z tym zrobić , potrzebuję logicznego rozumowania .... pozdrawiam i czekam na jakąś pomoc 



#7 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 29 sierpnia 2015 - 14:09

http://www.terytoriu...sza-hamulce/  

 

i parę innych tematów ..szukaj


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#8 OFFLINE   Wasilewski126el

Wasilewski126el

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • Time Online: 4g 19m

Napisany 04 września 2015 - 21:57

Posłuchajcie jeśli wykonam element mocujący jarzma zamontuje tarcze... to teraz tak ...jakie felgi zamontować ??? nie chcę alu chcem stal ale nie chcę przesadzic co naj lepiej poczynić .... Drugie mam układ kierowniczy na dużej ilości końcówek . chcę magiel czy bis posiadał???? Nie wiem jestem w tej epoce samochodów od dziecka a czuje jakbym od początku się uczył... pomóżcie a może niebawem na zlocie się spotkamy  , lecz informacji na pewno będę od was potrzebował...



#9 OFFLINE   Wasilewski126el

Wasilewski126el

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • Time Online: 4g 19m

Napisany 04 września 2015 - 21:58

A i dzięki za po przedniejsze odpowiedzi ....



#10 OFFLINE   najkoś

najkoś

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • Time Online: 1g 7m 2s

Napisany 05 września 2015 - 10:49

Jeżeli chodzi o przerobienie przodu na tarczowe to 13 calowe stalowe z bisa beda potrzebne jak chcesz mieć tarcze z przodu. Jeżeli chodzi o układ kierowniczy to bis miał układ zebatkowa. A normalnie slimakowy. Tez do zrobienia to jest

#11 OFFLINE   najkoś

najkoś

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • Time Online: 1g 7m 2s

Napisany 05 września 2015 - 10:51

Uklad slimakowy był w standardowych fiat ach 126p. Później jak się orientuje po bisie zaczęli maglownica montować w elegantach

#12 OFFLINE   Wasilewski126el

Wasilewski126el

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
    • Time Online: 4g 19m

Napisany 05 września 2015 - 14:40

Bo chcem pozbyc się tych końcówek w ukladzie kierowniczym powodują dużo luzzów terażniejsze zamienniki są tak perfidne ze szkoda słów ... te za komuny byly i sa w cenie ... co z tego ze regenerowalem przód jak i tak po roku czasu mam luzy i to nawet większe jak miałem ... dlatego postanowilem zastosować Magiel... tylko dwie końcówki, precyzyjniej sie powinien prowadzić ... zawsze bylem za klasykiem lecz mam chorą ambicje i nie jestem konwencjonalny zawsze stawiam sobie wyzwania i ciągle pod górę ale w sumie za to znajomi mnie lubią, podziwiają i wspierają.... Pozdrawiam Maniaków :>





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.