Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bracia FIGO FAGOT

maluch fiat 126p korozja remont blacharka spawanie

34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 08 marzec 2016 - 17:34

dziś moje auto na codzien trafiło do naprawy wiec zrobiło mi się miejsce na szybką rozbiórkę drugiego malca i takie oto efekty:    74c512f6ff25029dmed.jpg

 

sercio serio az taka bieda z tą skrzynią? kurde myslałem ze bedzie chociaz nieco solidniejsza jak ta z malca. Możesz doradzić od czego innego zapiąc skrzynie byle by nie skoda? Nigdzie nie moge upolowac skrzyni od skody ;/



#22 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 08 marzec 2016 - 20:47

Przy klasycznym umieszczeniu silnika nie masz za bardzo w czym wybierac. 


Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)


#23 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 10 marzec 2016 - 13:58

Sercio a jakby spiąć silnik audi ze skrzynią hondy ? Co o tym myslisz?



#24 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 10 marzec 2016 - 16:14

Byl jakis malec z plocka chyba. Silnik z hondy i skrzynia z kadeta umieszczone w komorze. Dzialalo i jechalo ale mysle ze rozklad mas byl do dupy i nie za bardzo to skrecalo. Chociaz ta czterobiegowa skrzynie ze skody mozna zastosowac. Tansza powinna byc i lepsza od cc,126p itp. Plus taki ze skrzynia z rapida pozniej pasuje plug&play


Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)


#25 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 10 marzec 2016 - 16:37

jaka 4biegowa ? z takiej skody jak na chacie link wrzuciłem ?



#26 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 10 marzec 2016 - 19:32

ze skody 105


Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)


#27 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 19 marzec 2016 - 17:36

kolejne zdjecia mojego pierwszego malucha podłoga i wnetrze kompletnie zakonserwowane i w srodku koniec pracy.  Zostało lakierowanie i zabieram sie za swap  

 

 710ac678efe090a5med.jpg

 
21c507cf94d30f47med.jpg
 
156d6a2412bf9f6amed.jpg


#28 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 13 maj 2016 - 19:05

wpadło troche wolnego czasu no i ruszyłem z drugim elegantem - FAGOTEM. Stan - tragedia, dziura w pasie po wyciagarce bo poprzedni ŚP wlasciciel jeździł nim na ryby nad jakieś stawy czy cuś, podłoga nie najgorzej chociaż też było sie z czym pobawić, progi mega niefachowo naprawiane, pas cały obtłuczony i pordzewiały od kamyków i całkiem sporo dziurek na całości. Najlepiej było by pomalować całego ale na ten rok musi zostać jak jest bo chce na ogólnopolski zabrać oba eleganty a w drugim brak skrzyni i silnika. Zagoniłem do roboty dziewczyne w nadziei że przywiąże sie do Malca i udało się :)

 

4d0bce02624a442cmed.jpg
 
7a9e98359108fe32med.jpg
 
22363f1de9a56375med.jpg
 
4c03b99cc75f0200med.jpg
 
43c22cdc00d0359cmed.jpg
 
0a1a4e3073f15e27med.jpg
 
d659cc6bd3670d76med.jpg
 
7bea5078eb0c52c9med.jpg
 
 

71325f42348932admed.jpg
 
205b6cb48f348b86med.jpg
 
9127dfe4790e96d1med.jpg
 
f8d30fd501343924med.jpg
 
dd21f745f626a8cdmed.jpg
 
c18a2f3d65dfe575med.jpg
 
d96d816235fe5512med.jpg
 
c3db50066c2b14f5med.jpg
 
bfbb4fca8f0ad901med.jpg
 
eb172e338eff5a85med.jpg
 
 

7d8a2f2da2f22fa9med.jpg
 
01aed7ca859b9620med.jpg
 
2028b892b7ddd769med.jpg
 
09114edea9ed0f17med.jpg
 
9d79d6f55b05f0bemed.jpg
 
c45c0c2484249ff6med.jpg
 
426390b1293940eemed.jpg
 
cdc1bc55e70b40e7med.jpg
 
7640380c12b0f097med.jpg
 
 
 
panowie mam pytanko...  mam w domu chromowany zderzak tylny. Korzystajac z okazji chciałbym dokupić przedni i założyć do eleganta...  bardzo opierdol na zlocie zbiore? :)


#29 OFFLINE   Filip98

Filip98

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 257 postów
    • Time Online: 8d 13g 47m 51s

Napisany 14 maj 2016 - 22:47

Jak Ci się podoba to zakładaj  :wink:



#30 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 29 maj 2016 - 17:54

wywaliło wszystkie zdjecia z fotosika ;/  wrzucam album z facebooka na zaś i 2 zdjecia z przed kilku dni. Dzis stoi juz kompletny poskladany zdjecia wrzuce na dniach. Zostało tylko: - podłoga bagażnika, doczyścic komore, wymiana oleju rozrządu i miski olejowej i jeszcze raz polerka niektórych miejsc :)  Za kilka dni biore sie za malowanie i swap 1.2 8v w drugim malcu :)

 

 

 

  https://www.facebook...705338933050874    

 

20160524_192954.jpg

 

 

20160524_193011.jpg



#31 OFFLINE   Bobru

Bobru

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 106 postów
    • Time Online: 3d 13g 27m 5s

Napisany 31 maj 2016 - 04:58

Maluszek jest kozak ! :D



#32 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 18 lipiec 2016 - 18:27

Zyja te maszyny?;)

Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)


#33 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 1g 28m 16s

Napisany 18 lipiec 2016 - 19:39

Zyja te maszyny? ;)

Żyje http://www.rezerwa12...der=asc&start=0



#34 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 14 luty 2017 - 18:00

Witam i odrazu przepraszam za dość długą nieobecność. Dokończyłem tego malca :) YT  

 

afb1408f26b527dcmed.jpg
 
1506c6a40a46abaemed.jpg
 
7fbcefdbd9815631med.jpg
 
3d1578ee6fb65185med.jpg
 
1f53d558623e88ddmed.jpg
 
581fd9cd417d2706med.jpg
 
4e0eb9a515c434aemed.jpg
 
 
lampy tylne na zdjeciach są do góry nogami jakby ktos nie zauwazył bo uznałem to za fajne udziwnienie ale zjechali mnie na rezerwie to wstawiłem stare lampy tym razem w odpowiednim ułożeniu :D


#35 OFFLINE   widzo

widzo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 69 postów
    • Time Online: 2d 2g 26m 31s

Napisany 23 wrzesień 2017 - 15:41

Projekt żyje icon_smile.gif przez czas nieobecnosci działo sie duzo, ale w skrócie - komora ogarnięta, odkryłem jeszcze jedną dziurke w nadkolu i zaspawałem, zmieniłem rekiny na szeroką (niestety tylne opony mam za wysokie bo w aukcji facet pomylił sie z opisem ale szkoda mi było odwozic bo ładne i da sie na nich jeździć a tanie były), gleba poleciała jeszcze troszke niżej, sprzedałem za konkretne pieniądze uszczelki z klinem (nie pomyślałbym nawet jak droga moze byc głupia uszczelka do malucha tym bardziej ze dla mnie nie miała wiekszej wartosci bo trafiła sie ze złomu), wyremontowałem i polakierowałem silnik i osłony i na koniec przyspieszyłem nieco zapłon (równiej pracuje) a i wpadła nówka belka którą polakierowałem w kolor felg. Najważniejsze że wszystko robione własnoręcznie. Teraz czas na zmiane kierownicy (bedzie ta ze zdjecia) zegary z cc sportinga i może wywale chromy i zrobie malca bez zderzaków. Co do wnetrza dalej nie wiem ale nie spieszy mi sie bo na ten sezon chyba zostanie już wszystko jak jest (poza kierownicą i zegarami) reszte przemysle jeszcze kilka razy, poza tym, sprzedałem eleganta którego miałem robic na centrala a kupiłem bardzo zdrową baze FL kiedys sie pochwale jak juz cos wyrzezbie i jestem w kropce bo chciałbym mieć centrala ale szkoda mi Fl-a poswiecic bo naprawde zdrowy.  

 

43c50e5a58d65e16med.jpg

 
4013ce9cd5f8f3e0med.jpg
 
de30c5d00346f546med.jpg
 
c2c8d36f923a9d3fmed.jpg
 
0e694b77ac568dd4med.jpg
 
8622a4cf35b84d32med.jpg
 
b38e67b649dd4668med.jpg
 
09b5048c391e6fc0med.jpg
 
de5b22fa8327cb13med.jpg
 
cbee57ff29d0f608med.jpg
 
498b065dffce0dfamed.jpg
 
ec341fed4b85e1d8med.jpg
 
4d50d5ecc80de7e0med.jpg
 
7f8cc0c34739ea43med.jpg
 
b9a0e99a8d56769emed.jpg
 
f98325cc3b3295c3med.jpg
 
c5dea19839a2186dmed.jpg
 
3792bd2f7fd991b1med.jpg
 
5f362d924020b2edmed.jpg
 
2e596e6c1ec6653amed.jpg










Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: maluch, fiat, 126p, korozja, remont, blacharka, spawanie

IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.