Witam
Mam problem z odpaleniem maluszka. Gdy przekręcam kluczyk nic się nie dzieję nie kręci przygasają tylko kontrolki .
I moje pytanie jest takie czym to może być spowodowane akumulatorem czy rozrusznikiem.
Z góry dziękuje za pomoc
Napisany 18 lutego 2015 - 18:37
I jednym i drugim, naładuj dobrze akumulator albo załóż inny i będziesz wtedy wiedział czy to wina akumulatora czy rozrusznika
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
Napisany 18 lutego 2015 - 18:38
I jednym i drugim, naładuj dobrze akumulator albo załóż inny i będziesz wtedy wiedział czy to wina akumulatora czy rozrusznika
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
Napisany 21 lutego 2015 - 11:38
Nic nie pyka jak przekręcam kluczyk a klemy oraz styki czyściłem i dalej to samo.
jeśli aku masz dobry, to albo wsuwka na elektromagnesie nie łączy albo sam elektromagnes padł.
wsuwkę możesz spróbować poprawić ewentualnie przeczyścić
sprawdz multimetrem czy dochodzi prąd do wsuwki, jedna osoba musi próbować palić a druga sprawdzać czy jest prąd jak nie ma to wypiąć wtyczke ze stacyjki i na krótko spróbować kable połączyć, bo może sama stacyjka do wymiany.
w ostateczności naprawa elektromagnesu/wymiana.
Napisany 22 lutego 2015 - 16:39
Napisany 22 lutego 2015 - 17:44
wsuwka na elektromagnesie nie łączy
wsuwkę możesz spróbować poprawić ewentualnie przeczyścić
Po czym wnioskujesz że akumulator masz w 100% sprawny
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
Napisany 22 lutego 2015 - 18:27
To nie jest żadne miarodajne sprawdzenie, jeżeli użył byś do tego testera do akumulatorów tj. woltomierza połączonego z opornicą to wtedy będziesz wiedział co on jest wart. Akumulator podłączany pod prostownik może wydawać się naładowanym ale jego sprawność pod obciążeniem może być żadna ( co nie znaczy że twierdzę że tak jest). Najprościej byłoby włożyć podpiąć inny akumulator i wtedy ewentualnie szukać dalej.
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
Napisany 23 lutego 2015 - 07:40
czyli jak coś stuka tzn że elektromagnes działa, najprawdopodobniej szczotki padły, spróbuj kręcić a ktoś niech puknie kijem w rozrusznik.
najlepiej to zrób tak:
kup zestaw naprawczy rozrusznika, wymień tuleje i szczotki, napraw elektromagnes tak jak jest to opisane tu:
no i upewnij sie czy aku masz na pewno sprawny... od tego zacznij.
Napisany 27 lutego 2015 - 11:06
U mnie był taki problem, powodem był elektromagnes, który się zawiesił. Możesz spróbować postukać lekko młotkiem w rozrusznik, ale delikatnie tak żeby go zruszyć i spróbować przekręcić, też można zrobić w ten sposób, że jedna osoba stuka w rozrusznik, a druga kręci, jeżeli to nie pomoże to w elektromagnesie jest jeden cienki kabel na wsuwkę on jest od stacyjki i są 2 szpili, jedna od akumulatora, a druga idzie do rozrusznika, jeżeli te 2 szpilki ze sobą połączysz powinien wysunąć się elektromagnes, tylko pamiętaj żeby auto nie było na biegu i żeby był włączony zapłon, jeżeli stykniesz szpilkę do której jest podłączony akumulator i tą małą wsuwkę to powinien zacząć kręcić. Ale z tym robieniem na krótko to jest niebezpieczne bo jest mało miejsca i szybko można zrobić zwarcie
Jeżeli z stukaniem w rozrusznik nie pomoże to najlepiej rozrusznik wyciągnąć, jakieś 30 min roboty, jeżeli sie powoli na spokojnie robi
Napisany 27 lutego 2015 - 21:46
hmmm.... nie do końca masz racje, jak połączy te dwie szpilki o których piszesz to aby wirnik pójdzie w ruch, aby elektromagnes zadziałał potrzeba + na wsuwkę ...
masa na korpus rozrusznika, plus z aku na lewą śrube elektromagnesu i wtedy dajemy plusa na wsuwkę i powinno cykać
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|