Skocz do zawartości


Zdjęcie

Elektryka 1.1 spi, 126p


23 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 07 stycznia 2015 - 17:23

Witam:)

Prosze o pomoc. Mam swapa w 126p 1.1 spi i cos go odcina na wyższych obrotach, około 3/4 otwartej przepystnicy.

Na wysokich obrotach widac jak wtryskiwacz przestaje podawac  paliwo na chwile a zaraz znow podaje.

Narazie brak sondy lambda i tego czujnika map sensor,moze to przez to?

Prosze o porade i Pozdrawiam



#2 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 08 stycznia 2015 - 12:40

Dodam że działa to na zasadzie odciny,tylko w opóźnionym tępie i w położeniu przepustnicy tak na 3/4.

#3 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 08 stycznia 2015 - 16:19

Załóż wszystko tak jak trzeba i nie będzie problemu
Dodany obrazek

#4 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 08 stycznia 2015 - 18:24

Czyli brakuje tej sondy i czujnika ciśnienia tak?



#5 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 08 stycznia 2015 - 18:41

Mapsensor musi być
Bez sondy będzie chodził ale może go przelewać
Dodany obrazek

#6 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 08 stycznia 2015 - 21:33

Ok dzięki wielkie. Jak założe to dam znać czy pomogło. Pozdrawiam



#7 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 18:12

Witam. Zamontowałem ten czujnik ciśnienia(map sensor) i sonde lambda, nadal jest to samo co było przed. W tej kostce wiązki silnika mam podłączony tylko zapłon, bodajże czerwony z pomarańczowym.

Prosze o pomoc.



#8 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 21:31

a zawór od recyrkulacji par paliwa masz założony ? 

u mnie jest tylko wpiety na kabel i podwieszony bo bez niego wyskakuje kontrolka wtrysku i własnie odcina gdzieś przy 4k



#9 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 21:41

Nie mam tego. Mozesz powiedziec cos wiecej o tym? Jak i gdzie to podłączyc, ktora to kostka?



#10 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 22:57

dokładnie to jest chyba zawór evap  podajże jest na 2  pinowym złaczu w ccs jest przy pochłaniaczu par paliwa.

mozliwe że wystarczy dobrać jakiś rezystor zamiast niego

 



#11 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 23:07

Ciezko bedzie pewnie to dostac



#12 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 23:12

jak by znał oporność cewki zaworu to moze by rezystor sprawe załatwił. ale ja najprędzej po jutrze bym mógł zmierzyć żeby ci podać.



#13 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 13 stycznia 2015 - 23:15

no ok to czekam:D


  • Kaczy lubi to

#14 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 14 stycznia 2015 - 08:24

e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3117311622150-806009849501-O3795-jednostka-sterujaca-ecu|edc.html czy to jest to?

#15 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 14 stycznia 2015 - 08:51

Wystarczy to?

Załączone pliki



#16 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 15 stycznia 2015 - 11:25

To ciekawe co piszecie
Ja mam cc 1.1 miałem swapa 1.1 a teraz mam 1.2 i zaworu nigdzie nie mam a auta wkręcają się do odcinki
Marchewa owszem może się wtedy palić(choć nie na wszystkich sterownikach) ale jest to błąd nie mający wpływu na pracę silnika
Na twoim miejscu sprawdziłbym czy wszystkie niepotrzebne króćce masz zaślepione
Daj mu też popracować jakiś czas na wolnych, niech komputer zrobi sobie samo diagnostykę 


Dodany obrazek

#17 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 15 stycznia 2015 - 12:01

Wszystko zaslepione, a silnik juz sporo chodzil

#18 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 15 stycznia 2015 - 12:14

Widać jak wtryskiwacz przestaje na chwile dawac paliwo i wtedy właśnie przerywa na chwilę i znow podaje paliwo. A może to wtrysk bo jak patrzę z góry, to ten wtrysk nie robi takiej mgiełki tylko jak by leje się po gardzieli przepustnicy.

#19 OFFLINE   Kaczy

Kaczy

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 22g 37m 6s

Napisany 16 stycznia 2015 - 12:21

Ktoś da radę pomóc? Bo ciężko się jeździ tak max 100km/h

#20 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 16 stycznia 2015 - 14:40

a wiec tak co do oporu cewki zaworu u mnie ma koło 40ohm natomiast na necie wyczytałem ze mam mieć koło 80 ?
natomiast wpad mi inny pomysł do głowy żeby zastąpić zawór jakimś przekaźnikiem samochodowym





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.