Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mody do ela 126pe


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   KoperekPNG

KoperekPNG

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • Time Online: 6g 19m 19s

Napisany 27 listopada 2014 - 22:10

WItam ;)

Mam takie szybkie pytanie potrzebuję jakiś rad co do maluszka.

Konkretnie chodzi o zielonego eleganta który jest w trakcie remontu :0

Idę w styl JDM i jakie mody oprócz gleby szerokiej stali i relingów na dach zaszczepić ? :D

I oczywiście dokładki xD

Pzdr


  • kordi126 lubi to

Kochajmy 126-ustki bo tak szybko rdzewieją  :faja:  :jupi: 

 


#2 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 28 listopada 2014 - 07:55

Kwintesencja JDM /japońska doza modeliny/

 

W Polsce JDM kojarzony jest ze spojlerami używanymi przez sadowników do zbierania gruszek w sezonie, kryształowymi lampami o właściwościach oślepiających kierowców z tyłu, pomalowanych pomarańczową farba olejną kierunkowskazach i gąbką na podszybiu spełniającą rolę filtra przeciwpyłkowego. Dopuszczalne jest też zastąpienie części karoserii plastikowymi bądź kartonowymi odpowiednikami w celu obniżenia masy, oraz wycięcie w masce wlotu powietrza o powierzchni m2 celem chłodzenia silnika i kabli wysokiego napięcia świeżą deszczówką. Naklejki z nazwą marki auta, oraz części rzekomo w nim użytych, przyklejone na drzwiach, masce, dachu, szybie tylnej, przedniej i w ogóle gdziekolwiek się da. Oczywiście nie może też zabraknąć nieosłoniętego filtra stożkowego w dolocie, koniecznie skierowanego na miejsce gdzie temperatura pod maską jest najwyższa. Mile widziany chip tuning +47KM za 5zł z Allegro.

 

Ponieważ JDM stał się dla wielu tunerów wyznacznikiem gustu doskonałego odrzucają oni wszelkie pozory własnego stylu kupując za pośrednictwem allegro.pl oraz koleżanki z lumpexu na kilogramy wszystko co ma pożądany znaczek. Stąd przeciętnego fana JDM poznamy po:

  • breloczku JDM,
  • portfelu Honda/Nismo/Mazda/Toyota/Mitsubishi,
  • czapeczce z daszkiem do kompletu,
  • koszulce JDM,
  • butach Ferrari z odklejonym znaczkiem zastąpionym napisem JDM wykonanym markerem (JDM),
  • bieliźnie JDM
  • plecaku JDM (ew. HWDP),
  • dziewczynie JDM (jakaś durna małolata), 

Zostaw go takim jak jest bo styl może zmienić się w  polish redneck tuning :) Ale to tylko moje zdanie zrobisz jak będziesz uważał :)


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#3 OFFLINE   kreciqq

kreciqq

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 113 postów
    • Time Online: 1d 11g 19m 6s

Napisany 28 listopada 2014 - 11:39

Kartony... plastiki....  chyba pomyliłeś JDM z importem z późnicy lat 90, wczesnych 2000 to po pierwsze. Po drugie nie musisz od razu wszystkich wrzucać do jednego worka, tylko dlatego, że nie kazdego stać na lotke Mugena czy Spoona do swojej EG/EK.

Zaczynam mieć wrażenie, że powoli obrastasz w piórka... :|
Ale do jednego przyznam Ci rację. JDM powinien być zostawiony dla japonskich samochodów, a maluch powinien być maluchem. Jeżeli nie chcesz, żeby był standardowym maluchem to polecam przejrzenie paru(nastu) tematów na formu, może gdzies znajdziesz odpowiednią drogę dla siebie :wink:



#4 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 28 listopada 2014 - 16:56

Nic nie pomyliłem :) Na odzień widzę hondy zawracające na 357 razy bo na szybko to koła wadzą , przejeżdżające przez śpiącego policjanta z prędkością ślimaka przy pomocy desek bo inaczej się nie da ...... ze śmiesznymi bagażnikami na dachu rodem z budowlanego Transportera ..... Co w tym jest fajnego ? W większości polski JDM opiera się na niskim budżecie gdzie pod maską drzemie 1.3 /ekipa zbiera 20 zeta na wachę albo Podtlenek Propan-Butanu na rundkę pod market bo może załapią sie na darmową fajkę .... znam takich tjunerów / ..... Prawdziwy JDM zaczyna się od wymiany mechaniki , poprawieniu , wymianie silnika potem detale ... tak to rozumiem / i jest wiele "smakowitych " wozów doinwestowanych na maxa które mi się podobają / ..... A tu zawsze zaczyna się od "gleby na zapałkę " i kolorowych oczojebnych BBS`ów ,nalepek " pokaż ... "  , braku tablicy rej . na przodzie  / no może jest  ale na daszku w kabinie / lub jej mini zamiennik dwurzędowy z allegro  i innych dupereli  bez homologacji ... zbędnych do jazdy a ze blachy na niektórych egzemplarzach już nie ma to nic /szczególnie civici z dzieloną tylną klapą często u mnie bywają ... bez progów i reszty ale zestaw JDM jest / No i powiedz mi jaka jest różnica pomiędzy markowym spoilerem a zwykłym ..... napis , $ ? .... bo i tak wszystko klepane jest na jednym polu ryżowym na jednej matrycy gdzieś w PRC z tym że to bez napisu po godzinach .... a no i bez tego spoilera też da się jeździć :)

a mój post powyżej pochodzi z : http://nonsensopedia...ia.com/wiki/JDM ;)

 

W niektórych " JDM`ach  " tych robionych metodą "zawias od  xxx  podejdzie "  przybędzie z czasem jeszcze jedna nalepka ......  ale  tym razem niebieski kwadracik z białym ludkiem na wózku  bo tak te samochody są " dopieszczone"  .... 


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#5 OFFLINE   kreciqq

kreciqq

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 113 postów
    • Time Online: 1d 11g 19m 6s

Napisany 28 listopada 2014 - 18:40

Tylko, że to, co widujesz na codzień to w większości jest coś, co niefortunnie jest nazywane JDM. To już dawno nie jest JDM tylko Stance, który ewentualnie posiada delikatne pozostałości po JDM (lotki a'la mugen itp.). A wszystko zaczęło się od korzystania z gwintu w sposób, w jaki Vagowcy z niego korzystają- czyli German Style. Jakby to nie było, cały bajer tego stylu polega na zrobieniu auta wg. motta (zapożyczonego również od Vagów): Slow but low. Niemniej jednak sam zaprzeczyłeś sobie opisując wszystkich cytatem z *** wartej strony (satyra w nijaki sposób tego nie broni), a potem potwierdzając, że nie wszystkie samochdy są popsute na wskroś. A JDM to nie tylko mechanika, czyli popularne "Function over fashion", ale również smaczki, które są niedostępne nigdzie indziej, jak w Japonii począwszy od dokładek, a skończywszy na Imprezie 22B czy ostatnim Nissanie Silvia oraz Skyline (GT-R35 to nie Skyline). Skoro nie da się ich zamówić w EU czy USA to albo buli się kasę pośrednikowi, albo szuka się kopii.
Niestety, pomijając druciarzy, przez taką ignorancję jaką przedstawiłeś w pierwszym poście (wybacz, jeśli Cię urażę, ale niestety tak to odbieam) umiera w Polsce scena tuningowa. Przykładem jest wspomniany przeze mnie w pierwszej odpowiedzi Import Style, który został wyśmiany na tyle, że teraz porządnie zrobiony w tym stylu (porządnie) samchód nadal będzie tylko bolidem wiejskim.
Ostatnią rzeczą na jaką chciałbym Ci odpowiedzieć to kwestia pojemności i budżetu. Uwierz mi, że można zrobić zapierdalajkę nawet z 1.4. U mnie w mieście miałem kilku gości, którzy zaczynali od mozolnych, ale przynoszących skutki modyfikacji, które wpłynęły pozytywnie na moc i moment silnika, które w połączeniu z odpowiednio zestrojonym zawieszeniem dawały ogromną przyjemność z jazdy. A z zewnątrz mieli tylko dobrą felgę. Nie mieli przy tym wielkiego budżetu, więc nie każdemu auto świeciło się jak nówka sztuka salonówka. Japończycy też nie mają wielkich budżetów, ale mają asa w rękawie w postaci potężnych, turbodoładowanych silników pracujących w wielkich i u nich tanich sedanach, w które leją tylko paliwo i jeżdżą bo zanim zatłuką JZ-ta to miną wieki. Polecam poszukać na YT kilku filmików z Ebisu, Matsuri. Moim zdaniem to właśnie z tego typu filmików wzięło się u nas mniemanie, że coś może być poobijane, ale ma zapierdalać- co mnie nie przeszkadza w ogóle.

Przedstawiłem swoją opinię na ten temat, Ty swoją, więcej nie ma sensu zaśmiecać. Jeśli coś jest niezrozumiałe polecam przeczytać jeszcze kilka razy gdyż zdarza mi się coś pominąć, czy skrócić i nie brzmi to dobrze za pierwszym razem.
Jeśli jest tu jakiś Vagowiec, nie chciałem go urazić jeśli jednak tak się stało- szczerze przepraszam.
Pozdrawiam, peace
 



#6 OFFLINE   Robix

Robix

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
    • Time Online: 6d 4g 38m 47s

Napisany 28 listopada 2014 - 21:04

Ale sie koledzy rozpisali :D To może ja coś dodam konkretnego do tematu ;) NIE TEN DZIAŁ :P POZDRAWIAM
p.s ja jestem VAGowiec pozdrawia 1.6+LPG haha :)

#7 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 29 listopada 2014 - 10:05

hehe :devil: Dobry,you made my day

Proszę o nie pisanie takich głupot na temat JDM (patrz link który podałes) bo nie wszyscy będą wiedzieli ze to czysty sarkazm,ewentualnie prosił bym cie o napisanie na początku wypowiedzi coś w stylu:

-Moim zdaniem JDM jest...lub

-W mojej opinii JDM jest..lub

-Dla mnie JDM jest..

Nie odbierz mnie źle ale nie wrzucaj wszystkich do jednego wora,tak się nie robi :)

poza tym piona dla Kreciqq,dobrze gada










IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.