Skocz do zawartości


Zdjęcie

SWAP CO I JAK?


4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zelek87711

zelek87711

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
    • Time Online: 9m 26s

Napisany 20 października 2014 - 19:34

Witam.

Dostałem maluszka z 98r i poważnie zastanawiam sie na swapem lecz tak naprawde jestem kompletnie zielony co z czym się je w dziedzinie fiata.

Więc dla bardziej wyrozumiałych forumowiczów mam kilka pytan :) :

1) jaki silnik wybrać do najprostrzego swapu a jednocześnie by auto naprawde fajnie się zbierało

2) jaka skrzynia do tego

3) co będzie potrzebne by przeprowadzić całkowity swap

4)i oczywisćie najwazniejsze pytanie każdego Polaka z jakimi kosztami mam się liczyć

 

Dla wyrozumiałych odrazu z góry wielkie dzięki a moze ktos z warszawy lu okolic znajdzie się chetny do pomocy:P



#2 OFFLINE   maniek1990

maniek1990

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • Time Online: 3d 2g 25m 2s

Napisany 20 października 2014 - 20:34

Wszystko jest opisane na forum,wystarczy poszukac....

Sam nie robilem swapa,ale z tego co wyczytalem to najlepiej,w sumie najekonomiczniej,zakupic jakies uno lub punto,np.pukniete.

Skrzynia moze zostac maluchowska,ja bym przy okazji hamulce zmienil na tarczowki i obnizyl troszke zeby sie nie bujal na zakretach.

Koszt ciezko powiedziec,poczytaj troche,w wielu tematach jest napisane ile koledzy wydali.na pewno nie jest to tania zabawa.

Z pomoca pewnie takze nie byloby problemow,bo choc jestem tu od niedawna to widze ze faktycznie ludzie tu sobie pomagaja.

Mam tylko taka uwage,skoro ciezko bylo poszukac czegokolwiek o swapie to niewiem jak chcesz szanowny kolego sie do tego zabrac.mam nadzieje,ze Cie nie urazilem.

Pozdrawiam

#3 OFFLINE   mundek

mundek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 8g 35m 42s

Napisany 05 listopada 2014 - 18:04

a skąd jesteś dokładniej ? mogę pomóc



#4 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik