Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witam serdecznie posiadaczy i fanów 126p

126p swap

15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 21 czerwca 2014 - 19:48

Witam serdecznie, mam na imię Przemek i pochodzę z Jarocina.. Od miesiąca jestem posiadaczem "maluszka" , którego odkupiłem w momencie gdy stał na wadze w skupie złomu, więc uratowałem go od pocięcia. Malec trafił tam, ponieważ nie chcieli podbić przeglądu, bo podłoga jest w nim totalnie zjedzona a fotel pasażera spadł piętro niżej :) ale to takie tam szczegóły. Bolid ten jest  z 1997roku  a ja jestem jego trzecim właścicielem i mam zamiar do odbudować a w sumie ze swap-ować, Remont totalny i coś ciekawego do napędzania go. Plany są takie, boxer z Alfy lub 2,8 V6 z Passata B5 a co tam docelowo się znajdzie to czas pokaże. Mam nadzieję, że wspólnie zrobimy nie jedną fajną naprawę przy 126p.

pozdrawiam Przemo



#2 Gość_Wicher126_*

Gość_Wicher126_*
  • Guests

Napisany 21 czerwca 2014 - 20:26

Witamy na Trt126p.Wrzuć fotki i czekam na relację z prac.



#3 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 21 czerwca 2014 - 21:08

W poniedziałek dam foty bo porobie i od tego dnia będe zaczynał prace nad autkiem... chyba, że ktoś ma lepsze pomysły na mocy swap to proszę o propozycje 



#4 OFFLINE   kris8526

kris8526

    Szef wszystkich Szefów (Moderator)

  • Member
  • 997 postów
    • Time Online: 50d 15g 58m 13s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2014 - 21:19

Jak już chcesz robić swapa , to rób jak wszyscy 1.2 z punto i to wystarczy. ;)


Dodał gazu mały fiacik, aż tu nagle STOP mandacik.
Jest:
Fiat 126p - 1986
Fiat 126p. - 1984
był:
Fiat 126elx - 2000 (2012-2017)
Fiat 126p - 1981 ( 2003 )
Fiat 126p - 1984 ( 2000-2002)
Fiat 126p - 1985 ( 2001-2006 )
Fiat 126p - 1993 ( 2015 dawca )
Fiat 126fl - 1994 (2015 dawca )
Fiat 126el - 1995 ( 2012-2013 )
Fiat 126el - 1996 ( 1999-2000 )
Fiat 126el - 1997 ( 2013 )
Fiat 126p - 1993 (2016-2017)
Fiat 126el. - 1999. (2018-2019)

#5 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2014 - 21:28

 

"Jak już chcesz robić swapa , to rób jak wszyscy 1.2 z punto i to wystarczy"

 

a na początek doprowadź do ładu budę i pozostałe bebechy żeby było do czego włożyć jakikolwiek mocniejszy silnik ...... i miejmy nadzieję że to cie nie zniechęci


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#6 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 22 czerwca 2014 - 23:20

Kolego Kris8526 silnik 1,2 jak sam napisałeś kładą wszyscy a ja nie chce mieć czegoś co mają wszyscy. taki już jestem, muszę mieć coś unikatowego. 

Budę będzie spawał mój tata, w latach 90' zajmował sie maluszkami, zrobił ich w sumie coś ok 150 sztuk według notatek a jeszcze dużo było zanim zaczął je prowadzić a remonty robił od podstaw (silniki,buda itd) i to jego zadaniem jest wyspawanie i zrobienie budy tak żeby dała rade. Mam już zamówione wszystkie nowe elementy blacharskie plus dużo wzmocnień i innych gadżetów, które mają dać tej budzie wytrzymałość. Później zawias, hamulce, wnętrze, i inne. Dzisiaj byłem pomierzyć i odpalić 2,8 V6, ktróre siedzi jeszcze w passacie. teraz trzeba pomierzyć "malca" i zobaczyć czy damy rade go tam upchnąć :)   



#7 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 23 czerwca 2014 - 07:13

zobaczyć czy damy rade go tam upchnąć

na pewno da rade,jak się popieści to się zmieści ;P
W mojej okolicy jest maluch silnikiem omegi 3.0 litra V6 i gośc tym jeździ więc z tym 2.8 nie powinno być problemu
PS:nie lepiej od razu pakować tam fałke z omy?

#8 OFFLINE   Robix

Robix

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
    • Time Online: 6d 4g 38m 47s

Napisany 23 czerwca 2014 - 22:14

Plany zacne, Oby na planach się nie skończyło bo projekt zapowiada się grubo ;)



#9 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 24 czerwca 2014 - 08:29

No z tego co miara pokazała to powinien wejść...porobiłem pare fotek, zaraz wstawie



#10 OFFLINE   adi_98

adi_98

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 2d 23g 59m 29s

Napisany 25 czerwca 2014 - 16:36

Jak 2.8 z paska to VR6, a nie V6.



#11 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 25 czerwca 2014 - 23:16

skoro jesteś az tak dociekliwy co do nazwania tego silnika kolego to wytłumacz innym bo może nie wszyscy znają rożnice poniędzy vr6 a v6 bo to nie forum VW tylko malca wiec niema to za dużego znaczenia czy v6 czy vr6



#12 OFFLINE   Siikor

Siikor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
    • Time Online: 8g 11m 18s

Napisany 26 czerwca 2014 - 08:34

Dalej czekamy na zdjęcia.. :)



#13 OFFLINE   kreciqq

kreciqq

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 113 postów
    • Time Online: 1d 11g 19m 6s

Napisany 27 czerwca 2014 - 00:48

skoro jesteś az tak dociekliwy co do nazwania tego silnika kolego to wytłumacz innym bo może nie wszyscy znają rożnice poniędzy vr6 a v6 bo to nie forum VW tylko malca wiec niema to za dużego znaczenia czy v6 czy vr6

Różnica jest duża, bo V6 ma rozwidlenie 60 lub 90 (już nie pamiętam) stopni, a VR6 15. Dla Ciebie lepiej jest poszukać niezarżniętego VR-a ze względu na mniejsze wymiary, ale to jest w tych czasach dość ciężkim tematem :) Jeden i drugi występował w pojemności 2,8



#14 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 20 lipca 2014 - 22:31

tak dokładniej silnik v6 i v8 ma 90stopni mimo że dla v6 kąt który by najlepiej sprzyjał pracy ma 120 stopni ale niestety ze względu na problemu konstrukcyjne pojazdów nie stosuje sie tego kontu a szkoda bo były by mocniejsze te v6 a   silniki v12 mają 60stopni.no masz racje było by lepiej VR ale dorwi ten piecyk w dobrym stanie..... a co do tego silnika V6 którego kupiłem jestem pewien a bynajmniej znam auto z którego pochodzi... jedyny minus to taki ze passat był w wersji 4x4 wiec musze poszukać skrzyni o normalnej wersji przednio napędowej,... a co do zdjeć to chętnie...tylko jak?? :)

 

 



#15 OFFLINE   adi_98

adi_98

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 2d 23g 59m 29s

Napisany 20 lipca 2014 - 23:09

Przedewszystkim taka różnica, że vr6 ma jedną głowice, dlatego nie jest to silnik widlasty, a silnik rzędowy o dosyć nietypowej konstrukcji. Ciekawostką jest to, że konstruktorzy musieli zaprojektować kolektor dolotowy o różnych długościech dla każdego cylindra, ze względu na konstrukcję głowicy. Z jakiej generacji passata silnik? VR6 ma bardzo charakterystyczny dźwięk, który według mnie jest piękny. Ale rzeczywiście znaleźć VR6 w dobrym stanie to jest sztuka, bo większośc samochodów z tym silnikiem łatwego życia nie miały ;)



#16 OFFLINE   PrzemekJarocin

PrzemekJarocin

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • Time Online: 2g 33m 44s

Napisany 21 lipca 2014 - 09:11

passat b5 z 2002roku.











Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 126p, swap

IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.