Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fiat 126p 1979 brak iskry


33 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 22 marca 2014 - 23:17

Świece iskrę mają czasem je zaleje, gaźnik na 1,5 obrotu od końca na głowicy nie dmucha zawory otwierają się a luzu nie sprawdzałem, auto kupiłem od brata właściciela brat zmarł, twierdził on że auto 3 lata nie było przepalane że wcześniej w garażu odpalane było



#22 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 23 marca 2014 - 00:42

wykręć wkręt jeszcze o obrót a jak ci odpali /bo to całkiem możliwe /  to wtedy reguluj skład mieszanki


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#23 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 23 marca 2014 - 20:05

Witam wykręciłem o jeden obrót jeszcze i nie odpalił już sam nie wiem co z nim jest nie tak.



#24 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 23 marca 2014 - 20:56

Spróbuj odpalić na plaka lub samostart kup, tylko uważaj, bo mieszanka potrafi się cofnąć.



#25 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 24 marca 2014 - 10:32

Tu nie ma co kombinowac i zgadywac. Bo przy tak dlugim postoju i nic nie dajacych probach rozruchu najprosciej jest:

Zdemontowac gaznik, wyczyscic, dac nowe uszczelki i wstepnie wyregulowac.

Zdemontowac aparat zaplonowy, wyczyscic, ustawic przerwe, dac nowa kopulke i palec, sprawdzic czy nie ma przebic

Dac nowe swiece i przewody

Sprawdzic opornosc cewki.

Ustawic luzy na zaworach.

Kupic nowa pompe paliwa oraz uszczelki za pomoca ktorych ustawic odpowiedni skok popychacza (groszowe sprawy i nie zawracac sobie glowy w reanimacjie starej pompy)

Odkrecic i wyczyscic zbiornik paliwa (jesli juz mamy wyciagniety bak dac nowe przewody paliwowe)

 

Jak sie to wszystko do kupy posklada i wstepnie ustawi zaplon to nie ma bata musi odpalic.

 

Te wszystkie czynnosci zajma mniej czasu niz zgadywanie. A i tak trzeba je wykonac ze wzgledu na tak dlugi postoj.



#26 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 24 marca 2014 - 13:32

Gaźnik wyczyszczenie uszczelki nowe ustawiona przerwa jest wyczyszczona, świece nowe,pompka daje paliwo jak nowa. Luzy zawodowe ustawie i nowe przewody dam i kopuły dam nowe

#27 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 25 marca 2014 - 19:48

Witam dziś mój maluszek odpalił ale kopci na czarno i zalewa świece na drugim cylindrze i nie trzyma obrotów. Czy to możliwe że złe wyregulowałem zapłon i przez to kopci ? i czemu go zalewa?



#28 OFFLINE   pawlom95

pawlom95

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 141 postów
    • Time Online: 6g 42m 53s

Napisany 25 marca 2014 - 23:00

Skoro kopci na czarno to znaczy że ciągle go zalewa albo nie ma dostatecznie dużo powietrza (zapchany filtr) sprawdź gaźnik czy wszystko ok i czy pływak domyka.


Red elegant

#29 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 25 marca 2014 - 23:33

Ok sprawdzę to, ale gaźnik czyściłem ostatnio to nie wiem , ale czemu nie trzyma wolnych obrotów? Przez to że go zalewa ? A filtru paliwa nie ma założonego.



#30 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 26 marca 2014 - 10:05

załóż filtr paliwa bo możesz w nieskończoność czyścic gaźnik jak ze zbiornika zaciągnie syf i zatka dysze wolnych obrotów :) Co do zalewania tylko jednego garu to może być wiele przyczyn jak by gaźnik przelewał to by zalewał obydwa gary  :) Całkiem możliwe że przy chechłaniu na 2 garze nazbierało się  sporo wachy i nie może jej zapalić doprowadź silnik do normalnej temp /bez zbędnych przegazówek/  i moze 2 gar załapie ...


COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#31 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 26 marca 2014 - 12:55

Dobrze tak zrobię i napisze co i jak.

#32 OFFLINE   Pro100wnik

Pro100wnik

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 241 postów
    • Time Online: 1d 20g 15m 28s

Napisany 26 marca 2014 - 20:56

Co do zalewania jednego gara, to miałem taki przypadek jak odpalałem na zimnym to mi zalewało zawsze jeden gar, jak się troche zagrzał to załapał drugi i już odpalał normalnie, dzialo mi się tak w lato także nie trzeba było długo czekać żeby silnik zaczął normalnie pracować. Przyczyną był zły poziom paliwa w komorze pływakowej (za dużo paliwa) ;)



#33 OFFLINE   patryk120006

patryk120006

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 20 postów
    • Time Online: 14g 10m 31s

Napisany 26 marca 2014 - 21:20

Kolego a jak zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej ?



#34 OFFLINE   Pro100wnik

Pro100wnik

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 241 postów
    • Time Online: 1d 20g 15m 28s

Napisany 26 marca 2014 - 21:53

Please Login or Register to see this Hidden Content

pływak regulujesz blaszkami którymi zaznaczyłem na czerwono i żółto (przyginasz/odginasz)

 

w najniższym położeniu pływaka odległość między pływakiem a aluminium musi wynosić 7mm +/- 0,25 (tą odleglosć regulujesz blaszką zaznaczoną na czerwono, odległość A na obrazku)

w najwyższym położeniu pływaka odległość między pływakiem a aluminium musi wynosić 15mm (tą odleglosć regulujesz blaszką zaznaczoną na żółto, odległość B na obrazku)

 

ja w swoim maluchu odległość pływaka sprawdzałem wiertłem  ;) jak byś regulował pływak warto wyjąć i sprawdzić czy nie jest dziurawy, najlepiej włożyć go w wode, przytopić i zobaczyć czy wypływa na wierzch :)





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.