Skocz do zawartości


Zdjęcie

wyrywanie śrub z przegubów


7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 07 marca 2014 - 20:43

Witam, mam w swoim elu problem z wyrywaniem śrub z przegubu (puszcza gwint w przegubie). ostatnim razem rozharatało cały przegub i została 1 pokrzywiona śruba, a z drugiej strony 2 wyrwane i 2 dosyć znacznie popuszczone. 3 czy 4 przeguby były już wymieniane z tego powodu ... Co może być tego przyczyną ??
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#2 OFFLINE   pawlom95

pawlom95

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 141 postów
    • Time Online: 6g 42m 53s

Napisany 07 marca 2014 - 21:35

Z tego co rozumiem to śruby same się popuszczają ? Dajesz pod śruby podkładki ? tam oryginalnie są sprężynowe podkładki z tego co pamiętam. Może za słabo dokręcasz ?
Śruby może masz nie oryginalne dłuższe i ci zachaczają o coś ? albo zbyt miękkie ?

#3 OFFLINE   młody2

młody2

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 897 postów
    • Time Online: 2d 9g 57m 21s

Napisany 07 marca 2014 - 21:37

ja bym dał jakieś twardsze śruby i do tego wkleił je na klej to już się nie będą odkręcać
silnik seryjny?
Dodany obrazek

#4 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 07 marca 2014 - 21:56

za każdym razem nowe podkładki sprężynujące zakładam, a śruby 8,8 "dedykowane :P"
Silnik ma : dodmuch, gaźnik, głowica -2 i porting oraz głodoteklę założone. spróbuję je wkręcić na kleju, ale jeśli zrywa gwint w przegubie to nie pomoże to raczej ...
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#5 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 07 marca 2014 - 22:03

a przegub ten sam katujesz? może gwint jest przeciągnięty w nim. Kup nowe przeguby i tyle :)

#6 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 07 marca 2014 - 23:09

ja bym zaczął od oględzin półośki czy nie jest przypadkiem krzywa , obejrzał stan wieloklinu ,zabieraków oraz przyjrzał się wahaczom czy nie są krzywe bo przegub nie pracuje w jednej osi z zabierakiem i ci wyrywa śruby ...chyba ze ukręcasz gwint jak mocujesz zabierak do przegubu....

COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#7 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 08 marca 2014 - 16:35

wielokliny w stanie dbd zabierak nie ma praktycznie luzu i jest w miarę świeży (500km) śruby nie poprzekręcane. Jak będzie chwilka to sprawdzę te wahacze i półosie, ale raczej jedynie półosie bo autko nie miało żadnych większych przygód.
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#8 OFFLINE   cytadela102

cytadela102

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 60 postów
    • Time Online: 1d 2g 41m 14s

Napisany 12 marca 2014 - 12:00

Miałem ten sam problem od właściwie pół roku co tydzień musiałem dokręcać śruby bo popuszczały a jeśli tego nie zrobiłem to przy szybszym puszczeniu sprzęgła albo zredukowania biegu śruby urywało. Jednak posmarowałem śruby klejem skręciłem mocno i problem znikł :)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.