Problem na wolnych;)
Started By
motokrzych
, 03 gru 2013 20:37
12 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 20:37
Witam
mój maluszek na wolnych obrotach (poniżej 1000obr/min) albo gaśnie, albo często utyka.
Co to mogło by być?
czasem jak dojadę do skrzyżowania, to zwolni do ok 500 obr i zaświeci ładowanie i zgaśnie lub czasem wzrośnie do 850.
co mnie zadziwia, na gaźniku super się zbiera, jak dodam gaz, momentalnie jest reakcja nawet jak jest minimalnie powyżej 500 obr..
Ktoś ma jakąś diagnozę?
mój maluszek na wolnych obrotach (poniżej 1000obr/min) albo gaśnie, albo często utyka.
Co to mogło by być?
czasem jak dojadę do skrzyżowania, to zwolni do ok 500 obr i zaświeci ładowanie i zgaśnie lub czasem wzrośnie do 850.
co mnie zadziwia, na gaźniku super się zbiera, jak dodam gaz, momentalnie jest reakcja nawet jak jest minimalnie powyżej 500 obr..
Ktoś ma jakąś diagnozę?
#3 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 21:12
miałem podobnie- przyczyną była elektrodysza.
i tutaj jest pytanie..
Czy elektrodysza, która została ucięta obcinakiem, może dawać w dupę?
chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję
#7 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 22:11
na innym gaźniku było ok..
hmm..
zrobiłem tak:
Nowe oringi na dyszy i regulacji mieszanki,
możliwe, że inaczej ustawiłem mieszankę
nie mam kompresora, ale przez wężyk przedmuchałem te kanaliki (dysza i regulacja)
i jak złożyłem to było wmiarę ok..
ładnie chodzi, ale czasem utknie na tłoka i przygasa...
ale ładnie się utzrzymuje na obrotach ok 600.
Wymienie jeszcze świece. i przewody..
Luzy zaworowe były ok,
zapłon jest ustawiony mniej więcej na 7.5 stopnia.. Nie wiem, czy nie jest lepsze takie ustawienie..
Co o tym myślicie?
Zależy mi troszkę na ekonomiczności..
Jeżdżę dużo bo udzielam korki i dojeżdżam do 40km...
hmm..
zrobiłem tak:
Nowe oringi na dyszy i regulacji mieszanki,
możliwe, że inaczej ustawiłem mieszankę
nie mam kompresora, ale przez wężyk przedmuchałem te kanaliki (dysza i regulacja)
i jak złożyłem to było wmiarę ok..
ładnie chodzi, ale czasem utknie na tłoka i przygasa...
ale ładnie się utzrzymuje na obrotach ok 600.
Wymienie jeszcze świece. i przewody..
Luzy zaworowe były ok,
zapłon jest ustawiony mniej więcej na 7.5 stopnia.. Nie wiem, czy nie jest lepsze takie ustawienie..
Co o tym myślicie?
Zależy mi troszkę na ekonomiczności..
Jeżdżę dużo bo udzielam korki i dojeżdżam do 40km...
chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję
#13 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2014 - 20:24
Witam,Przepraszam za odkop.
Ale jeżeli można było się dowiedzieć co było przyczyną byłbym wdzięczny.
Kupię:
Komplet foteli IG czarno-czerwone http://www.terytoriu...plet-foteli-ig/
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|