Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem na wolnych;)


12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 03 grudnia 2013 - 20:37

Witam
mój maluszek na wolnych obrotach (poniżej 1000obr/min) albo gaśnie, albo często utyka.
Co to mogło by być?
czasem jak dojadę do skrzyżowania, to zwolni do ok 500 obr i zaświeci ładowanie i zgaśnie lub czasem wzrośnie do 850.

co mnie zadziwia, na gaźniku super się zbiera, jak dodam gaz, momentalnie jest reakcja nawet jak jest minimalnie powyżej 500 obr..

Ktoś ma jakąś diagnozę?

#2 OFFLINE   fiat126pknightrider

fiat126pknightrider

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 539 postów
    • Time Online: 2g 32m 2s

Napisany 03 grudnia 2013 - 20:59

miałem podobnie- przyczyną była elektrodysza.

#3 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 03 grudnia 2013 - 21:12

miałem podobnie- przyczyną była elektrodysza.


i tutaj jest pytanie..
Czy elektrodysza, która została ucięta obcinakiem, może dawać w dupę?
Dodany obrazekDodany obrazek

chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Dodany obrazek

Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję;)

#4 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 03 grudnia 2013 - 23:06

nie bo nie blokuje przepływu paliwa, obstawiam że masz gdzieś nieszczelność lub jest już spory luz na osi przepustnicy

#5 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 04 grudnia 2013 - 13:28

nie bo nie blokuje przepływu paliwa, obstawiam że masz gdzieś nieszczelność lub jest już spory luz na osi przepustnicy


właśnie nie zauważyłem tam luzu na osi..
może minimalny...

#6 OFFLINE   pawlom95

pawlom95

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 141 postów
    • Time Online: 6g 42m 53s

Napisany 04 grudnia 2013 - 16:16

A nie kicha/strzela w gaźnik ?
Ja obstawiam że któraś dziurka w gaźniku przy przepustnicy zatkana, Rozbierz i przedmuchaj.

Miałem kiedyś identyczne objawy - niestety uszczelka pod głowicą.

#7 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 04 grudnia 2013 - 22:11

na innym gaźniku było ok..
hmm..
zrobiłem tak:
Nowe oringi na dyszy i regulacji mieszanki,
możliwe, że inaczej ustawiłem mieszankę
nie mam kompresora, ale przez wężyk przedmuchałem te kanaliki (dysza i regulacja)
i jak złożyłem to było wmiarę ok..
ładnie chodzi, ale czasem utknie na tłoka i przygasa...
ale ładnie się utzrzymuje na obrotach ok 600.

Wymienie jeszcze świece. i przewody..


Luzy zaworowe były ok,
zapłon jest ustawiony mniej więcej na 7.5 stopnia.. Nie wiem, czy nie jest lepsze takie ustawienie..
Co o tym myślicie?
Zależy mi troszkę na ekonomiczności..
Jeżdżę dużo bo udzielam korki i dojeżdżam do 40km...
Dodany obrazekDodany obrazek

chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Dodany obrazek

Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję;)

#8 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 04 grudnia 2013 - 22:58

Zobacz w jakim stanie jest oring na tej śrubce, którą regulujesz mieszankę. wykręć ją totalnie i wtedy zobaczysz. To kiedyś u mnie było powodem identycznych objawów jakie opisałeś.

#9 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 04 grudnia 2013 - 23:42

zapłon ma być na 10 stopni, nie mniej nie więcej

#10 OFFLINE   fiatamoc

fiatamoc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 270 postów
    • Time Online: 1d 6g 38m 3s

Napisany 05 grudnia 2013 - 00:02

ja u siebie na 9 ustawiam i jest w porządku ;)

#11 OFFLINE   pawlom95

pawlom95

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 141 postów
    • Time Online: 6g 42m 53s

Napisany 05 grudnia 2013 - 08:57

Różnie to jest z tym zapłonem :wink: mi najlepiej śmiga na około 14-15 stopni.

#12 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 05 grudnia 2013 - 10:47

Zobacz w jakim stanie jest oring na tej śrubce, którą regulujesz mieszankę. wykręć ją totalnie i wtedy zobaczysz. To kiedyś u mnie było powodem identycznych objawów jakie opisałeś.

był wporządku;)

#13 OFFLINE   Art

Art

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • Time Online: 10d 1g 17m 15s

Napisany 08 czerwca 2014 - 20:24

Witam,Przepraszam za odkop.

Ale jeżeli można było się dowiedzieć co było przyczyną byłbym wdzięczny.


Kupię:
Komplet foteli IG czarno-czerwone http://www.terytoriu...plet-foteli-ig/

 




Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.