Jump to content


Photo

płyn chłodniczy w głowicy..


3 replies to this topic

#1 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 posts
    • Time Online: 5g 20m 25s

Posted 08 April 2013 - 00:18

witajcie w moim swapie zauważyłem ze mam resztki płynu chłodniczego jak otwieram korek wlewu oleju... jest masełko... fakt ze auto jezdziło tylko na krótkich dystansach a najczęściej w ogole nie jezdziło tylko było "przepalane". Wymieniaja była uszczelka pod głowicą, wiec co to moze być, uszczelniacze zaworowe? zatkana odma? wiem ze ten silnik to juz raczej dogorywa... aczkolwiek chciałbym jeszcze do końca lata nim pojezdzić.
P.S faktem jest, że po wymianie głowicy, planie, nowej uszczelce nie zmieniałem oleju... możliwe ze to płyn, który dostał się wcześniej, więc z pewnością muszę wymienić olej wraz z filtrem. Lecz moze macie jakies inne koncepcje?
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3,951 posts
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Posted 09 April 2013 - 18:58

zmierz ciśnienie sprężania,zapewne podczas zdejmowania głowicy dostał się płyn
zobacz czy nie ma szlamu w zbiorniczku wyrównawczym i czy olej na bagnecie nie jest koloru tego co masz pod korkiem

#3 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 posts
    • Time Online: 5g 20m 25s

Posted 09 April 2013 - 19:58

zbiorniczek wyrównawczy czysty, na bagnecie również nie widać nic niepokojącego, poziom oleju trzyma stały poziom, kolor ciemnobrązowy, poza tym silnik dymi na czarno z zalanym płynem, bez płynu nie dymi praktycznie w ogole :P .
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#4 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3,951 posts
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Posted 09 April 2013 - 21:59

przejedź sie gdzieś dalej żeby sie dobrze dogrzał








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.