Cult'owa POMARAŃCZA, Fiat 126p szlachcika
Started By
szlachcik333
, 19 Feb 2013 23:04
244 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 19 February 2013 - 23:04
Cześć nazywam się Damian mam 16 lat, zrobiłem prawko B1. Pół roku wcześniej ( krótko przed wakacjami ) przed zrobieniem go kupiłem chyba okazyjnie dwa maluszki ST 1980 i FL 1986 za 800 zł od jednego właściciela i tak zaczęła moja przygoda z maluszkiem, maluszkami . Żebyście tylko nie myśleli że mam prawko B1 i będę go odchudzał NIC Z TYCH RZECZY . A więc jak już wcześniej pisałem, już od jakiegoś czasu mam maluszka, jestem na tym forum i w końcu postanowiłem założyć temat Będę wrzucał zdjęcia z każdych prac jak tylko będę miał czas bo nie stety szkoła zabiera dużo czasu ale chęci są to już 50 % sukcesu Będę szedł w stronę Cultstyl'u / Tiki styl'u A więc Fiaciki świeżo po kupnie
FL 1986r.
ST 650S 1980 r. Nie ukrywam, że jest zżarty bardzo mocno ( Na zdjęciu jest mój tata )
Pierwsze za co się wziąłem to polerka
I po polerce
Ogólne oględziny
Co było za kanapą
I w końcu pierwsze odpalanie
Nowy olej i płyn hamulcowy
po odpalaniu
okazało się, że silnik nie ma ciśnienia
pierwsze co panewki
i już nowe
ale to nie pomogło najprawdopodobniej panewki główne
więc sprawdziłem silnik z dziadka (żółtego) i był super ( najprawdopodobniej miał robiony remont przed mym kupnem. Ktoś zrobił remont i nie jeździł świadczy to o dużej ilości nowych rzeczy (zaznaczam, że maluchy stały około 10 lat ) a więc silnik z pomarańczy wyjazd
Dziadek na kanał i wyjazd z silnikiem
Po włożeniu i chwilę pochodzeniu w pomarańczowym nie mogło obyć się bez komplikacji Zawór wydechowy się zaciął )
Nowe części
Stary układ hamulcowy
I nowy
Jutro dodam więcej zdjęć z prac bo dzisiaj już nie miałem czasu dzięki za uwagę
FL 1986r.
ST 650S 1980 r. Nie ukrywam, że jest zżarty bardzo mocno ( Na zdjęciu jest mój tata )
Pierwsze za co się wziąłem to polerka
I po polerce
Ogólne oględziny
Co było za kanapą
I w końcu pierwsze odpalanie
Nowy olej i płyn hamulcowy
po odpalaniu
okazało się, że silnik nie ma ciśnienia
pierwsze co panewki
i już nowe
ale to nie pomogło najprawdopodobniej panewki główne
więc sprawdziłem silnik z dziadka (żółtego) i był super ( najprawdopodobniej miał robiony remont przed mym kupnem. Ktoś zrobił remont i nie jeździł świadczy to o dużej ilości nowych rzeczy (zaznaczam, że maluchy stały około 10 lat ) a więc silnik z pomarańczy wyjazd
Dziadek na kanał i wyjazd z silnikiem
Po włożeniu i chwilę pochodzeniu w pomarańczowym nie mogło obyć się bez komplikacji Zawór wydechowy się zaciął )
Nowe części
Stary układ hamulcowy
I nowy
Jutro dodam więcej zdjęć z prac bo dzisiaj już nie miałem czasu dzięki za uwagę
#5 OFFLINE
Posted 20 February 2013 - 00:17
Drugi jest bez papierów na razie stoi i nie wiem co z nim robić bo koszt renowacji jest nie opłacalny za dużo by wyszło. Jak wepchnę go na kanał za jakiś czas jak stopnieje śnieg to zrobię zdjęcia i wstawię jak wygląda od spodu i jak uporam się z pomarańczą to zdejmę wykładziny i zobaczę jak sprawia wygląda. Jest taki zgnity ponieważ nie został zakonserwowany a pomarańczowy był i podłoga jest jak nowa i cała buda wiadomo ma wgniecenia i jakieś inne historie, ale nie rdzę tam trochę progi ale to jest do przeżycia:D Fabi96Dzięki, on już jest sprawny wstawię jutro zdjęcia tak jak pisałem tzn. dzisiaj bo chciałem pokazać od początku co z nim robiłem, ale na razie to jeździ, ale moje plany co do niego to jeszcze nie są zrealizowane w zasadzie to zrealizowane jest może 25% - 30% Ananas pas przedni i jeszcze błotnik prawy ( od kierowcy:lol: ) ale plany mam aby go malować całego
#8 OFFLINE
Posted 20 February 2013 - 20:13
Całkiem ładny ten FLek trochę popracujesz i będzie jak nowy, tak po za tym to też śmigam na B1, a w dowodzie mam 600 kg i jakoś się udaje i oby się udawało
Zapraszam na https://www.facebook.../126pbyszczepek
#9 OFFLINE
Posted 20 February 2013 - 21:08
Jasiek_prl Nie nie chcę się pozbyć łąpaczy już są pomalowane ale kiepsko i na nowo będę je malował na czarny akryl i zakładam do pomarańczy
Więcej zdjęć z prac które już zostały wykonane
Nowy olej do skrzyni biegów
nie wiem jak ktoś mógł na czymś takim jeździć
i nowe gumy
kąpiel
I jeszcze do układu hamulcowego
nowe Francuskie świece
Nowe części
Lakiery do komory i osłon silnika
Brązowo-Pomarańczowa Perła
Kremowy akryl
Profesjonalna lakiernicza komora
przygotowana komora do malowania
NO TO MALOWANIE
szpachlówka (podkład)
W trakcie nanoszenia kremu na komorę
W trakcie nanoszenia perły na osłony
Alternator taki jak w giannini magneti marelli Włoski a nie Polski już był w starym silniku z pomarańczy
szlifowanie i polerowanie głowicy i alternatora, nie mam zdjęć niestety z prac nad polerowaniem go, ale niżej są zdjęcia jak już został wypolerowany przyznam że spędziłem nad nim ładnych kilka dni, ale efekt
No i składanie
Kto wkładał tak silnik
I efekt (nie końcowy bo jeszcze bardzo dużo rzeczy trzeba zrobić aby był efekt na dalszych zdjęciach będzie dalej )
Pierwszy wyjazd po 10 latach
Przygotowanie do malowania
Podkład
i efekt końcowy (Czarny akryl)
Jutro może wrzucę jeszcze zdjęcia z prac, które są już jakiś czas temu zrobione aż w końcu będziemy z postępami na bieżąco
rockyplayer ja wogule nie mam masy bo mam jeszcze stary dowód i nie mam masy własnej wpisanej i jeszcze go nie zarejestrowałem bo nie mam czasu cały czas coś przy nim robię
Więcej zdjęć z prac które już zostały wykonane
Nowy olej do skrzyni biegów
nie wiem jak ktoś mógł na czymś takim jeździć
i nowe gumy
kąpiel
I jeszcze do układu hamulcowego
nowe Francuskie świece
Nowe części
Lakiery do komory i osłon silnika
Brązowo-Pomarańczowa Perła
Kremowy akryl
Profesjonalna lakiernicza komora
przygotowana komora do malowania
NO TO MALOWANIE
szpachlówka (podkład)
W trakcie nanoszenia kremu na komorę
W trakcie nanoszenia perły na osłony
Alternator taki jak w giannini magneti marelli Włoski a nie Polski już był w starym silniku z pomarańczy
szlifowanie i polerowanie głowicy i alternatora, nie mam zdjęć niestety z prac nad polerowaniem go, ale niżej są zdjęcia jak już został wypolerowany przyznam że spędziłem nad nim ładnych kilka dni, ale efekt
No i składanie
Kto wkładał tak silnik
I efekt (nie końcowy bo jeszcze bardzo dużo rzeczy trzeba zrobić aby był efekt na dalszych zdjęciach będzie dalej )
Pierwszy wyjazd po 10 latach
Przygotowanie do malowania
Podkład
i efekt końcowy (Czarny akryl)
Jutro może wrzucę jeszcze zdjęcia z prac, które są już jakiś czas temu zrobione aż w końcu będziemy z postępami na bieżąco
rockyplayer ja wogule nie mam masy bo mam jeszcze stary dowód i nie mam masy własnej wpisanej i jeszcze go nie zarejestrowałem bo nie mam czasu cały czas coś przy nim robię
#11 OFFLINE
Posted 20 February 2013 - 21:25
spokojnie tam już się wiele zmieniło niż jest na zdjęciach niedługo wrzucę fotki ale i tak nadal nie jest jeszcze skończona w 100 %. chcę zrobić strumienicę dolotu w przyszłości na razie jeżdżę na zwykłej czarnej karbowanej rurce wielkości rurki od 600'ki