Skocz do zawartości


Zdjęcie

gaznik i ogólny tuning silnika uno 1.0


9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:00

jaki byscie doradzili gaznik do silnika 1.0 uno
chcial bym w tym silniku troche pozmieniac i wyciągnąć co sie da
chociaz te 10% wiecej możliwości
myslalem nad wiekszym gaznikiem , odchudzanie koła zamachowego , oczywiscie inny wydech , plan głowicy i może jeszcze troszke w głowicy .
jak to dużo nie da to moze juz na całego np pierścienie itp
Chciał bym miec 60km z 1.0 gaznik

#2 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 25 stycznia 2013 - 18:45

gra nie warta świeczki... zrob to 1.1 lub 1.2 jak Ci Magic radził...
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#3 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 26 stycznia 2013 - 02:22

ok 1.1 od cc sporting
ciekawe jak bedzie sie radził .
mam jeszcze pytanie czy lepiej jest przerabiac malucha ( jeszcze na starym zapłonie tzw platynki) czy juz na module ?
Bo wydaje mi sie ze nie mialo by to znaczenia czy 2 czy 4 cylindry , gorzej jak nie parzyście .
Bo mam możliwośc wyboru malucha który "swapuje"

#4 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 26 stycznia 2013 - 08:45

to nie ma znaczenia...
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#5 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 26 stycznia 2013 - 08:59

chodzi mu chyba o to żeby wsadzić zapłon z 650 do swapa

#6 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 26 stycznia 2013 - 14:55

pod wzgledem blach lepiej brac maluchy z przed 94 roku, znowu po 94 miały troche lepiej rozwiązaną instalacje elektryczną ale blacha strasznie leciała

jak ci sie zrobi mało to można do 1.1 włożyć ostrzejszy wałek 866 z silnika 1.2 mpi i większą przepustnice też z 1.2

#7 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 26 stycznia 2013 - 15:51

ok dzieki
a silnik od cc sporting tez jest z rodziny fire ?
czy pasowaly by boduszki , lapy z

Please Login or Register to see this Hidden Content


no i do czego jest ta tulejka wału ???

#8 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 26 stycznia 2013 - 16:06

poczawszy od uno 1.0 na gaxniku aż do 1.4 16v t-jet wszystko to jest rodzina FIRE

tyljka wału jest po to by wałek sprzegłowy miał podparcie, u sebcyca nie kupuj tulejki, pasuje tulejka rozrusznika długa z poloneza, łape i flansze najlepiej kupic u sebcyca

#9 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 26 stycznia 2013 - 16:42

ok
to ile kosztuje lapa i flasza u niego ?
bo myslalem ze lape sam dorobie a flansze kupie
jak bedzie wiecej niz 250-300 to wole sam zrobic

#10 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 stycznia 2013 - 01:04

Flansza 280 + wysyłka 20zł tak było jakiś czas temu teraz nie wiem czy ceny się zmieniły. Napisz lub zadzwoń



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.