Skocz do zawartości


Zdjęcie

Najprostszy SWAP co i od czego do Maluszka


28 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 00:37

Witam wszystkich
Mam problem , jest nawet duży wybór silników do Maluszka .
Chciał bym żeby maluszek był zrywny , żeby miał minimum te 55km
Co proponujecie ? nie chciał bym sie bawic w tą całą elektryke , pompki paliwa itp wiec wybrał bym oczywiscie wersje na gażniku ;-)
Oraz co byscie mi doradzili ze skrzynia czy maluchowska skrzynia z flansza czy skrzynia od modelu silnika ?
Oraz czy dało rade by tą skrzynie wmontować , bo z tego co zauważyłem to nikt tutaj chyba sie tego nie podejmował , wsszyscy stosują flansze , a ja nie chciał bym miec tak krótkich biegów , strachu o skrzynie i v max troche ponad 100
Będę wam bardzo wdzieczny jak troche mi rozjaśnicie sytuacje co do tej elektryki bo tego najbardziej sie obawiam .
Z góry dziekuje wszystkim za odp ;)

#2 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 01:47

w pompki paliwa będziesz sie zawsze bawic bo roznią się one detalami od maluchowskiej pompki(te nieelektryczne równiez) a nie znam malolitrazowego fiatowskiego silnika co osiaga taka moc na gazniku. Zawsze mozesz zastosować skrzynię z modelu Bis, ktora ma dłuższe przełożenia niz zwykła, innej skrzyni nie polecam chyba ze masz spory budżet i smykałkę bo to naprawde rzeżbienie w g*wnie.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#3 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 01:52

ok
a do najprostszego swapu co jest potrzebne w przypadku silnika 1.0 uno

#4 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 01:54

to co napisałem wyzej czyli flansza, belka, poducha, łapa, przerobiona wiązka elektryczna i cały osprzęt typu chlodnica, przewody, węże itp itd...
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#5 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 01:56

ok
są gdzies schematy jak przerobic tą wiązke elektryczna i podłączyc do 126
belka do podtrzymania silnika tak
poducha do drgan , zeby nie trzepotalo karoserią , - wlasnie mial bym zastosowac poduszke z orginalnego uniacza ?

#6 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 01:57

to są specjalne elementy na zamówienie... mozesz zamówić je tutaj:

Please Login or Register to see this Hidden Content


1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#7 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 02:02

ok dzieki ;D
juz wszystko wiem , tylko takie jeszcze 1 male pyt i nie bd Cie męczył hehe
Do czego jest ta tulejka wału ?
czy to jest konieczne

#8 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 02:05

tego akurat nie mam, ja mam silnik z seata marbelli, wiec lepiej niech wypowiedzą sie ci, którzy mają silnik fire.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#9 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 02:11

aha , widzialem ze nie któe silniki 1.0 są spod znaku "fire"
zwykly silnik uno 1.0 jest podobny ?
bo zauwazylem ze fire mają mniejsze momenty obrotowe wiec juz nie wiem czy to jest to samo
Ale dzieki za info ;D

#10 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 02:19

takiej wiedzy niestety nie posiadam. Z czego wiem fire jest na wtrysku a zwykle 1.0 gaznik.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#11 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 02:20

aha , ja mam mozliwosc kupna 1.0 na gazniku , wydaje mi sie ze on bardziej pasuje do malucha bo regulacja jest reczna i pc nie jest mi potrzebny
mniej elektryki

#12 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 23 stycznia 2013 - 08:53

Tuleja wału to najlepiej pasuje tulejka rozrusznika od poloneza. 2 zł w motoryzacyjnym. Wiązka nie jest jakoś skomplikowana więc tam idzie raptem 5 kabli. Choć jak miał bym się bawić w wyminę silnika to albo 1.1 albo 1.2 podobna robota podłączenie instalacji to tylko kilka przewodów (sam tez myślałem że będzie problem a to łatwizna ;) ) No i wiadomo większa moc niż na gaźniku ;)

#13 OFFLINE   piotres

piotres

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • Time Online: 23m 32s

Napisany 23 stycznia 2013 - 10:56

nie rozumiem czemu tak wszyscy sie boja silnikow sterowanych komputerem na wtrysku ? :roll:

Wolicie sie pchac w stare trupy na gazniku ?

Trzeba miec tylko komputer ze zdjetym immobilajzerem, a tak to raczej nie ma tam zadnej wiekszej filozofii.

#14 OFFLINE   maras93

maras93

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 37 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2013 - 14:09

no boje sie boje ;P
po jak cos pokrece to juz leże ...
to w takim razie jaki jest najekologiczniejszy i najprostszy do montażu z typu seicento itp ?
I czy te flansze pasują do tych silników i poduszki jak i lapy silnika tez

#15 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 23 stycznia 2013 - 17:26

Podłączenie komputera to raptem kilka kabli gdzie na forum czy na necie są schematy. Dodatkowo tylko dochodzi pompa paliwa i nic więcej. Wstawiaj od razu 1.1 lub 1.2 i nie baw się w nie jadące 1.0 :roll:

#16 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 23 stycznia 2013 - 19:04

nie ma czegos takiego jak najprostszy swap, pierdolenia ejst tyle samo jakiego silnika bys nie wybrał

#17 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 stycznia 2013 - 19:49

dokladnie :P swiete slowa, w kazdym silniku innego rodzaju pierdolenie :D
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#18 OFFLINE   Malszatan

Malszatan

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
    • Time Online: 53m 48s

Napisany 20 kwietnia 2013 - 12:26

witam mam jedno pytanko jaką grubość flanszy najlepiej zrobić czy 10mm wystarczy czy lepiej grubsza ?

#19 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 20 kwietnia 2013 - 15:16

8mm chyba jak dobrze pamiętam

#20 OFFLINE   Malszatan

Malszatan

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
    • Time Online: 53m 48s

Napisany 21 kwietnia 2013 - 10:07

no to płyta 10 mm bedzie dobra dzieki wielkie jutro jade do ,,rzeźbiarza" niech zacznie działać :D



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.