problem...
Started By
Shadow
, 03 gru 2012 22:47
14 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 20:51
Podepne sie pod temat. Sęk w maluchu w tym , że: na zimnym silniku np po nocy przekręcam kluczyk i za pierwszym razem jakby zawieszone szczotki (nowe od tygodnia) , za drugim razem zakręci np 1 obrót wałem i nagle odcina rozrusznik - przestaje kręcic.. następnym razem jest juz zazwyczaj ok. Akumul;ator jak najbardziej sprawny - naładowany (zreszta niedwano kupiony), Stało się to kilka dni temu, a jutro wyczyszcze wszystkie styki, kable masowe itp itd. przyczyna może byc w rozruszniku?
#9 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2012 - 16:20
Podepne sie pod temat. Sęk w maluchu w tym , że: na zimnym silniku np po nocy przekręcam kluczyk i za pierwszym razem jakby zawieszone szczotki (nowe od tygodnia) , za drugim razem zakręci np 1 obrót wałem i nagle odcina rozrusznik - przestaje kręcic.. następnym razem jest juz zazwyczaj ok. Akumul;ator jak najbardziej sprawny - naładowany (zreszta niedwano kupiony), Stało się to kilka dni temu, a jutro wyczyszcze wszystkie styki, kable masowe itp itd. przyczyna może byc w rozruszniku?
Mam ten sam problem co Ty, jak znajdziesz rozwiązanie poproszę o kontakt, ja ciągle szukam.
#10 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2012 - 09:17
Siemanko a pali ci maluch z ssania bo miałem podobny problem nie palił na ssaniu tylko bez niego i tez musiałem na pych brać a przyczyna okazało się ze niema uszczelki miedzy tym od ssania a gaźnikiem wiec łapał lewe powietrze i nie chciał odpalać a teraz jak już dałem uszczelkę to jest normalnie pali od strzału.
#11 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2012 - 19:11
ja mam takie pytania a ci pomogę, bo już nie raz coś takiego naprawiałem.
czy kręci silnikiem
czy rozrusznik strzela jak przekręcasz kluczyk
czy kontrolki przygasają
czy w ciemności widać jakieś błyski spod stacyjki?
jak odpowiesz, to ja ci napisze co dalej
czy kręci silnikiem
czy rozrusznik strzela jak przekręcasz kluczyk
czy kontrolki przygasają
czy w ciemności widać jakieś błyski spod stacyjki?
jak odpowiesz, to ja ci napisze co dalej
#13 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2012 - 22:20
sprawdź, czy przewody na akumulatorze masz sprawne. może wiszą na ostatnim włosku. należy albo wymienić klemy, albo jak ktoś już zmienił odkręcić, przeczyścić, odizolować i zakręcić
często kabel od masy ma przerwaną część przy karoserii.
odkręć go i wyczyść styk.
sprawdź czy śrubki co skręcają klemy nie powpadały do klem co by skutkowało nieśniskaniem ich
jak nie zadziała, popatrz, czy masa w silniku jest dobra.
może przerwał się przewód.
od alternatora do jednej ze śrubek belki
można kupić taki przewód nie jest drogi
ewentualnie poszukaj na złomie
jak to nie pomoże pokombinujemy przy stacyjce. daj znać jak poszło
często kabel od masy ma przerwaną część przy karoserii.
odkręć go i wyczyść styk.
sprawdź czy śrubki co skręcają klemy nie powpadały do klem co by skutkowało nieśniskaniem ich
jak nie zadziała, popatrz, czy masa w silniku jest dobra.
może przerwał się przewód.
od alternatora do jednej ze śrubek belki
można kupić taki przewód nie jest drogi
ewentualnie poszukaj na złomie
jak to nie pomoże pokombinujemy przy stacyjce. daj znać jak poszło
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|