Skocz do zawartości


Zdjęcie

Swap punto > fiat 126p.


5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bartii_mario

bartii_mario

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
    • :

Napisany 02 października 2012 - 19:09

Witam!
Ostatnio zainteresowałem się tematem przekładki z fiata punto I. Sprawa wygląda następująco, punto mamy w rodzinie od 99 roku, przebieg to 130 tys, autko śmiga jak złoto, problem jest w podłodze, a mianowicie praktycznym jej braku, niestety korozja nie oszczędziła tego autka, a rodzina powiększyła się o golfa IV. Od tego czasu kropka stoi nieużywana. Razem z tata rozmyślam co dalej z nim. Sprzedać nie sprzedamy bo i sentyment i kto kupi z dziurami w podłodze. Pojawiło się kilka pomysłów co dalej z nim, między innymi odrestaurowanie go czy przerobienie do startów w kjs. Ostatnio naszedł mnie pomysł o zakupie fiata 126p i "przeszczepie". W tym momencie zwracam się do was z pytaniem co trzeba przerabiać? Jakie to są koszty? Mocowanie silnika i takie tam? Ogólnie przeróbkę robił by zaprzyjaźniony mechanik. Silnik to 1.1 SPI, 55km. Pozdrawiam

#2 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 października 2012 - 22:38

Ja robiąc swapa wliczając w to koszty zakupu malucha + silnika i całej reszty utopiłem jak na razie 2 tysiące gdzie maluch jeszcze nie ma przodu i tylko silnik jest uruchomiony. Do końca myślę że bez malowania zamknę się w 3 tysiącach.

Jeżeli masz całe punto to silnik i resztę masz także to jest duży plus. Flansza aby połączyć silnik z skrzynią wyjdzie ci 300zł (na zamówienie) dorobienie belki, łapy i reszty można w własnym zakresie koszta jakieś 50 zł gdzie ja u siebie zrobiłem to tak naprawdę za darmo bo materiał się "znalazł" na wykonanie tego.

#3 OFFLINE   tomek3815

tomek3815

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 31 postów
    • Time Online: 2g 14m 42s

Napisany 04 października 2012 - 15:15

Koszty samej przekładki plus zdroworozsądkowe modernizacje typu heble tarczowe na przód, tylne zawieszenie twardsze, sensowne chłodzenie czyli najlepiej chłodnica z przodu to sumy rzędu 2-3 tys zł żeby to zrobić z głową i "na dłużej". Ale to niestety nie wszystko bo jak będziesz miał pecha to za legalizację tych wszystkich przeróbek wywalisz jeszcze połowę tego co na budowę. Choć wszystko zależy od wydziału komunikacji ;)

#4 OFFLINE   misiek3098

misiek3098

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
    • :

Napisany 22 października 2012 - 11:48

koszt swapowania to ok.5-6tys. złotych, żeby to miało ręce i nogi + ewentualne lakierowanie + legalizacja w papierach.
ja wyłożyłem już ok. 14tys.

#5 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 22 października 2012 - 18:28

jak pójdzie po najprostszej linii oporu z diagnostą to kosztuje ta zabawa 60zł, w najgorszym wypadku około 1000zł

mnie zabawa w swapowanie wyszła około 3000zł do tego rok wcześniej około 1000zł na remont budy

#6 OFFLINE   misiek3098

misiek3098

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
    • :

Napisany 22 października 2012 - 22:02

ja budę miałem w idealnym stanie (po przebiegu 20000km), garażowaną itd.
całość swapowania wyniosła mnie na obecną chwilę, jak pisałem 14000 (z lakierem), ok. 10000 sam swap, bez papierów



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.