Mam w tej chwilki swap 903ccm, naszedł mnie pomysł na wsadzenie silnika 1500ccm z uno. Mam tylko problem, bo łożysko oporowe ze skrzyni maluchowskiej ma za małą średnicę i nie dotyka słoneczka na docisku z silnika uno. Łożysko oryginalne z uno znowu ma za duży otwór centrujący, ten ślizgowy wewnątrz. Czy ktoś z was coś takiego spraktykował? Jak taki problem rozwiązać?
Liczę na konkretne opowiedzi. To że ten silnik jest wielki, będzie wystawał itp - to wszystko wiem i zdaję sobie z tego sprawę. Chcę po prostu go wsadzić, ale mam problem z łożyskiem.
Za małe łożysko oporowe swap 1500 silnik uno
Started By
zioleczko450
, 22 sie 2012 10:54
6 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 18:42
Tak, chcę połączyć ze skrzynią maluchowską. Mam jeszcze silnik od uno 1.1 zakopany gdzieś w garażu, także wyjmę z niego zamach i będę robił przymiarki czy to w ogóle przypasuje
Sęk w tym, że nie wiem czy zaadoptuje się do tego zamachu mniejszy docisk i tarczę, bo zamach w 1.5 też jest spory. A cały zestaw z zamachem też pomierzę jak to wygląda, czy by coś takiego podeszło. Dzięki za sugestię, wieczorem dam znać co z tego wyszło
Sęk w tym, że nie wiem czy zaadoptuje się do tego zamachu mniejszy docisk i tarczę, bo zamach w 1.5 też jest spory. A cały zestaw z zamachem też pomierzę jak to wygląda, czy by coś takiego podeszło. Dzięki za sugestię, wieczorem dam znać co z tego wyszło
#5 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 20:26
maluch790 przeczytałem, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem. wbijamy do wewnątrz łożyska oporowego maluchowskiego tulejkę na gorąco
Tu taki rysuken zrobiłęm w paintcie poglądowy czy to o to chodzi.
Próbowałem przypasować zamach z uno 1.1, niestety jest inny rozstaw śrub na wale, poza tym jest mocowany na śruby M10 a nie M8. Do tego sama tarcza sprzęgłowa ma 190mm czyli o 20mm większa od 170 tki , a zamach jest o 1,5 cm większy na średnicy niż z 1.1
Tu taki rysuken zrobiłęm w paintcie poglądowy czy to o to chodzi.
Próbowałem przypasować zamach z uno 1.1, niestety jest inny rozstaw śrub na wale, poza tym jest mocowany na śruby M10 a nie M8. Do tego sama tarcza sprzęgłowa ma 190mm czyli o 20mm większa od 170 tki , a zamach jest o 1,5 cm większy na średnicy niż z 1.1
#7 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 21:01
można inaczej, ja mam zamontowane łożysko od seicento ożenione z podstawką łożyska od 126p i nie mam z tym większych problemów, trzeba tylko z maluchowego wydłubać podstawę z uszami które opierają się o widełki, a podstawę łożyska od seicento dopiłować tak aby weszła na podstawkę od malucha.
zrobiłem juz na tym zestawie ponad 2000km i nic się nie dzieje
zrobiłem juz na tym zestawie ponad 2000km i nic się nie dzieje
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|