Skocz do zawartości


Zdjęcie

dławi się, krztusi, szarpie po dodaniu gazu...


8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   metalzkudowy

metalzkudowy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 624 postów
    • Time Online: 1d 22g 4m 47s

Napisany 03 lipca 2012 - 12:09

Zacznę od początku. Mam eleganta. Jechałem sobie 600km nad morze z czego 150km byłem holowany :D przygoda jak nic. Stanąłem sobie na chwile żeby wypocząć i jak ruszyłem zaczął szarpać, dławić się itd tak jakby miał silnik zaraz wylecieć.

Pierwsze co pomyślałem, ze na bank gaźnik. Rozkręciłem go i okazało się ze w komorze pływaka jest pełno syfu. Oczyściłem go wyregulowałem i dupa... Przy pierwszym zakręceniu tak strzelił głośno z rury, aż ogień poszedł i ludzie się przestraszyli :)

Drugie co to wyregulowałem zawory okazało się , że nawet 0,05 nie chce wejść pod żaden "konik". Po regulacji odpaliłem i eureka :D działa idealnie. Pojeździłem chwile i wszystko ok...

Długo się nie nacieszyłem bo na drugi dzień jak chciałem się przejechać było znowu to samo... dławi, krztusi, beka, pierdzi... Jednak na wolnych obrotach i niskich nie przerywał. Pomyślałem , ze znowu gaźnik. Przeczyściłem dokładnie wszystkie rurki, rureczki od odmy, wszystko zrobione na błysk. Pływak ustawiony idealnie (jak nie to jeszcze raz ustawie), zawory sprawdziłem jeszcze raz i idealnie gra. Odpaliłem i... super ekstra git majonez :) Odpalił od kopa, troche wyregulowałem obroty i pośmigałem chwile. 100km/h w mieście dobry wynik bez żadnego przerywania i dławienia...

Co najlepsze na następny dzień wstaję i znowu to samo... kur**. Kupię nowe świece i zobaczymy czy to pomoże. Filtr paliwa jest ok, wszystko ok. Chyba, że paliwo jakieś lewe. Pomożecie Panowie i Panie?

Nie mam już sił...
mam wyje-bane w spalanie!

Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko ;)

http://www.terytoriu...-cko-t8343.html

#2 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 03 lipca 2012 - 12:30

Po pierwsze popełniłeś błąd, wymień filtr paliwa, wyczyść pompkę, wyczyść jeszcze raz gaźnik. Następny błąd jaki popełniłeś to ustawianie zaworów na ciepłym silniku. Luz zaworowy ustawia się na zimnym silniku by po rozgrzaniu luz ten automatycznie się kasował.

#3 OFFLINE   metalzkudowy

metalzkudowy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 624 postów
    • Time Online: 1d 22g 4m 47s

Napisany 03 lipca 2012 - 12:57

zawory ustawiałem na zimnym silniku. A więc kupię filtr paliwa i świece i jeszcze raz ustawię zawory i przeczyszcze gaźnik. Jeszcze jakieś rady? Seryjnie ustawiac zawory? ssący 0,2 i wydech 0,25? Czy jakoś inaczej? A świece jakie byłyby najlepsze?
mam wyje-bane w spalanie!

Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko ;)

http://www.terytoriu...-cko-t8343.html

#4 OFFLINE   sebol861

sebol861

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 81 postów
    • :

Napisany 03 lipca 2012 - 16:30

Jak dodał morrek ja jeszcze bym zobaczył czy w pompie paliwowej nie ma syfu, ja jakbym sie spotkał z takim czyms to bym zaczął od likwidowania potencjalnego brudu paliwa przed gaźnikiem, czyli filtr paliwa, pompa, na koncu gaźnik. Jeśli chodzi o świece, jedni zachwalają Iskry jedni NGK, ja osobiście od ponad roku używam NGK i nie mam problemów :)
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   metalzkudowy

metalzkudowy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 624 postów
    • Time Online: 1d 22g 4m 47s

Napisany 03 lipca 2012 - 17:41

Masz NGK BP7HS? Jakie jeszcze świece są ok? Chodzi mi o markę i symbol.
mam wyje-bane w spalanie!

Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko ;)

http://www.terytoriu...-cko-t8343.html

#6 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 03 lipca 2012 - 19:57

iskra f95
bosch W7DC
bosch WR7DC

#7 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 03 lipca 2012 - 20:52

Ja co do NGK też nie mam nic do narzekania. Mam we wszystkich maluchach , i jak widać jeżdżą, żyją. Chociaż wolałbym BOSCH-a bo to jednak lepsza firma :)

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#8 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 03 lipca 2012 - 23:35

Tak jak Ci napisałem na PW, sprawdź też w jakim stanie masz filtr powietrza, bo to też często olewany problem. Mi się gaźnik wiecznie zapychał, a dopiero jak spojrzałem dokładniej na filtr powietrza, to było widać jaki jest poszarpany i cały w oleju i nie spełniał swej roli praktycznie wcale. Z resztą też kup nowy, 10zł a spokój na jakiś czas, no chyba że stosunkowo niedawno wymieniałeś, to wtedy odpuść.
Dodany obrazek

#9 OFFLINE   metalzkudowy

metalzkudowy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 624 postów
    • Time Online: 1d 22g 4m 47s

Napisany 04 lipca 2012 - 10:17

Filtr powietrza wymieniony bo był caly czarny w środku. Cała odma i wężyki były tak zasyfiałe że na pewno stamtąd gaźnik zasysał syf. Wczoraj zdemontowałem pompkę paliwa i membranki nie są w dobrym stanie. Zamówiłem wczoraj części i czekam aż przyjdą. Przewody paliwowe też do wymiany idą.
mam wyje-bane w spalanie!

Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko ;)

http://www.terytoriu...-cko-t8343.html



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.