tuning silnika (głowica gaziol itd)
#1 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 19:53
- głowa -2
- obróbka głowicy
- gaziol dłubnięty
- dolot (dziury w puszce)
- głodotekla
no i biorę się za głowicę i tu pytania ponumerowane
1(+) czy mogę wypolerować "stare" zawory ??
2 (+)nie wycinać prowadnic z kanałów wylotowych ?? (czy zawory się pourywają czy coś takiego ??)
3(+) szpilki czy śruby do kolektorów wydechowych i jaka twardość (te co się wkręca w głowicę )
4 (+)jakie kolanka elx czy starszy typ ?? bo mam jedno takie i jedno takie i muszę jakieś dokupić
no i teraz dotyczące gaziola i podstawki
5 dawać alu podstawkę ?? jak tak to ile 2 cm ??
6(+) dyfuzor zrobić według deniora ??w sensie skrócić wypolerować itd ?
7(+) dysza paliwa 115 będzie ok czy szukać innej ??
8(+) dysza powietrza 190 ?? (ile miała seria)
9 rurka emulsyjna F101 z tymi zalutowanymi 2 dziurkami czy szukać F74
10 więcej pytań nie pamiętam jakby co to dopiszę
wiem że trochę tego dużo ale każdą pomocną odpowiedz nagrodzę +
z góry dzięki
edit
tam gdzie + to dostałem satysfakcjonującą odpowiedz
652 powody do radoci
#2 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:26
#3 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 22:39
1 czy mogę wypolerować "stare" zawory ??
2 nie wycinać prowadnic z kanałów wylotowych ?? (czy zawory się pourywają czy coś takiego ??)
3 szpilki czy śruby do kolektorów wydechowych i jaka twardość (te co się wkręca w głowicę )
4 jakie kolanka elx czy starszy typ ?? bo mam jedno takie i jedno takie i muszę jakieś dokupić
1. Nie wiem co chcesz w nich polerować. Może ewentualnie spodnią część. Góry nie ruszaj, bo będziesz je musiał od nowa docierać razem z gniazdami, bo nie będą trzymać (a w warunkach domowych raczej tego nie zrobisz).
2. Tu Ci nie pomogę, za cienki w tym temacie jestem.
3. Minimum 8.8, choć jak coś ma się upierdolić, to i tak zazwyczaj nie będzie to szpilka, a gwint w głowicy, no ale tak bywa.
4. Starszy typ, mają nieco większy przelot niż kolanka elx. Do tego do kolanek elx każdy tłumik oprócz tych z katalizatorem trzeba piłować wypustki, które przeszkadzają przy skręceniu tłumika do tych kolanek.
#4 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 14:09
6 dyfuzor zrobić według deniora ??w sensie skrócić wypolerować itd ?
7 dysza paliwa 115 będzie ok czy szukać innej ??
8 dysza powietrza 190 ?? (ile miała seria)
9 rurka emulsyjna F101 z tymi zalutowanymi 2 dziurkami czy szukać F74
no i co z tym dyfuzorem dokładniej ?? tylko od góry skracać ?? ile ??
i ile miała seryjna dysza powietrza ?
652 powody do radoci
#7 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 18:53
2. Prowadnice możesz tylko wyciąć na dolotowych, na wydechowych będą sie przegrzewały i w efekcie urwą.
3. Wydaje mi się że lepiej dać śruby, zawsze miałem śruby i nie było z tym problemu.
4.Kolanka starszy typ są bardziej uniwersalne, bo w nowych trzeba było coś kombinować(nie pamiętam już) wiadomo że jak chcesz uzyskać najlepszy efekt to i tak trzeba je polerować ;>
5. Alu podstawka 2cm jest ok, ja tak mam, do tego ta standardowa i już jest lepiej.
6. Dyfuzor możesz zrobić tak jak ja mam: od góry 4,5mm, od dołu 1,5mm no i polerka, nie koniecznie na lustro.
7. Jeżeli robisz plan i chcesz zęby to wszystko było zrywniejsze to daj 120 przy F74 ewentualnie 125 przy F8( F8 robisz lutując dwie ostatnie dziurki w F101)
8. Dysza 190 to seria, zostaw ;>
9. j.w
#9 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 19:10
#16 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 22:46
Najlepiej pozbądz się obudowy filtra, zaspawaj blaszką i zamontuj stożek i problem znika
To piszesz bo Ci się nudzi? czy jak?
Nie można tak zrobić. Jak już stożek to tylko w obudowie żeby ciągnął jak najwięcej zimnego powietrza, które uzyskuje się przez wentylator. Zamiast filtra szmerów zamontuj rurkę od 600 albo jakąś PCV z obi czy castoramy. Na dnie wywierć dziury i obetnij dławik i ten kanał do samego końca. Powinno wystarczyć przy twoich modach.
jednak wątek podstawki pod gaziol ... czyli seryjna podstawka i alu 2cm ?? i co w tedy z dolotem ?? wygnie się na tych łącznikach gumowych czy jakąś wydumkę robić ??
U mnie jest wszystko ok, gumy same się wyprofilowały pod ten kąt. Może być natomiast jeden problem, o tym musisz pamiętać: rurka od odmy i gniazdo w deklu jest tak skonstruowane że przy podniesieniu gaźnika może rurki brakować i będzie się ona opierała o gaźnik, trzeba uważać jak się wąż zakłada i musisz ją przedłużyć bo braknie do filtra. Możesz spróbować trochę podgiąć ale jest to bardzo delikatne, ja swoje urwałem np.
#18 OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 19:23
U mnie jest wszystko ok, gumy same się wyprofilowały pod ten kąt. Może być natomiast jeden problem, o tym musisz pamiętać: rurka od odmy i gniazdo w deklu jest tak skonstruowane że przy podniesieniu gaźnika może rurki brakować i będzie się ona opierała o gaźnik, trzeba uważać jak się wąż zakłada i musisz ją przedłużyć bo braknie do filtra
co za problem odma za silnik i pozdrawiamy ekologów, a dziurkę w dolocie zaślepić
#19 OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 20:41
zabrałem się za zaworki i jak je dokładnie pooglądałem to na górze zaworu tam gdzie sie wkłada te zabezpieczenia (segery ?) patrząc w stronę grzybka zaraz po wyżłobieniu są takie jakby nacięcia 2 takie głębsze rysy na ok 1-1,5mm niezbyt głębokie. Miał ktoś coś takiego ?? czy dyskwalifikuje to zawory ? jakby co to mogę potem podrzucić foty ale telefonem zrobione ....
652 powody do radoci
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Wymiana uszczelki pod głowicą |
Mechanika | 126P_Józefosław |
|
|
|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
przerywa,gaśnie,nierówna praca silnika |
Mechanika | PiotrAS85 |
|
|