Problem z odpalaniem.
Started By
sasqash_126
, 25 paź 2011 13:46
25 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 13:46
Witam
ELX 96'
Mam problem z odpalaniem, mianowicie dziś rano włączam zapłon, kontrolki świecą, gdy chcę odpalić tylko "cyk" i cisza.
Dzień wcześniej bawiłem się przy reflektorach i zderzaku, odłączyłem wszystkie i podłączyłem spowrotem, wszystko grało i huczało, jednak z dziwnej przyczyny spaliły się bezpieczniki od wycieraczek i kierunkowskazów, nie wiem czy to zbieg okoliczności czy ma jakieś znaczenie, dlatego pytam Was o rade, masa silnik karoseria sprawna.
Druga sprawa:
Przy hamowaniu hamulcami, światła gasną, gdy dodam gazu wszystko wraca do normy.
Proszę Was o pomoc
p.s- rozrusznik z cc/sc 900 pasuje do 126p el? ;>
ELX 96'
Mam problem z odpalaniem, mianowicie dziś rano włączam zapłon, kontrolki świecą, gdy chcę odpalić tylko "cyk" i cisza.
Dzień wcześniej bawiłem się przy reflektorach i zderzaku, odłączyłem wszystkie i podłączyłem spowrotem, wszystko grało i huczało, jednak z dziwnej przyczyny spaliły się bezpieczniki od wycieraczek i kierunkowskazów, nie wiem czy to zbieg okoliczności czy ma jakieś znaczenie, dlatego pytam Was o rade, masa silnik karoseria sprawna.
Druga sprawa:
Przy hamowaniu hamulcami, światła gasną, gdy dodam gazu wszystko wraca do normy.
Proszę Was o pomoc
p.s- rozrusznik z cc/sc 900 pasuje do 126p el? ;>
#2 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 14:54
rozrusznik nie pasuje
przy tylnym zderzaku grzebałeś? jeśli tak to zobacz czy nie przyszczypnąłeś przewodów od lampki cofania jest ona na tym samym bezpieczniku co wycieraczki z tego co pamiętam
jeśli chodzi o cykanie to po przekręceniu kluczyka przygasają ci kontrolki?
przy tylnym zderzaku grzebałeś? jeśli tak to zobacz czy nie przyszczypnąłeś przewodów od lampki cofania jest ona na tym samym bezpieczniku co wycieraczki z tego co pamiętam
jeśli chodzi o cykanie to po przekręceniu kluczyka przygasają ci kontrolki?
#4 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 17:18
Bawiłem się przy przednich lampach...przy tylnym zderzaku grzebałeś?
Przygasają, ale nie gasną całkiem.jeśli chodzi o cykanie to po przekręceniu kluczyka przygasają ci kontrolki?
Niestety, mój wogóle nie kręci.Krecil dopiero za ktoryms przekreceniem kluczyka.
Dlatego nie wiem czy kupować rozrusznik czy to wina jakiejś "pierdołki".
Proszę też o pomoc co do tego:
Przy hamowaniu hamulcami, światła oraz wszystkie odbiorniki prądu gasną/działają słabiej, gdy dodam gazu wszystko wraca do normy.
#9 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 18:47
haha pochwały lecą za wszystko co się napisze??? czekaj, czekaj pojedz do mechanika to CI naprawi wg mnie masz gdzies to zwarcie skoro zwykly stop sprawia ze przygasaja kontrolki, albo juz masz trafiony altek skoro budzi sie po przegazowce dopiero badz juz padniety kompletnie akumulator.
pierwsza sprawa to wyjecie bezp, przeczyszczenie i dogiecie stykow w puszce z bezpiecznikami, mogles zrobic zwarcie przy montazu tego co tam montowałeś, przypalic bezpieczniki, potem go wymienic, ale przypalone styki zostąły i przy sporym obciazeniu beda sie grzały i powodowały przygasanie wszystkich urzadzen na tych właśnie bezpiecznikach, a rozrusznik skoro cyka moze nie miec prundu skoro aku juz padniety (wnioskuje po tym ze pozno CI zaczyna ładować)
wniosek
naładuj aku i wtedy sprawdz czy kreci, i baw sie cala reszta.
pierwsza sprawa to wyjecie bezp, przeczyszczenie i dogiecie stykow w puszce z bezpiecznikami, mogles zrobic zwarcie przy montazu tego co tam montowałeś, przypalic bezpieczniki, potem go wymienic, ale przypalone styki zostąły i przy sporym obciazeniu beda sie grzały i powodowały przygasanie wszystkich urzadzen na tych właśnie bezpiecznikach, a rozrusznik skoro cyka moze nie miec prundu skoro aku juz padniety (wnioskuje po tym ze pozno CI zaczyna ładować)
wniosek
naładuj aku i wtedy sprawdz czy kreci, i baw sie cala reszta.
MAŁY, ALE WARIAT
#10 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:53
Świetnie, piotrekwielki. Nie wiem czy aku opłaca się ładować bo maluszek to świeży zakup a z poprzednim właścicielem kontakt się urwał, więc nie ustale ile ma akumulator.
W każdym bądź razie- jaki akumulator proponujecie?
Chodzi o konkretny model, typ etc, tak do 200zł ;>
W każdym bądź razie- jaki akumulator proponujecie?
Chodzi o konkretny model, typ etc, tak do 200zł ;>
#11 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 20:19
Nie problem jest wyciągnąć rozruch Często wysiada cewka (To co się przykręca kable do tego) a jak się ma go wyjętego warto zmienić mu tulejki i wyczyścić styki. Chyba że jest tak jak mówi piotrekwielki i akumulator jest padnięty. Ale weź podepnij go pod prostownik i spróbuj podładować.
#14 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 22:11
W sumie masz racje, ale sprawdzic moze czy dobrze zlozyl.
Taki zeby Ci sie zmiescil w miejsce na akumulator przeznaczone. Czesto jak oddajesz stary akku to dostajesz kaucje. Mialem kiedys Centre bodajze i bylem zadowolony.
Ale najpierw posprawdzaj, a potem wymeiniaj Szkoda kase utopic.
W każdym bądź razie- jaki akumulator proponujecie?
Taki zeby Ci sie zmiescil w miejsce na akumulator przeznaczone. Czesto jak oddajesz stary akku to dostajesz kaucje. Mialem kiedys Centre bodajze i bylem zadowolony.
Ale najpierw posprawdzaj, a potem wymeiniaj Szkoda kase utopic.
#15 OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 22:33
Akumulatorek znalazł się w piwnicy sąsiada - nówka
Więc kwestia akumulatora już z głowy, teraz przynajmniej kontrolki nie przygasają przy przekręcaniu kluczyka ani odbiorniki prądu nie gasną przy hamowaniu
Najgorsze jest to, że dalej nie chce palić na kluczyk.
Podejrzewam rozrusznik, stąd moje pytanie:
Jak i na ilu śrubach jest on przykręcony?
Bo próbowałem się dostać, odkręciłem 3 śruby bodajże 13, do których był dostęp od komory silnika, i za cholere nie chciał puścić, i nie chodzi też o kable bo je obciąłem (oczywiście nie w swoim kaszlaku)
Żeby nie było nie jasności, to jest to elektryczny rozrusznik ;> ot tak, dla sprostowania
Więc kwestia akumulatora już z głowy, teraz przynajmniej kontrolki nie przygasają przy przekręcaniu kluczyka ani odbiorniki prądu nie gasną przy hamowaniu
Najgorsze jest to, że dalej nie chce palić na kluczyk.
Podejrzewam rozrusznik, stąd moje pytanie:
Jak i na ilu śrubach jest on przykręcony?
Bo próbowałem się dostać, odkręciłem 3 śruby bodajże 13, do których był dostęp od komory silnika, i za cholere nie chciał puścić, i nie chodzi też o kable bo je obciąłem (oczywiście nie w swoim kaszlaku)
Żeby nie było nie jasności, to jest to elektryczny rozrusznik ;> ot tak, dla sprostowania
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|