Witam jest taka sprawa moze ktos pomoze ....zrobilem swap 1,0 uno na wtrysku ....docisk od 1,0 tarcza od 900 tulejka itp wszystko ok wycentrowane wszystko ok jezdzi bez problemu.Ale pojawia sie problem nie wchodzi mi wsteczny padły mi w ciagu 5 dni dwie skrzynie biegów wrzucam jednynke chce ruszyc i jest "walniecie" i pozniej predkosciomierz pokazuje predkosc jest warkot grzechocze a auto stoi na kazdym biegu.I potrzebuje zeby ktos pomog -Co tam sie psuje w tej skrzyni i jak to zrobic gdzie to jest jak to naprawic? czy moze zaspawac mechaninm roznicowy jesli jest taka mozliwosc to jak to zrobic ?dzieje sie to przy ruszaniu ...maluszkami pala kapcia i sie nic nie dzieje a ja nie moge nawet baczka zakrecic na asfalcie z moca 50 koni bo mi skrzynia pada ... pomocy
skrzynia od 126p
Started By
papaclapa
, 18 Oct 2010 16:27
13 replies to this topic
#2 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 17:02
Możesz zaspawać mechanizm, ale szybciej Ci skrzynia poleci i możesz mieć problemy ze skręcaniem w zimę, opony będą się szybciej zużywały na zakrętach, a jeżeli chodzi o to walnięcie to jak wcześniej mówiłem wyreguluj drążek zmiany biegów, bo jest możliwość taka że biegi Ci nie wchodzą do końca.
#4 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 19:45
chlopaki sprawa wyglada tak -wsiada jeden do srodka i wrzuca biegi po kolei ja jestem pod autem i drązek wchodzi elegancko w kazda pozycje kazdego biegu i dochodzi do konca ....czyli to ze skrzynia zazebia dobrze to jest 100% pewne tylko drazek nie chce sie tak mocno przekrecic w prawo zeby wchodzil wsteczny,ale to moze byc wina "lizaka"czy cos....ale po prostu 45 koni i moment urywa cos w skrzyni ...wrzucilem 1 puscilem sprzegło i to nawet nie szybko i cos walneło i teraz na kazdym biegu jest zgrzyt....poloski wytrzymaja....tak mysle ale po prostu skrzynia nie daje rady bo to nie moc ja niszczy tylko moment obrotowy....jak ja zaspawac?? jezdzilem bmw 3,5l ze szpera i powiem wam ze da rade to opanowac bez wiekszych problemow tylko pojawia sie teraz problem jak zrobic szpere w maluszku....moze to pomoze zeby skrzynia tak nie padała. Teraz sie własnie mechaniznm ukrecił tak mi sie wydaje czy mi sie dobrze wydaje?wiec moge go pospawac zgadza sie?
#7 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 20:08
orginalne sprzegło od maluszka to mysle ze słabo....bo do bryk sportowych laduja spiekane sprzegła a nie orgilane,sprzegło alegancko sie sprawuje tarcza docisk super....tylejki nie wywala nie krzywi nie wybiera nie rowno. Skrzynia pada od momemntu a nie od mocy ....pada skrzynia to jest 100% drazek dochodzi do konca a wsteczny wchodzi tylko na sucho jak odpale juz nie chce sie wrzucic wsteczny
#10 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 20:13
tu jest wałek z tym sprzęgłem, bo co się okazało tarcza miała większy otwór z wieloklinem na wałek sprzęgłowy i dla tego założył od 900ccm
#12 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 20:18
dokladnie piersciec na łozysku oporowym byl za maly do docisku od 1,0 una...ale przerobilem to łozysko i jest juz dobrze..... sprzegło działa dobrze mocno tak jak nalezy bez problemu,wysprzegla ok puszcza dobrze wiec to jest ok napewno pada skrzynia to jest powod jak ja wzmocnic jak ja naprawic itp ?
#14 OFFLINE
Posted 18 October 2010 - 20:20
u mnie na wtrysku jest to w miare nowy model una....i tam byl walek grubosci 21 czy 22 cos takiego a wałek 16,1 wiec rozumiesz!! ?? zrobilem dzis szepre zaspawalem mechaniznym róznicowy zakreciłem dwa baczki i poloska sie urwała. I kupilem starsza skrzynie nie od EL moze bedzie lepsza i trwalsza
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
Cichy & Fiat 126p FL |
Teraz My! | ptrcichy |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
Inna skrzynia |
SWAP Center | PLGrzyb123 |
|
|