Zielone Zło - rally, not race by Porthos Garage
Started By
Porthos
, 17 wrz 2010 07:42
164 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 07:42
Wnuczek pomarańczki :
Pierwszy wypust EL - 1994r
Pierwsze kuku :
Test przyspieszenia :
http://www.youtube.com/watch?v=1tTIpUMbtfY
Aktualnie tak jeździ zielone zło :
http://www.youtube.com/watch?v=szYUan-uY5Y
http://www.youtube.com/watch?v=p6g2qNCD5_k
Pierwszy wypust EL - 1994r
Pierwsze kuku :
Test przyspieszenia :
http://www.youtube.com/watch?v=1tTIpUMbtfY
Aktualnie tak jeździ zielone zło :
http://www.youtube.com/watch?v=szYUan-uY5Y
http://www.youtube.com/watch?v=p6g2qNCD5_k
#3 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 11:22
Tomash85 Szłeb grubo, bo nie szło iść inaczej ...błąd w opisie trasy (zakrętu) i zrobiło się kuku. Po Wyszkowie zamierzam to polakierować, bo wszystko jest i czeka od prawie 3 miesięcy, ale czasami weny brak
#6 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 15:32
jabluszko nie, są spawem przerywanym, punktowym, ale pokryte paroma specyfikami, bo chciałem zrobić to na gładko. Liczę że nie będzie pękać
auto obecnie ma okolo 8,5 do 80 i 13,5 do 100, w zimę popracuje się nad "poprawą"
auto obecnie ma okolo 8,5 do 80 i 13,5 do 100, w zimę popracuje się nad "poprawą"
#8 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 15:49
kaszlak_maniak w silniku ma głowice na dużych wentylach i kanału nad którym dużo czasu spędziłem. Wałek 290 dołowy - coś w stylu 385, lekkie tłoki, korby, generalnie standardowa konstrukcja
#10 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 15:59
kaszlak_maniak 810tka, 750tka i 790tka jest w przygotowaniu, już parę testów zostało zrobione
#12 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 16:22
kaszlak_maniak jeden z silników jest na tłokach od garbusa, ale nie jest robiony w/g znanego przepisu. Pozostałe silnik są na tłokach innych marek
#13 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 16:27
Pozostałe silnik są na tłokach innych marek Very Happy
A długo będę musiał Cię za język ciągnąć, żeby się dowiedzieć od jakich silników konkretniej pochodzą czy raczej mogę sobie odpuścić? No chyba że przepis na zwiększanie pojemności na wyłączność, no to będę musiał odpuścić.
#14 OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 19:25
Przegląd przed Rally Wyszków zrobiony, parę korekt wprowadzonych
Auto zostało obniżone o 1cm i usztywnione.
Zmieniony resor
ustawiona zbieżność i kąty (docelowa korekta na rajdzie)
poprawiony hamulec ręczny
wymieniony wahacz tylny lewy
obniżone i usztywnione sprężyny
ustawiona i usztywniona skrzynia
usztywnione mocowanie silnika
wymienione łożysko oporowe sprzęgła
uszczelniona tylna panewka
Po korekcie auto dalej jest wysokie, ale zdecydowanie sztywniejsze, biegi również lepiej wchodzą...zobaczymy jak to będzie działać w boju
Auto zostało obniżone o 1cm i usztywnione.
Zmieniony resor
ustawiona zbieżność i kąty (docelowa korekta na rajdzie)
poprawiony hamulec ręczny
wymieniony wahacz tylny lewy
obniżone i usztywnione sprężyny
ustawiona i usztywniona skrzynia
usztywnione mocowanie silnika
wymienione łożysko oporowe sprzęgła
uszczelniona tylna panewka
Po korekcie auto dalej jest wysokie, ale zdecydowanie sztywniejsze, biegi również lepiej wchodzą...zobaczymy jak to będzie działać w boju
#17 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 08:20
Porthos jaką mocą legitymuję się Maluszek?
#20 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 22:55
trochę tu pajęczyną zarosło, więc postaram się trochę odświeżyć :
w międzyczasie było parę kjs/kzk/sprintów itd
Opony przychodziły i odchodziły, lakiery, zderzaki i również:
w międzyczasie było parę kjs/kzk/sprintów itd
Opony przychodziły i odchodziły, lakiery, zderzaki i również: