Witam. Pytałem już na jednym forum ale konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem, nikt nie miał pojęcia jak można to zrobić.
Chciałem rozebrać silnik na części pierwsze (coś powinno zostać nie rozebrane?) i każdą część z osobna oczyścić z rdzy, wyszlifować, i wypolerować. Efekt wyszedłby podobny do chromu, jak wiadomo typowy chrom w firmach zajmujących się tym kosztuje nie mało... Pytanie jest tego typu jak taką robotę zabezpieczyć? Po czacie zaczną wychodzić plamy itp (pamiętam jeszcze ze szkoły z obróbki ręcznej ) a tego bym nie chciał, z tego co mi mówiono to zabezpieczenie lakierem bezbarwnym żaroodpornym nie pomoże macie może jakieś pomysły?
A i jeszcze pytanie rozbierać wszystko na części pierwsze, czy coś zostawić nie naruszone? Coś z czego regulacją mogę sobie nie poradzić itp.
P.S coś podobnego chciałem uzyskać:
Uploaded with ImageShack.us
Czyszczenie silnika 126P - Kilka pytań
Started By
Łukasz 20
, 26 cze 2010 18:50
1 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 15:31
Efekt wyszedłby podobny do chromu
Daj se spokój. To będzie wyglądać jak kupa. To co może zardzewieć, to po prostu pomaluj lakierem, a resztę elementów dokładnie wyczyść i będzie ładnie, tak jak na tym zdjęciu.
A i jeszcze pytanie rozbierać wszystko na części pierwsze, czy coś zostawić nie naruszone?
No tak dosłownie to nie. Do malowania zdjąć trzeba raczej tylko oblachowanie silnika, czyli obudowę termostatu, obudowę wentylatora i pokrywę zaworów.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
Cichy & Fiat 126p FL |
Teraz My! | ptrcichy |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|