tłumik szalonego hydraulika
Started By
kropek
, 08 mar 2010 20:50
35 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 11:21
Jak lubisz wyzwania to podejmij wyzwanie i poczytaj trochę o układach wydechowych i zachodzących w nich zjawiskach.
Szybko zrozumiesz, że układ wydechowy to nie taka prosta sprawa a z jawiska w nim zachodzące mają duży wpływ na pracę silnika.
Dowiesz się też jak policzyć prawidłowo działający tłumik jak zrozumiesz zasadę działania dynamicznego i falowego zachodzącego w układzie wydechowym.
Szybko zrozumiesz, że układ wydechowy to nie taka prosta sprawa a z jawiska w nim zachodzące mają duży wpływ na pracę silnika.
Dowiesz się też jak policzyć prawidłowo działający tłumik jak zrozumiesz zasadę działania dynamicznego i falowego zachodzącego w układzie wydechowym.
#23 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 18:38
Maluch ma zaledwie 20 kilka koników.
Czy montując jakieś druciarskie tłumiki chcesz spowodować aby miał poniżej 20 -stu?
Taki jest wój cel? Zamulić już i tak słaby samochód tylko dla głośnego efektu?
Niezły plan
Czy montując jakieś druciarskie tłumiki chcesz spowodować aby miał poniżej 20 -stu?
Taki jest wój cel? Zamulić już i tak słaby samochód tylko dla głośnego efektu?
Niezły plan
#26 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 19:30
Nie czepiam się, wyrażam tylko moje zdanie i patrzę na to od strony technicznej jak i mechanicznej.
#28 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:22
ja kocham wyzwania i dla nich żyje
Najpierw piszesz.
ale czasami lubię sobie pobuczeć gdy jadę
To podejmij wyzwanie otwórz okno i bucz tak głośno aby przekrzyczeć wszystko
Pamiętaj, że ta rozmowa to nie tylko gadka na forum - a rozmowa , którą czyta cały świat.
I jak terytorium wypada w oczach ludzi?
Zalogował by się tutaj aby uzyskać odpowiedź na nurtujące cię pytania po przeczytaniu tego tematu?
I tak jest od lat, a ludzie potem pytają czemu to forum kuleje.
Bzdury, głupoty, mało logiki i mechaniki.
Ja zaglądam tutaj jeszcze czasem ale większość ludzi, którzy mogli coś wnieść ciekawego już dawno z tąd uciekła, właśnie z powodu tak małego poziomu intelektualnego użytkowników.
#30 OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 00:31
ale jeśli próbujesz mi coś przetłumaczyć to serdecznie dziękuję i nie przyjmę do wiadomości ja tu sie pytałem o robotę tłumika
To przecież prubuję Ci przetłumaczyć właśnie o robocie tłumika
Bo masz takie pstro w głowie, że ci się wydaje , że tłumik to tak jak komin w piecu
Jeśli to nie tajemnica to napisz nam jeszcze ile masz lat, może to wiele wyjaśni
#31 OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 00:43
kropek za przeproszeniem pieprzysz od rzeczy. Walisz posty bez zastanowienie i co niektóre nic nie wnoszą do tematu. Mam wrażenie ze rozmawia się z kimś niepoważnym (niedojrzałym), przynajmniej ja to tak widzę po niektórych wypowiedziach co walisz na forach. To tyle ode mnie.
Jeśli chodzi o tłumik to tu nie ma co kombinować bo już są sprawdzone konstrukcje i rozwiązania i nic tutaj nie wymodzisz. A jeśli chodzi ci o ''buczenie'' no cóż tu ci nikt nie doradzi bo nie wiadomo o jakie ci buczenie chodzi. Tak wiec wszystko zależy od twojej inwencji twórczej.
Jeśli chodzi o tłumik to tu nie ma co kombinować bo już są sprawdzone konstrukcje i rozwiązania i nic tutaj nie wymodzisz. A jeśli chodzi ci o ''buczenie'' no cóż tu ci nikt nie doradzi bo nie wiadomo o jakie ci buczenie chodzi. Tak wiec wszystko zależy od twojej inwencji twórczej.
#34 OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:16
Intrygował mnie ten wątek od samego początku. Jestem zdegustowany jeśli chodzi tylko o zrobienie głośnego malucha... bo to faktycznie "sztuka dla sztuki". Nie ważne jakie auto ale z ryczącym wydechem to WIOCHA i nikomu nie będzie się pozytywnie kojarzyć. Jak ryczący skuter małolata z tuningowanym wydechem. WIOCHA!
#35 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 00:35
a może ma ktoś pomysł jak poprawić parametry zwykłego tłumika i czy to jest w ogóle możliwe a jeśli chodzi o hałas to im ciszej tym większy komfort dla pasażerów i otoczenia
a morze wyciągnąć tłumik za tylna belkę tylko jak zabezpieczyć zderzak
albo do przodu a po drodze wytłumiać jakieś pomysły
a morze wyciągnąć tłumik za tylna belkę tylko jak zabezpieczyć zderzak
albo do przodu a po drodze wytłumiać jakieś pomysły
#36 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 17:58
To teraz ja sie może wypowiem na temat tłumików. Jakiś czas temu zrobiłem sobie taki tłumik
Jest bardzo głośny i owszem przy schodzeniu z obrotów sa strzały i płomyczki ale widoczne tylko po zmierzchu. Silnik szybciej się wkręcał i miał lepsze przyspieszenie ale za to na wyższych obrotach zrobił sie mułowaty.Żeby nim w miarę znośnie podróżować trzeba założyć wyciszke ale i tak jest dosć głośno. Pojeździłem chwilę do momentu wykręcenia sie śrub kolektora wydechowego. Ściągnąłem go i od tej pory nie zakładam. Po zmianie na seryjny od razu zauważyłem zmiany. Silnik odzyskał swoją elastyczność i można sprawnie przyspieszac na wyższych obrotach ale gorzej wkręca sie na obroty. Po pewnym czasie zmodyfikowałem i serie. Rozciąłem i dosłownie wyciagnąłem wszystko ze środka. Silnik szybciej sie wkręca, a jednocześnie zachował swoja elastyczność. Jedynie jest głosny ale delikatna zatyczka załatwiła problem. Nawet przegląd przeszedł. Tak, że ja polecam modyfikowac serie albo stworzyć tłumik w oparciu o artykuł Mandolina
Jest bardzo głośny i owszem przy schodzeniu z obrotów sa strzały i płomyczki ale widoczne tylko po zmierzchu. Silnik szybciej się wkręcał i miał lepsze przyspieszenie ale za to na wyższych obrotach zrobił sie mułowaty.Żeby nim w miarę znośnie podróżować trzeba założyć wyciszke ale i tak jest dosć głośno. Pojeździłem chwilę do momentu wykręcenia sie śrub kolektora wydechowego. Ściągnąłem go i od tej pory nie zakładam. Po zmianie na seryjny od razu zauważyłem zmiany. Silnik odzyskał swoją elastyczność i można sprawnie przyspieszac na wyższych obrotach ale gorzej wkręca sie na obroty. Po pewnym czasie zmodyfikowałem i serie. Rozciąłem i dosłownie wyciagnąłem wszystko ze środka. Silnik szybciej sie wkręca, a jednocześnie zachował swoja elastyczność. Jedynie jest głosny ale delikatna zatyczka załatwiła problem. Nawet przegląd przeszedł. Tak, że ja polecam modyfikowac serie albo stworzyć tłumik w oparciu o artykuł Mandolina
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Fiat 126p "86 Dziwny dźwięk po zmianie tłumikatłumik, dziwnydźwięk i 1 więcej... |
Mechanika | Wojtek_Z |
|
|
|
tłumik szmerów |
Mechanika | Pro100wnik |
|
|
|
Zmiana tłumika. |
Mechanika | Dezmond126 |
|
|
|
Tłumik !sportowy, pomoc |
Mechanika | mated |
|
|
|
"Mokry" tłumik szmerów ssania |
Mechanika | ddzkm |
|
|