Zielony Fiat 126p '94 Krzyśka
Started By
krzysi1991ek
, 30 gru 2009 12:18
118 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 12:18
Witam.
MODEL: 126p, Coupe.
SILNIK: 650ccm R2. Dobrze odmulone.
UKŁAD DOLOTOWY: Z filtrem powietrza. Dobrze ssie.
UKŁAD WYDECHOWY: Tekla, tak sobie burczy.
ELEKTRONIKA: Czasem się chrzani.
UKŁAD NAPĘDOWY: 4b.
ZAWIESZENIE: Stabilne.
OPONY i FELGI: 13cali BMW E21. 155/65 R13 Dębica Vivo.
UKŁAD HAMULCOWY: 4x bęben.
BODY-KIT: ??
ŚRODEK: 2x Półkubełek.
CAR-AUDIO: Pioneer
Jako że kończył się sezon motocyklowy, zacząłem rozglądać się za czymś co pozwoli mi przetrwać zimę.
Zazwyczaj śmigałem Lanoskiem, ale potrzebowałem czegoś co da więcej frajdy z jazdy a nie będzie drogie Wybór oczywisty.
11 października pojawił się u mnie kultowy Fiat 126p.
Rocznik 1994, przebieg 105 000km.
Podwozie zdrowe, nadwozie nie najgorsze, a silniczek super .
Cena: 200zł
Wyglądał tak:
Powoli zacząłem zajmować się sprawami technicznymi.
To był dla mnie priorytet.
Do tej pory zrobiłem:
- wymiana oleju w silniku
- wymiana oleju w skrzyni
- wymiana szczęk hamulcowych (tył)
- wymiana bębnów hamulcowych (przód)
- wymiana świec (NGK)
- czyszczenie i regulacja gaźnika
- regulacja zaworów
- regulacja zapłonu
- zmiana koła na 13'stki (BMW)
- opony przód Dębica Frigo (155/65)
- opony tył Dębica Vivo (155/65)
- wymiana zwrotnic
- wymiana amortyzatorów (przód)
- wymiana odbojników (bałwanków) (tył)
- wymiana wydechu (Tekla)
- wymiana drążków i końcówek
- ustawienie geometrii kół
- wymiana foteli (pół kubełki)
- wymiana lamp przednich (nowiutkie)
- wymiana kierunkowskazów (białe klosze)
- wymiana poduszek skrzyni biegów
- wymiana rozrusznika
- wymiana akumulatora
- montaż radia (Pioneer DEH-2100UB)
- wymiana linki ssania
- wymiana linki gazu
- wymiana linki sprzęgła
- montaż haka holowniczego
- założenie nadkoli
- zakup nowych opon zimowych (Tył: WinterContact [155/70 R13] Przód: Dębica Frigo [145/70 R13])
- mam chromowane zderzaki, ale jakby ktoś chciał mogę sprzedać
Przebieg na dzień dzisiejszy: 108 600km
Jak wiadomo, ciągle coś jest do zrobienie, ciągle coś się psuje
Spalanie przy 'normalnej' jeździe: 5,5 - 7l/100km
Teraz wygląda tak:
Wygląda jak wygląda. Nie mam teraz czasu na zabawę z optyką, ale na wiosnę jak już wsiądę na dwa koła myślę coś zdziałać.
Aa tu takie zimowe foteczki.
Teraz jeszcze taka nowość.
Z powodu apetytu mojego silnika na olej rozglądałem się za innym silnikiem lub częściami do tego. Jak że przed wczoraj strzelił mi simmering na rozrządzie i mam cały silnik w oleju musiałem wszystko przyśpieszyć.
Więc dziś w garażu pojawił się drugi silnik. Podobno w bardzo dobrym stanie i podobno z małym przebiegiem. Dziś bądź jutro bd go chciał zamontować. Nie wiem czy zdążę.
Noo i mała niespodzianka. Będzie to przejściowa jednostka napędowa ponieważ obecny silnik przejdzie mały lift.
- nowe pierścienie.
Tutaj dylemat. Nie wiem gdzie i jakie kupić. Boję się że jak kupię gdzieś u mnie w mieście w sklepie to w krótki czasie szlag je trafi, bo wiem jakie wszystko teraz liche.
- splanowana głowica.
Tutaj kolejny dylemat. Chcę ja obniżyć ok 3mm. I tu zastanawiam się czy robić coś poza tym. Obrabiać zawory, zmieniać popychacze ?
- lekkie koło zamachowe.
Kolejny dylemat. Stoczyć koło to nie problem. Tylko potem trzeba to jeszcze wyważyć. Jak i gdzie ? Jak to będzie chodziło gdy go nie wyważę ?
- gaźnik.
Nie wiem czy go wogóle ruszać. Chcę mieć żwawy silnik, ale nie chcę żeby palił 10l/100km.
- dolot.
Zostawię seryjny. Dostanie nowy filtr powietrza i rurkę od 600setki.
- wydech.
Wiadomo albo sobie coś pospawam, albo zostanie Tekla.
Jeśli możecie doradźcie mi w sprawie silnika.
Aa tu fotki naszej małej ekipy:
I jeszcze jakieś fotki z jazdy:
MODEL: 126p, Coupe.
SILNIK: 650ccm R2. Dobrze odmulone.
UKŁAD DOLOTOWY: Z filtrem powietrza. Dobrze ssie.
UKŁAD WYDECHOWY: Tekla, tak sobie burczy.
ELEKTRONIKA: Czasem się chrzani.
UKŁAD NAPĘDOWY: 4b.
ZAWIESZENIE: Stabilne.
OPONY i FELGI: 13cali BMW E21. 155/65 R13 Dębica Vivo.
UKŁAD HAMULCOWY: 4x bęben.
BODY-KIT: ??
ŚRODEK: 2x Półkubełek.
CAR-AUDIO: Pioneer
Jako że kończył się sezon motocyklowy, zacząłem rozglądać się za czymś co pozwoli mi przetrwać zimę.
Zazwyczaj śmigałem Lanoskiem, ale potrzebowałem czegoś co da więcej frajdy z jazdy a nie będzie drogie Wybór oczywisty.
11 października pojawił się u mnie kultowy Fiat 126p.
Rocznik 1994, przebieg 105 000km.
Podwozie zdrowe, nadwozie nie najgorsze, a silniczek super .
Cena: 200zł
Wyglądał tak:
Powoli zacząłem zajmować się sprawami technicznymi.
To był dla mnie priorytet.
Do tej pory zrobiłem:
- wymiana oleju w silniku
- wymiana oleju w skrzyni
- wymiana szczęk hamulcowych (tył)
- wymiana bębnów hamulcowych (przód)
- wymiana świec (NGK)
- czyszczenie i regulacja gaźnika
- regulacja zaworów
- regulacja zapłonu
- zmiana koła na 13'stki (BMW)
- opony przód Dębica Frigo (155/65)
- opony tył Dębica Vivo (155/65)
- wymiana zwrotnic
- wymiana amortyzatorów (przód)
- wymiana odbojników (bałwanków) (tył)
- wymiana wydechu (Tekla)
- wymiana drążków i końcówek
- ustawienie geometrii kół
- wymiana foteli (pół kubełki)
- wymiana lamp przednich (nowiutkie)
- wymiana kierunkowskazów (białe klosze)
- wymiana poduszek skrzyni biegów
- wymiana rozrusznika
- wymiana akumulatora
- montaż radia (Pioneer DEH-2100UB)
- wymiana linki ssania
- wymiana linki gazu
- wymiana linki sprzęgła
- montaż haka holowniczego
- założenie nadkoli
- zakup nowych opon zimowych (Tył: WinterContact [155/70 R13] Przód: Dębica Frigo [145/70 R13])
- mam chromowane zderzaki, ale jakby ktoś chciał mogę sprzedać
Przebieg na dzień dzisiejszy: 108 600km
Jak wiadomo, ciągle coś jest do zrobienie, ciągle coś się psuje
Spalanie przy 'normalnej' jeździe: 5,5 - 7l/100km
Teraz wygląda tak:
Wygląda jak wygląda. Nie mam teraz czasu na zabawę z optyką, ale na wiosnę jak już wsiądę na dwa koła myślę coś zdziałać.
Aa tu takie zimowe foteczki.
Teraz jeszcze taka nowość.
Z powodu apetytu mojego silnika na olej rozglądałem się za innym silnikiem lub częściami do tego. Jak że przed wczoraj strzelił mi simmering na rozrządzie i mam cały silnik w oleju musiałem wszystko przyśpieszyć.
Więc dziś w garażu pojawił się drugi silnik. Podobno w bardzo dobrym stanie i podobno z małym przebiegiem. Dziś bądź jutro bd go chciał zamontować. Nie wiem czy zdążę.
Noo i mała niespodzianka. Będzie to przejściowa jednostka napędowa ponieważ obecny silnik przejdzie mały lift.
- nowe pierścienie.
Tutaj dylemat. Nie wiem gdzie i jakie kupić. Boję się że jak kupię gdzieś u mnie w mieście w sklepie to w krótki czasie szlag je trafi, bo wiem jakie wszystko teraz liche.
- splanowana głowica.
Tutaj kolejny dylemat. Chcę ja obniżyć ok 3mm. I tu zastanawiam się czy robić coś poza tym. Obrabiać zawory, zmieniać popychacze ?
- lekkie koło zamachowe.
Kolejny dylemat. Stoczyć koło to nie problem. Tylko potem trzeba to jeszcze wyważyć. Jak i gdzie ? Jak to będzie chodziło gdy go nie wyważę ?
- gaźnik.
Nie wiem czy go wogóle ruszać. Chcę mieć żwawy silnik, ale nie chcę żeby palił 10l/100km.
- dolot.
Zostawię seryjny. Dostanie nowy filtr powietrza i rurkę od 600setki.
- wydech.
Wiadomo albo sobie coś pospawam, albo zostanie Tekla.
Jeśli możecie doradźcie mi w sprawie silnika.
Aa tu fotki naszej małej ekipy:
I jeszcze jakieś fotki z jazdy:
#2 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 14:22
Nawet ładnie wygląda. A jak tam jego blacha?
Zdejmij jeszcze pokrywę wentylatora, utnij ten kanał powietrzny co tam idzie a na dnie puszki filtra powywiercaj otwory dookoła filtra.
I zostaw tekle.
- dolot.
Zostawię seryjny. Dostanie nowy filtr powietrza i rurkę od 600setki.
- wydech.
Wiadomo albo sobie coś pospawam, albo zostanie Tekla.
Zdejmij jeszcze pokrywę wentylatora, utnij ten kanał powietrzny co tam idzie a na dnie puszki filtra powywiercaj otwory dookoła filtra.
I zostaw tekle.
#3 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 14:50
krzysi1991ek witamy u nas
hmm ciekawy maluszek w dodatku taki zielonkawy
a tego bezowego malca z 2 zdjecia to znam chyba
zapraszaj reszte ekipy na forum widze macie sporą ekipa może coś rozruszacie u nas
maluszek ze smaczkiem rekinki fotele nawet galante oby tak dalej
pozdrawiam
hmm ciekawy maluszek w dodatku taki zielonkawy
a tego bezowego malca z 2 zdjecia to znam chyba
zapraszaj reszte ekipy na forum widze macie sporą ekipa może coś rozruszacie u nas
maluszek ze smaczkiem rekinki fotele nawet galante oby tak dalej
pozdrawiam
#5 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 18:37
konkretna ekipa. fajnie, że jeszcze gdzieś jest tyle maluchów w jednym miejscu
#8 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2010 - 13:40
Trzeba znów coś napisać.
W Piątek zapłaciłem OC na cały rok w HDI (216zł)
Przez dwa dni Maluszek naleciał 170km Więc przebieg troszkę ruszył. Aktualnie jest 110 120km
Dziś umyłem troszkę Maluszka, pomimo mrozu - i tak stoi sobie w ciepłym garażu
Wziąłem aparat żeby zrobić kilka fotek to zrobiłem i filmik
Przed wymianą resora.
Po wymianie resora.
FILMIK
Drifty:
W Piątek zapłaciłem OC na cały rok w HDI (216zł)
Przez dwa dni Maluszek naleciał 170km Więc przebieg troszkę ruszył. Aktualnie jest 110 120km
Dziś umyłem troszkę Maluszka, pomimo mrozu - i tak stoi sobie w ciepłym garażu
Wziąłem aparat żeby zrobić kilka fotek to zrobiłem i filmik
Przed wymianą resora.
Po wymianie resora.
FILMIK
Drifty:
#14 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2010 - 23:14
Sympatycznie maluszek daje radę.
#18 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2010 - 23:43
na filmikach zwróciło moją uwagę jeszcze jedno... że nikt nie wypatrzył i kamery nie zapie**olił
#20 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2010 - 23:40
dobrzy zwyczaj, nie pożyczaj ...