jak podmienić cewke z 1 na 2biegunową?
Started By
MaRcIN911
, 26 paź 2009 03:21
16 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 03:21
witam wszystkich serdecznie mam pytanie czy dużo jest pracy przy przełożeniu cewki z jedno biegunowej na dwu
bo muszę ją wymienić a nigdzie nie mogę takiej znaleźć.
U mnie z cewki wychodzi jeden przewód który idzie do kopułki aparatu zapłonowego i tam rozchodzi się na 2 przewody które idą do świec, a w nowszych od razu z cewki do świec idą 2 przewody.
może miałby ktoś najlepiej jakiś schemat jak to podmienić
bo muszę ją wymienić a nigdzie nie mogę takiej znaleźć.
U mnie z cewki wychodzi jeden przewód który idzie do kopułki aparatu zapłonowego i tam rozchodzi się na 2 przewody które idą do świec, a w nowszych od razu z cewki do świec idą 2 przewody.
może miałby ktoś najlepiej jakiś schemat jak to podmienić
#4 OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 11:29
aparatu nie trzeba wymieniac
Koniecznie trzeba bo ma całkiem inne parametry.
problem z cewkom
I popraw ten temat bo wstyd.
#6 OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 15:33
A opornik przeciwzakłuceniowy?
Występuje w aparacie rozdzielaczowym.
A kabel opornościowy?
W bezrozdzielaczowym.
Inne symbole aparatów i książka napraw jasno mówiąca o tym, że nie stosuje się zamiennie aparatów z różnych układów zapłonowych.
Występuje w aparacie rozdzielaczowym.
A kabel opornościowy?
W bezrozdzielaczowym.
Inne symbole aparatów i książka napraw jasno mówiąca o tym, że nie stosuje się zamiennie aparatów z różnych układów zapłonowych.
#8 OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 16:24
Ja nie twierdzę, że to nie będzie działać, bo sam przerabiałem ten temat. Ale będzie działać nieprawidłowo i nie da nam optymalnych osiągów. Więc po co montować coś co zacznie pracować źle?
Każda cewka dwu biegunowa wymaga kabla opornościowego.
Jeśli jest taka, któranie wymaga to wklej tutaj jej nazwę i model.
Jedynie na co zwroc szczegolna uwage to na rodzaj cewki dwubiegunowej , bo niektore wymagaja kabla oporowedo a niekyore nie
Każda cewka dwu biegunowa wymaga kabla opornościowego.
Jeśli jest taka, któranie wymaga to wklej tutaj jej nazwę i model.
#10 OFFLINE
Napisany 26 października 2009 - 20:06
Ale ze względu na dużą awaryjność tych cewek szybko zostały zastąpione w produkcji cewkami wymagającymi użycia kabla opornościowego.
#12 OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 03:37
chce przerobić swojego fiacika na rajdówke więc wszystko musi być tip top
No to ja się już nie wypowiadam, bo może sie na tym nie znam.
Co to rajdówka? I jak się nią wygrywa?
#13 OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 09:29
Mandolina co ty tak sie czepiasz, wez se na wstrzymanie. Koles ma seryjny silnik i nie zauwazy braku 2-3 stopni i nie ma powodu wymiany aparatu i wydawania dodatkowej kasy .A funkcjonowac to bedzie bez zarzutu i bez awaryjnie wiec nie wiem czego ty sie tak czepiasz . Co innego gdy mamy juz sporo dlubniety motor i chcemy juz na upartego w jakims tam stopniu poprawic dynamike.
Schemat:
Schemat:
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Jak wypoziomować szybę lewą przednią |
Mechanika | Prezesik |
|
|
|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|
|
Jak poznać szyfr do wlewu paliwa? :P |
Hydepark | Aron |
|
|