Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tuleja wału


23 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 30 lipca 2009 - 23:05

Witam! Robię Swapa, silnik 903 47km z fiata 127 ale skrzynia maluch. Flasza wszystko mam dziś wszystko dopasowywałem ale mam problem z tuleją wałka. Z czego mam ją zrobić?? Długość ma być taka sama jak grubość flaszy?

#2 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 31 lipca 2009 - 08:01

Z drewna sosny szwarcwaldzkiej.
Skoro nie masz pojęcia po co jest ta tulejka i jak ma wyglądać to może byś zgłosił się do jakiegoś fachowca typu sebcyc

#3 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 31 lipca 2009 - 09:56

Napisałem temat żeby się dowidzieć :roll:

#4 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 lipca 2009 - 12:19

Ekjonar tu sie dowiesz tyle co nic i jeszcze cie za to zjada :crazy:
TRT schodzi na psy :roll:
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#5 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 31 lipca 2009 - 13:11

Tu juz tylko trzy osoby pisza... :lol: :lol: spokojnie bedzie lepiej
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#6 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 31 lipca 2009 - 13:17

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Emokjonar lepiej dobrze zgłęb temat swapa,a pózniej zadawaj głupie pytania----> www.google.com

#7 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 31 lipca 2009 - 13:24

Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe sprzęgła to ja nic nie musiałem przerabiać oryginalna maluchowska pasuje. Zbudowałem 2 swapy jeden mój z silnikiem Tavri a drugi Nowaczka z silnikiem punta i nic nie zmieniałem na tym wałku

#8 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 31 lipca 2009 - 15:50

Dzięki guti :D Nie no bez komentarza :roll: naprawdę terytorium się bardzo zmieniło... :twisted: :evil:

#9 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:38

Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe sprzęgła to ja nic nie musiałem przerabiać oryginalna maluchowska pasuje. Zbudowałem 2 swapy jeden mój z silnikiem Tavri a drugi Nowaczka z silnikiem punta i nic nie zmieniałem na tym wałku


Majster tylko Nowaczek już tam miał tulejkę robiona przez sebcyc'a :wink:

#10 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 01 sierpnia 2009 - 12:08

Majster tylko Nowaczek już tam miał tulejkę robiona przez sebcyc'a Wink

Gówno nie dorabiana wyciągnąłem silnik malucha i wstawiłem od punta i nawet nie musiałem sprzęgła ustawiać

#11 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 01 sierpnia 2009 - 12:24

Czy ty rozumiesz że w tym silniku juz była wbita inna tulejka??
Sam byłem przy tym jak był robiony malec Phantoma więc mi nie pier..ol ze podchodzi bez tulejki.

#12 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 01 sierpnia 2009 - 20:34

Jakich ciekawych rzeczy się tu dowiaduje
Buhhhhhhh
Dziurka na wałek w silnik od 1.0, 1.1. 1.2 FIRE ma średnice 16mm
A wałek 12 (skrzynia od boba )
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#13 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 01 sierpnia 2009 - 21:35

to forum naprawdę robi się śmieszne

#14 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 02 sierpnia 2009 - 01:40

guti chłopaki mają rację
nie chodzi tutaj o to, żeby dać tulejkę na podporę wału po której suwa się łożysko, tylko o dorobienie tulejki w którą wejdzie koniec wałka sprzęgłowego. Tulejka ta ma za zadanie zmniejszyć luz między otworem w wale korbowym a właśnie tym wałkiem sprzęgłowym, żeby po wciśnięciu sprzęgła tarcza i docisk pracowały w jednej osi.

#15 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 03 sierpnia 2009 - 10:56

tulejka może być z brązu
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#16 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 03 sierpnia 2009 - 13:55

to forum naprawdę robi się śmieszne


Nom za wciskanie głupot innemu głupkowi można dostać pochwałę :lol:

#17 Gość_Nowaczek_*

Gość_Nowaczek_*
  • Guests

Napisany 17 sierpnia 2009 - 00:35

a drugi Nowaczka z silnikiem punta i nic nie zmieniałem na tym wałku



no nie wiem czy to mozna nazwac zbudowaniem belki nie wspawywałes a zbudowanie swapa mozna nazwac wyjecie z jednego wsadzenie w drugi to wielkie mi mecyje ostatnio sam zrobiłem to samo a zajebistym mechanikiem nie jestem i normalnie tulejka jest wbita w silnik pierdolita głupoty strasznie a co do swapa tavri zbudował go Kwiatek i Bracia ty sie podobno tylko patrzyłas ehhhhh no coment OMG

#18 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 17 sierpnia 2009 - 12:41

no nie wiem czy to mozna nazwac zbudowaniem belki nie wspawywałes a zbudowanie swapa mozna nazwac wyjecie z jednego wsadzenie w drugi to wielkie mi mecyje ostatnio sam zrobiłem to samo a zajebistym mechanikiem nie jestem i normalnie tulejka jest wbita w silnik pierdolita głupoty strasznie a co do swapa tavri zbudował go Kwiatek i Bracia ty sie podobno tylko patrzyłas ehhhhh no coment OMG

Jeśli tak by było naprawdę to bym gówno miał nie swapa ty zresztą też...
A co do tulejki to napisałem wcześniej że: "Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe..." a nie o tulejce wbijanej w kolo zamachowe a to spora różnica wynikła z niezrozumienia i niezbyt dokładnego opisu problemu

#19 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 18 sierpnia 2009 - 14:13

Jeśli tak by było naprawdę to bym gówno miał nie swapa ty zresztą też...
A co do tulejki to napisałem wcześniej że: "Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe..." a nie o tulejce wbijanej w kolo zamachowe a to spora różnica wynikła z niezrozumienia i niezbyt dokładnego opisu problemu

w koło zamachowe się nic nie wbija tylko w wał
a jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to się nie wypowiadaj baranie
kolega "Ekjonar" wyraźnie napisał że chodzi mu o tulejkę do wału
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#20 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 18 sierpnia 2009 - 16:04

To ty masz problem z czytaniem ze rozumieniem bo on napisał "...tuleją wałka..." a nie wału i to minie zmyliło
A tak w ogóle to ja nikogo nie obrażałem :crazy:



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.