Witam. Mam zamiar robić swapa i chcę się zorientować jeżeli chodzi o części. Mam na oku silnik 1.2 MPI z punto przebieg 80tyś mil ale odziwo ma 60 KM? Czemu tak mało jak to zmienić. Wystarczy komputer zmienić? I jaką chłodnice polecacie do tego silnika. Chcę wyciąć dziure pod zderzakiem zeby nie robić szpetnej dziury między kierunkami
Pozdrawiam
SWAP kilka pytań!
Started By
Ekjonar
, 19 lut 2009 21:51
11 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2009 - 21:55
zorientować
ZORIENTOWAĆ - Orientacja / Orient.
Nowy Firefox podkreśla błędy.
#3 Gość_Demon126p_*
Napisany 19 lutego 2009 - 23:37
Jeśli jest to 1.2 60KM to nie jest to MPI tylko SPI,czyli nie wielo wtrysk tylko mono wtrysk.
Żeby mu podnieść moc wystarczy zmienić kolektor ssący,wiązkę i oczywiście komputer.
Podobno chłodnica z seicento 1.1 daje radę jeszcze w 1.2
Ale tańsza i większa jest z poloneza caro.
Żeby mu podnieść moc wystarczy zmienić kolektor ssący,wiązkę i oczywiście komputer.
Podobno chłodnica z seicento 1.1 daje radę jeszcze w 1.2
Ale tańsza i większa jest z poloneza caro.
#4 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 01:17
Może być to 1.2 MPI
W punto też właśnie takie występowały - 60 KM
Żeby z niego zrobić 75 konną jednostkę musiał byś zmienić całą głowicę(inne kanały dolotowe i zawory), wraz z wałkiem, kolektorem dolotowym i przepustnicą. Jedynie dół silnika jest taki sam jak w wersji 75 KM.
W punto też właśnie takie występowały - 60 KM
Żeby z niego zrobić 75 konną jednostkę musiał byś zmienić całą głowicę(inne kanały dolotowe i zawory), wraz z wałkiem, kolektorem dolotowym i przepustnicą. Jedynie dół silnika jest taki sam jak w wersji 75 KM.
#6 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 19:08
dokladnie to chcialem napisac... ale chyba 75KM bylo w punto 1 a MPI 60KM w punto 2... wtedy chyba weszly inne normy spalin itp... i zadne pandy, punto 2 w MPI maja plastikowe kolektory ssace, nie ma aluminiowych...
chlodnica polonez... najlepiej truck z 2 wentylatorami lub z caro i zalozyc do niej 2 wentyle...
chlodnica polonez... najlepiej truck z 2 wentylatorami lub z caro i zalozyc do niej 2 wentyle...
Budowa trwa;]
#9 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 17:39
to zmieni termostat
każda chłodnica sie nadaje bez korka i która sie zmieści
np: od skod 105 120 daje bez problemu rady
każda chłodnica sie nadaje bez korka i która sie zmieści
np: od skod 105 120 daje bez problemu rady
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#11 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2011 - 17:19
Możesz nie odkopywać tematów
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|