Głowica BIS'a w 650?
#2 Gość_Demon126p_*
Napisany 17 października 2008 - 08:11
I zostaje jeszcze kwestia wydechu.Przy tej głowicy kanały wydechowe wychodziły by do góry,a nie jak normalnie przód i tył.Dobry tłumikarz dorobił by cos takiego bez problemu
#3 OFFLINE
Napisany 17 października 2008 - 10:00
Lepiej od razu wymodzić cosik mocnego.
Kawałek opisu 100 konnego silnika Świątka:
...Przepisy techniczne rallycrossu w Polsce dopuszczają bardzo daleko idące modyfikacje silników (z seryjnej konstrukcji pochodzić musi jedynie kadłub silnika), układów napędowych, a nawet nadwozia. Twórcy tego Maluszka postanowili to wykorzystać. Silnik jest więc zbudowany na bazie kadłuba od seryjnego 126, ale o pojemności skokowej 1000 cm³ (tak by był zgodny z przepisami klasy, w której startuje), zastosowano w nim chłodzenie cieczą i głowicę z czterema zaworami w każdym cylindrze! Wewnątrz kadłuba mieści się wykonany specjalnie wał korbowy o większym skoku, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi tłokami daje wspomnianą pojemność litra. Cylindry, a przynajmniej ich użebrowanie, pochodzą z seryjnego Malucha. Głowica jednak pochodzi od czterocylindrowego Forda, ale została skrócona o połowę. Głowica jest chłodzona cieczą z elektryczną pompą, natomiast użebrowanie cylindrów jest chłodzone typowo, tzn. przez wymuszony dmuchawą pęd powietrza. Za zasilanie odpowiedzialny jest dwuprzelotowy gaźnik Weber. Drugim po kadłubie silnika i w zasadzie jedynym seryjnym elementem okazuje się zwykły, przerywaczowy układ zapłonowy...
- Felllipopl i Beatjupas lubi to
#8 Gość_Demon126p_*
Napisany 17 października 2008 - 22:44
watpie ze da rade zalozyc...lipa by byla bo by sie komora spalania zwiekszyla poniewaz ma 700 cm do tego sa kanaly wodne i mogloby sie cos stac przy wysokiej temperaturze...
No i??Robisz rozwierta i jest mocniejsza 700tka.Wielka mi filozofia.A kanały to niby w czym ci przeszkadzają??Plan główki i gra,poza tym ten sam stop alu.
Skalak_fsm proszę cię,ty nawet pewnie nie wiesz co to jest satysfakcja ze zrobienia konkretnej rzezby
#11 OFFLINE
Napisany 18 października 2008 - 17:00
#13 OFFLINE
Napisany 18 października 2008 - 19:11
#15 Gość_Demon126p_*
Napisany 18 października 2008 - 20:38
jak chcecie to kombunujcie mi sie to nie widzi... jedynie to ze wieksze zawory jednoczesnie wiekszy wygar i tyle...ale sam plan glowicy i tak nie zmniejszy o duzo komory spalania...
Co ty z tą komorą spalania??Przy planie 4mm komory są naprawdę małe i ciśnienie idze w góre.Plus mocny wałek i konkret 700tka
#16 OFFLINE
Napisany 18 października 2008 - 22:00
#17 Gość_Demon126p_*
Napisany 18 października 2008 - 22:11
W rzeczywistości wyniosło mnie to 30zł
#18 OFFLINE
Napisany 22 października 2008 - 17:26
dolotowy wiekszy, wylotowy mniejszy, o sens nie pytaj bo niewiemz głowicą cinquecento 700 jest taka sama tylko zawory i gniazda są większe
rozstaw szpilek jest bardzo podobny bo Spruch swojego czasu włożył uszczelke od bisa do swojego 650
#19 OFFLINE
Napisany 22 października 2008 - 19:31
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Wymiana uszczelki pod głowicą |
Mechanika | 126P_Józefosław |
|
|
|
jaki hak do bisa?!? |
Stylistyka | krzysztofer00 |
|
|
|
Pęknięta głowica-czy klasyfikuje się do ponownego założenia? |
Mechanika | artur04c |
|
|
|
Problem z głowicąproblem zg |
Mechanika | snaki |
|
|