Problem z rozduchem, rozładowany aku?
Started By
free10
, 03 Oct 2008 11:36
44 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 11:36
Po regeneracji alternatora miałam rozładowany akumulator i był problem z odpalaniem.dzisiaj przekrecając kluczyk nie było słychać rozrusznika.A wczesniej normalnie odpalił chociaż po dłuższym czasie,bo akumulator był słaby.Czy to wina tego,że akumulator jest rozładowany??
#6 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 11:58
Rozładowany aku do zera, nawet na popych nie zapali w takim stanie bo cewka nie da rady. Naładuj aku. Jak będzie to samo to wsadź inny aku od kogoś na chwilę taki który jest pewny że działa w 100% i jeżeli bedzie kręcił to masz aku do wymiany a jeżeli nie to szukaj problemu przy rozruszniku. Masz dwie opcje ale to na 99,9% ta pierwsza.przekrecając kluczyk nie było słychać rozrusznika
#8 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 12:00
A jak sprawdzic czy alternator ładuje bez miernika?
Poprosić kogoś z miernikiem żeby sprawdził.
#9 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 12:02
hmm....jak odpalilem go na popych i przy calkowicie rozladowanym akku ale odpalonym aucie mialem swiatla to znaczy ze laduje.
Co
bez miernika nei sprawdzisz czy alternator pracuje prawidłowo. To ze sieświecą światła to nic nie znaczy, światłą jakoś tam zawsze bedąsię świeciły. A tak przy okazji. Przypomniała mi sie jeszcze taka rzecz że mogłeś rozładować aku przez za slabe naciągnięcie paska. Sprawdź to bo jak będize za luźny to nie bedzie ładował prawidłowo.
#11 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 12:07
Jeżeli raz łapie a raz nie i to przez różną pozycję kluczyka to być moze uszkodzona kostka stacyjki.
A jak trzeba dużo kręcić to moze być spowodowane tym ze zapłon jest za póxny albo pompa paliwowa przepuszcza i wacha nie utrzymuje siewcale w przewodach i potrzebuje czasu na dopłynięcie. Raczej to pierwze.
A jak trzeba dużo kręcić to moze być spowodowane tym ze zapłon jest za póxny albo pompa paliwowa przepuszcza i wacha nie utrzymuje siewcale w przewodach i potrzebuje czasu na dopłynięcie. Raczej to pierwze.
#13 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 12:12
Najprawdopodobniej przepaliła się żarówka od kontrolki.
Najprościej sprawdzić czy dizała nawet nie wyjmujac jej z licznika to...
Włącz zapłon na zgaszonym silniku, najlepiej nie od razu po zatrzymaniu samochodu. Wtedy w momencie gdy silnik nie pracuje kontrolka ładowania powinna sieświecić, a po uruchomieniu silnika gasnąć, jeżeli nei świeci siena zapłonie przy zgaszonym silniku to znak ze jest przepalona i trzeba ją wymienić.
Najprościej sprawdzić czy dizała nawet nie wyjmujac jej z licznika to...
Włącz zapłon na zgaszonym silniku, najlepiej nie od razu po zatrzymaniu samochodu. Wtedy w momencie gdy silnik nie pracuje kontrolka ładowania powinna sieświecić, a po uruchomieniu silnika gasnąć, jeżeli nei świeci siena zapłonie przy zgaszonym silniku to znak ze jest przepalona i trzeba ją wymienić.
#17 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 12:35
Opisze w punktach:
1. odkręcić i zdjąć kierownicę
2. Rozpiąć w bakarzniku kostkę stacyjki i 3 kostki przełącznika zespolonego (to co światła i kieunki)
3. Odkręcić śrubę od mocowania przeąłcznika zespolonego klucz nasadowy 8, odgręcić mocowanie pobudowy kolumny klucz 13 odkręcić śrubę krzyżakową od przeąłcznika zespolonego na obudowie kolumny przy dźwigniach i od spodu obudowy.
4. wyciagnąć przełącznik zespolony wraz z obudową kolumny i przewodami
5. w tym momencie mamy dostęp do stacyjki, oryginalnie jest ona przykręcona na śwuby z zerwanymi łebkami, jeżeli nei są zerwane to do jej odkręcenia potrzebny klucz 11. Jeżeli nei to bez zdejmowania stacyjki z kolumny płaskim śrubokrętem można wykręcić samą kostkę.
6. montarz odbywa sie w kolejności odwrotnej.
Ważna uwaga! za pierwszm razem trzeba sie trochę napocić i nawqrw*ać ale jest na spokojnie do zrobienia. W razie pytan zapraszam na GG
1. odkręcić i zdjąć kierownicę
2. Rozpiąć w bakarzniku kostkę stacyjki i 3 kostki przełącznika zespolonego (to co światła i kieunki)
3. Odkręcić śrubę od mocowania przeąłcznika zespolonego klucz nasadowy 8, odgręcić mocowanie pobudowy kolumny klucz 13 odkręcić śrubę krzyżakową od przeąłcznika zespolonego na obudowie kolumny przy dźwigniach i od spodu obudowy.
4. wyciagnąć przełącznik zespolony wraz z obudową kolumny i przewodami
5. w tym momencie mamy dostęp do stacyjki, oryginalnie jest ona przykręcona na śwuby z zerwanymi łebkami, jeżeli nei są zerwane to do jej odkręcenia potrzebny klucz 11. Jeżeli nei to bez zdejmowania stacyjki z kolumny płaskim śrubokrętem można wykręcić samą kostkę.
6. montarz odbywa sie w kolejności odwrotnej.
Ważna uwaga! za pierwszm razem trzeba sie trochę napocić i nawqrw*ać ale jest na spokojnie do zrobienia. W razie pytan zapraszam na GG
#20 OFFLINE
Posted 03 October 2008 - 13:01
Ja miałem całkiem aku padnięty jak zostawiłem auto na dziennych pod domem.Odpalił na popych, chwile pochodził i wlaczylem swiatla, byly. Moze nie pozna sprawdzic czy prawidlowo laduje ale wiadomo ze w ogole laduje.Harnas napisał:
hmm....jak odpalilem go na popych i przy calkowicie rozladowanym akku ale odpalonym aucie mialem swiatla to znaczy ze laduje.
Co
bez miernika nei sprawdzisz czy alternator pracuje prawidłowo.
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|