Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z rozduchem, rozładowany aku?


44 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 11:36

Po regeneracji alternatora miałam rozładowany akumulator i był problem z odpalaniem.dzisiaj przekrecając kluczyk nie było słychać rozrusznika.A wczesniej normalnie odpalił chociaż po dłuższym czasie,bo akumulator był słaby.Czy to wina tego,że akumulator jest rozładowany??

#2 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 03 października 2008 - 11:41

nazwij temat pożądnie to raz

a dwa sprawdź w pierwszej kolejności aku, podładuj go i wtedy spróbuj zapalić. Jak masz stary aku to wymień na nowy.
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 11:50

mam nowy akumulator.moze to wina,że teraz jest rozładowany.

#4 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 03 października 2008 - 11:54

słuchaj, jak Ty chcesz odpalić samochód kręcąc rozrusznikiem a nie mając prądu ?
Jak koniecznie potrzebujesz go odpalić to na pych. Ale akku naładuj i będzie ok.
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 11:56

sprawdze wieczorem jak naładuje.A jak sprawdzic czy alternator ładuje bez miernika?

#6 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 11:58

przekrecając kluczyk nie było słychać rozrusznika

Rozładowany aku do zera, nawet na popych nie zapali w takim stanie bo cewka nie da rady. Naładuj aku. Jak będzie to samo to wsadź inny aku od kogoś na chwilę taki który jest pewny że działa w 100% i jeżeli bedzie kręcił to masz aku do wymiany a jeżeli nie to szukaj problemu przy rozruszniku. Masz dwie opcje ale to na 99,9% ta pierwsza.

#7 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 03 października 2008 - 11:59

hmm....jak odpalilem go na popych i przy calkowicie rozladowanym akku ale odpalonym aucie mialem swiatla to znaczy ze laduje.
Dodany obrazek

#8 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 03 października 2008 - 12:00

A jak sprawdzic czy alternator ładuje bez miernika?


Poprosić kogoś z miernikiem żeby sprawdził.

#9 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:02

hmm....jak odpalilem go na popych i przy calkowicie rozladowanym akku ale odpalonym aucie mialem swiatla to znaczy ze laduje.


Co :shock: :?: :!:
bez miernika nei sprawdzisz czy alternator pracuje prawidłowo. To ze sieświecą światła to nic nie znaczy, światłą jakoś tam zawsze bedąsię świeciły. A tak przy okazji. Przypomniała mi sie jeszcze taka rzecz że mogłeś rozładować aku przez za slabe naciągnięcie paska. Sprawdź to bo jak będize za luźny to nie bedzie ładował prawidłowo.

#10 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:03

ale jak cofnełam kluczyk to chwycił i zapalił.dziwnie.i wogóle musze długo czasami kręcić by zapalił

#11 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:07

Jeżeli raz łapie a raz nie i to przez różną pozycję kluczyka to być moze uszkodzona kostka stacyjki.
A jak trzeba dużo kręcić to moze być spowodowane tym ze zapłon jest za póxny albo pompa paliwowa przepuszcza i wacha nie utrzymuje siewcale w przewodach i potrzebuje czasu na dopłynięcie. Raczej to pierwze.

#12 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:08

pasek jest naciągnięty,bo dziś odebrałam auto z warsztatu gdzie mi porpawiali alternator,bo był naprawiony a dalej nie ładował,więc pasek naciągnięty.A czemu nie świeci kontrolka,że nie ładuje?Bo wczesniej nie ładował a nie świeciła się kontrolka

#13 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:12

Najprawdopodobniej przepaliła się żarówka od kontrolki.
Najprościej sprawdzić czy dizała nawet nie wyjmujac jej z licznika to...
Włącz zapłon na zgaszonym silniku, najlepiej nie od razu po zatrzymaniu samochodu. Wtedy w momencie gdy silnik nie pracuje kontrolka ładowania powinna sieświecić, a po uruchomieniu silnika gasnąć, jeżeli nei świeci siena zapłonie przy zgaszonym silniku to znak ze jest przepalona i trzeba ją wymienić.

#14 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:14

jak włącze stacyjke to swieci akumulator a po zapaleniu gaśnie po chwili

#15 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:23

No to kontrolka dobra.

#16 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:24

jak się tą kostkę wymienia w stacyjce?ok której strony zacząć??od bagażnika czy od środka?

#17 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:35

Opisze w punktach:
1. odkręcić i zdjąć kierownicę
2. Rozpiąć w bakarzniku kostkę stacyjki i 3 kostki przełącznika zespolonego (to co światła i kieunki)
3. Odkręcić śrubę od mocowania przeąłcznika zespolonego klucz nasadowy 8, odgręcić mocowanie pobudowy kolumny klucz 13 odkręcić śrubę krzyżakową od przeąłcznika zespolonego na obudowie kolumny przy dźwigniach i od spodu obudowy.
4. wyciagnąć przełącznik zespolony wraz z obudową kolumny i przewodami
5. w tym momencie mamy dostęp do stacyjki, oryginalnie jest ona przykręcona na śwuby z zerwanymi łebkami, jeżeli nei są zerwane to do jej odkręcenia potrzebny klucz 11. Jeżeli nei to bez zdejmowania stacyjki z kolumny płaskim śrubokrętem można wykręcić samą kostkę.
6. montarz odbywa sie w kolejności odwrotnej.

Ważna uwaga! za pierwszm razem trzeba sie trochę napocić i nawqrw*ać ale jest na spokojnie do zrobienia. W razie pytan zapraszam na GG

#18 OFFLINE   free10

free10

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:37

stacyjke miałam już wymienianą tylko kostka została stara

#19 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 03 października 2008 - 12:38

No to jeżeli śruby nie zostały zerwane to ja po prostu odkręcisz jeżeli tak to patrz punkt 5

#20 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 03 października 2008 - 13:01

Harnas napisał:
hmm....jak odpalilem go na popych i przy calkowicie rozladowanym akku ale odpalonym aucie mialem swiatla to znaczy ze laduje.



Co
bez miernika nei sprawdzisz czy alternator pracuje prawidłowo.

Ja miałem całkiem aku padnięty jak zostawiłem auto na dziennych pod domem.Odpalił na popych, chwile pochodził i wlaczylem swiatla, byly. Moze nie pozna sprawdzic czy prawidlowo laduje ale wiadomo ze w ogole laduje.
Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.