wymieniłem całą skrzynię. nie mam czasu teraz wziąć się za starą, zauważyłem że półośka byłą już wymieniana i ta nowa jakaś kiepskiej jakości bo to ona mi się zjechała. widać różnice pomiędzy jedną a drugą, jedna jest jeszcze błyszcząca jak wyczyściłem
Sposób na zabieraki
Started By
piteer
, 14 lip 2008 13:17
26 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 13:05
bo to są dwa rodzaje wszystkich części do 126p fabryczne to te są wytrzymałe ale są też rzemieslnicze i one pozastawiaja duzo do życzenia są o wiele mieksze i szybciej sie zużywaja dlatego czasem jest lepiej troche wiecej zapłacic ale bedzie to dlużej śmigało
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac
#23 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2008 - 19:42
no ja raczej nie próbowałbym takiego pomysłu realizować. półoś przecież w zabieraku chodzi luźno a nie jest stale utwierdzona a poza tym taka śruba długo nie wytrzyma bo poprostu zacznie się wyrabiać i w końcu pęknie, i zostaniesz stać gdzieś.........
#26 OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 07:33
Up temaciku
Miałem dokładnie to samo co piteer i postanowiłem wymienić półoś.
Sprawa nie była zbyt trudna, popełniłem jednak 1 zasadniczy błąd, który opiszę. Mianowicie postanowiłem wyciągnąć skrzynię bez wyciągania silnika; potem bardzo ciężko było ją włożyć i poprawnie ustawić; o ustawianiu lewarka biegów nie wspomnę.
Moje rozwiązanie to wyjąć silnik; skrzynie zostawić w budzie, ponieważ do wymiany półosi musimy zdjąć tylko ostatnią część skrzyni i wyjąć mechanizm różnicowy.
2 sprawa ... po rozebraniu skrzyni okazało się, że między jej częściami nie ma (nie wiem czy tylko w moim przypadku) uszczelek. Jesli uszczelki sa dostępne w sklepach, to proponuje je kupić, ewentualnie wystrugać coś z papieru/klingerytu/silikonu. Ja skeciłem bez i mimo staranności dokręcania jest mały wyciek - plamka ok 3x3 cm po nocy w 1 miejscu.
Koszta - półoś 28 zł, zabierak 12 zł
Miałem dokładnie to samo co piteer i postanowiłem wymienić półoś.
Sprawa nie była zbyt trudna, popełniłem jednak 1 zasadniczy błąd, który opiszę. Mianowicie postanowiłem wyciągnąć skrzynię bez wyciągania silnika; potem bardzo ciężko było ją włożyć i poprawnie ustawić; o ustawianiu lewarka biegów nie wspomnę.
Moje rozwiązanie to wyjąć silnik; skrzynie zostawić w budzie, ponieważ do wymiany półosi musimy zdjąć tylko ostatnią część skrzyni i wyjąć mechanizm różnicowy.
2 sprawa ... po rozebraniu skrzyni okazało się, że między jej częściami nie ma (nie wiem czy tylko w moim przypadku) uszczelek. Jesli uszczelki sa dostępne w sklepach, to proponuje je kupić, ewentualnie wystrugać coś z papieru/klingerytu/silikonu. Ja skeciłem bez i mimo staranności dokręcania jest mały wyciek - plamka ok 3x3 cm po nocy w 1 miejscu.
Koszta - półoś 28 zł, zabierak 12 zł
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
W jaki sposób konserwować profile zamknięte. |
Mechanika | zioleczko450 |
|
|
|
Sposób składania ofert w Kupie/Sprzedam/Zamienie/Oddam |
Portal i forum - sprawy techniczne | krzysztofer00 |
|
|
|
Sposób na rozładowaną baterię |
Hydepark | Kazek |
|
|
|
Sposob na opadajaca podsufitke |
Stylistyka | Harnas |
|
||
zabieraki problem |
Mechanika | free10 |
|
|