Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skrzynia Maluchowska w swapie czy cc??


35 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 24 listopada 2011 - 16:24

piotrekwielki a czego sie spodziewać po skrzyni o przebiegu grubo ponad 150000km

#22 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 24 listopada 2011 - 22:44

Skrzynia biegów z CC nie ma sensu. Te trybka tam w środku to po coś mają ten kierunek skosu. :E Żuraw kiedyś pisał, że gdy miał u siebie skrzynię z CC to często dochodziło do wyłamywania zębów na talerzu dyfra, właśnie dlatego, że zęby się odpychały zamiast na siebie nachodzić. Jedyny plus takiej skrzyni to synchronizowana jedynka. Tam wyżej pisali o obracaniu dyfra. Obracanie dyfra w tej skrzyni ma sens tylko, jak ktoś oprócz skrzyni chciałby mieć cały silnik z CC700. I to jeśli chodzi o skrzynię biegów miałoby nawet sens, bo wszystkie tryby w skrzyni pracowałyby w takim kierunku, w jakim zakładał to konstruktor. :E

A co do skrzyni skody - od rapidki może i ciężko dostać. A jak jest z czterobiegowymi skrzyniami od 105/120? Jeżeli te skrzynie wiele się nie różnią od skrzyni rapidowskiej, to można by przecież zamontować taką, choćby przejściowo, dopóki się nie znajdzie skrzyni 5-cio biegowej. A wytrzyma to pewnie nieco więcej niż skrzynia 126p. Tylko tam jest kwestia, że są skrzynie na suchych i mokrych półosiach, ale do końca nie wiem co i jak. Ktoś, coś więcej na ten temat?
Dodany obrazek

#23 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 24 listopada 2011 - 22:46

w 120 i w 105 tez jest 5 biegów tylko są to skrzynie o dłuższych przełożeniach niż ta ze skody rapid

#24 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 24 listopada 2011 - 22:58

105 i 120 to wiem, że mają na pewno skrzynie czterobiegowe. Chyba że do jakichś bogatszych 120stek też ładowali piątki. Pięć biegów jest na pewno w 125, 130, 135, 136? No i mówię, że są dwa rodzaje, na suchych i mokrych półosiach.
Dodany obrazek

#25 OFFLINE   Norbi

Norbi

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 25 listopada 2011 - 20:54

Mimo wszystko to te wszystkie skrzynie, które wymieniłeś tez ciężko znaleźć np. na allegro tego nie ma a po szrotach to można jeździć i jeździć a nawet jak się znajdzie to nie ma się pewności, że jest ona w dobrym stanie.. (zresztą stanu nigdy się nie określi jeśli się skrzyni nie przetestuje)więc wybór jest dosyć ograniczony... :cry:

#26 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 25 listopada 2011 - 23:57

Oczywiście, ale skrzynię ze skody 105/120 mimo wszystko łatwiej dostać, niż skrzynię z rapidki.

No niestety, konstrukcji z silnikiem umieszczonym z tyłu nie było zbyt wiele, toteż wybór skrzyń jest bardzo ograniczony. Oprócz skody jedynymi autami jakie mi przychodzą na myśl są garbus i VW T3, ale wydaje mi się, że te dwa auta mają skrzynie biegów znacznie większych rozmiarów i ciężko będzie to upchać bez konkretnej rzeźby.



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zawsze można zakupić całą 105/120 na chodzie na części i jeszcze w skodzie sprawdzić, jak się sprawuje nasza nowa skrzynia biegów.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dodany obrazek

#27 OFFLINE   Norbi

Norbi

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 26 listopada 2011 - 23:45

No niby tak ale myślałem sobie nad 1.2 z punto ale przez te problemy ze skrzynia zacząłem rozmyślać nad seicento 1.1 sporting i org skrzynią z malczana a patrząc na silnik z osprzętem(1.1) koszt ok 1000zł to pomyślałem, żeby kupić za 1500(bo za tyle można już dostać uszkodzone seicento np. lekko wypadek albo jakies inne problemy, które nie związane są z potrzebnymi częściami do 126p przy swapie) seicento wziąć silnik komputer zwrotnice i inne duperele a resztę części sprzedać to wyjdzie się na + ale jak na razie suche plany

#28 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 listopada 2011 - 00:15

To nie wiem gdzie patrzyłeś, że takie ceny są, spokojnie 1.1 można kupić do 800zł (wygórowana cena), i to cały komplecik.

#29 OFFLINE   Norbi

Norbi

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 27 listopada 2011 - 00:28

no wiesz to w zaokrągleniu jak kupujesz z osprzętem ale am fakt jest to dosyć sporo biorąc pod uwagę kupno calego samochodu, gdzie masz naprawdę duży wybór w częściach ;)

#30 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 27 listopada 2011 - 00:29

1.2 mpi kupiłem za 800zł z osprzętem

#31 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 listopada 2011 - 00:31

Nie wiem co chcesz jeszcze z części, chłodnicę, zbiorniczek wyrównawczy?... Potem czasami jest problem z pozbyciem się tego "auta".
1.1 kupiłem za 400zł, 1.2MPI też po taniości poleciałem :D

#32 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 27 listopada 2011 - 00:53

Na niektórych szrotach robią problemy jak auto jest niekompletne, czasami nawet wołają żeby im dopłacić żeby takie auto zezłomować.

#33 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 27 listopada 2011 - 01:01

No niby tak ale myślałem sobie nad 1.2 z punto ale przez te problemy ze skrzynia zacząłem rozmyślać nad seicento 1.1



A co, myślisz, że silnikiem 1.1 nie uwalisz oryginalnej skrzyni? :E
Dodany obrazek

#34 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 listopada 2011 - 01:03

hehe nawet z seryjnym silnikiem ją uwalisz :devil: :devil:

#35 OFFLINE   Norbi

Norbi

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 27 listopada 2011 - 18:45

Eh... słabo trochę ;p

#36 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 27 listopada 2011 - 20:54

No damage = no fun



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.