Groszek from Czewa - ukończony projekt
Started By
maly_czewa
, 04 Sep 2007 15:55
49 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 04 September 2007 - 15:55
Witam,przyszedł wkońcu czas aby pokazać autko.
Jest to fl z 1987.Autko napędza silnik 1.1 pochodzący z punto ,zblokowany z maluchowską skrzynią.Jeszcze masa pracy,żeby zaczoł wyglądać , ale małymi korczkami do przodu.A tu kilka niezbyt profesjonalnie wykonanych fotek .
Jest to fl z 1987.Autko napędza silnik 1.1 pochodzący z punto ,zblokowany z maluchowską skrzynią.Jeszcze masa pracy,żeby zaczoł wyglądać , ale małymi korczkami do przodu.A tu kilka niezbyt profesjonalnie wykonanych fotek .
#6 OFFLINE
Posted 05 September 2007 - 06:05
Wnętrze jak narazie seryjne,mam kilka pomysłów, ale co chwila się zmieniają.Napewno wylądują w środku kubełki , ale to narazie odległa przyszłość (wiosna/lato).
Co do koloru to jest oryginalny, tak go pomalowali w fabryce i tak mu juz zostało .Kiedyś chciałem go przemalować na krwistą czerwień ,ale na szczęscie mi przeszło.
W autku zostanie wyminiona jeszcze podłoga i innych kilka drobnych elementów.Zostaną zaspawane otwory po listwach, poszerzone nadkola i poprawiony wlot chłodnicy.Wszystko profesjonalnie przerabiane w jedynym słusznym miejscu , czyli u Sebcyca .
Autko na cztery łapy dostanie alumy od bmw odziane w gumy 175/55.
Dodatkowo na przód powędruja tarcze od cinqusia, bo obecne są do bani.
Co do koloru to jest oryginalny, tak go pomalowali w fabryce i tak mu juz zostało .Kiedyś chciałem go przemalować na krwistą czerwień ,ale na szczęscie mi przeszło.
W autku zostanie wyminiona jeszcze podłoga i innych kilka drobnych elementów.Zostaną zaspawane otwory po listwach, poszerzone nadkola i poprawiony wlot chłodnicy.Wszystko profesjonalnie przerabiane w jedynym słusznym miejscu , czyli u Sebcyca .
Autko na cztery łapy dostanie alumy od bmw odziane w gumy 175/55.
Dodatkowo na przód powędruja tarcze od cinqusia, bo obecne są do bani.
#14 OFFLINE
Posted 10 September 2007 - 05:51
Nadal będzie cichociemny, poszerzki były konieczne bo koła wystawały poza obrys nadkoli i szybko bym stracił dowód.Więcej przeróbek drastycznie zmieniających wygląd auta nie będzie(tłumik zostaje nawet po oryginalnej stronie).
Co do opon to chwilowo są 165x65 dlatego mogą wydawać sie baloniaste.
Co do opon to chwilowo są 165x65 dlatego mogą wydawać sie baloniaste.
#15 OFFLINE
Posted 11 September 2007 - 20:31
zamontowana maglownica , obniżone podstawki resora o 14mm ,resor sklepany na 13cm , nowy pas
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#16 OFFLINE
Posted 12 September 2007 - 11:52
konkretny pomysł z poszerzeniami podoba mi sie, mam pytanie ile trzeba tych blaszek na strone i jakie wymiary, z góry dziękuje
te blaszki to jest pociety i wywiniety na druga strone rant nadkola. Nic wiecej nie potrzebujesz procz wmiare zdrowych nadkoli...pozniej trzeba zespawac ze soba ta szczeliny ktore powstaly, ladnie zeszlifowac, zaszpachlowac albo zacynowac i pomalowac