Rajdowka (2006)
Started By
zolo
, 26 Jul 2007 09:37
71 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 09:37
Witam wszystkich na tym forum. Chciałem wam przedstawić mojego fiacika-(pryszcza)
Tak wiec króciutki wstęp:
Rocznik/Model - 1988, FL
Silnik/Modyfikacje - 600ccm, głowica-3,5mm (powiększone, polerowane kanały), wałek 385, koło zamachowe 3,5kg, przerobiony gaźnik, poprawiony dolot, tłumik z fiata 125p (w zapasie wybebeszona tekla, bardzo głośna), ogólnie silniczek zadbany i wypieszczony.
Nadwozie - pomalowane na biało, pojedyncza wycieraczka, obcięte (skrócone) rynienki dachowe, przyciemnione tylne szyby, zamontowane zderzaki chromowe + dwa dalekosiężne halogeny na przodzie auta, cale wnętrze zostało wyrzucone, zostały zamontowane dwa kubełki bimarco C + trzy punktowe pasy schroth, obrotomierz z dużego fiata.
Zawieszenie - zostało obniżone, zarówno tył jak i przód. Tył skrócone sprężyny o półtora zwoju + gumy usztywniające, zaś przód sklepany na 9cm + dodatkowa laga + skrócone podstawki, amortyzatory o skróconym skoku i zalane gęstszym olejem.
Na początku auto wyglądało tak:
Potem przyszedł czas na remont i stopniowe przeistaczanie się w lekko sportowa wersje.
Moje skromne zaplecze warsztatowe (co tam damy rade )
A tu zaraz po złożeniu i po pierwszej jeździe testowej:
Fiacik zimą:
Nowy tłumik:
Zdjęcia z pierwszego spotu w Lublinie:
Na chwile obecna maluch wygląda tak:
Tak wiec króciutki wstęp:
Rocznik/Model - 1988, FL
Silnik/Modyfikacje - 600ccm, głowica-3,5mm (powiększone, polerowane kanały), wałek 385, koło zamachowe 3,5kg, przerobiony gaźnik, poprawiony dolot, tłumik z fiata 125p (w zapasie wybebeszona tekla, bardzo głośna), ogólnie silniczek zadbany i wypieszczony.
Nadwozie - pomalowane na biało, pojedyncza wycieraczka, obcięte (skrócone) rynienki dachowe, przyciemnione tylne szyby, zamontowane zderzaki chromowe + dwa dalekosiężne halogeny na przodzie auta, cale wnętrze zostało wyrzucone, zostały zamontowane dwa kubełki bimarco C + trzy punktowe pasy schroth, obrotomierz z dużego fiata.
Zawieszenie - zostało obniżone, zarówno tył jak i przód. Tył skrócone sprężyny o półtora zwoju + gumy usztywniające, zaś przód sklepany na 9cm + dodatkowa laga + skrócone podstawki, amortyzatory o skróconym skoku i zalane gęstszym olejem.
Na początku auto wyglądało tak:
Potem przyszedł czas na remont i stopniowe przeistaczanie się w lekko sportowa wersje.
Moje skromne zaplecze warsztatowe (co tam damy rade )
A tu zaraz po złożeniu i po pierwszej jeździe testowej:
Fiacik zimą:
Nowy tłumik:
Zdjęcia z pierwszego spotu w Lublinie:
Na chwile obecna maluch wygląda tak:
#2 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 09:45
Co wy tak te rajdówki na biało lakierujecie
A tak serio to maluszek jest bardzo fajny, podoba mi się osłona od spodu i ten patenciarski wydech (jest tam coś w środku )
Nie kumam tylko co mu się stało z klapą. trochę to dziwne jest, ale oryginalne.
Pozostaje mi życzyć powodzenia w dalszych pracach.
A tak serio to maluszek jest bardzo fajny, podoba mi się osłona od spodu i ten patenciarski wydech (jest tam coś w środku )
Nie kumam tylko co mu się stało z klapą. trochę to dziwne jest, ale oryginalne.
Pozostaje mi życzyć powodzenia w dalszych pracach.
#4 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 18:42
He he myslałem że mówiąc "jak chodzi" zobacze jak jeździ, Szkoda truć się spalinami w zamkniętym pomieszczeniu. Wypusć go troche na świeże powietrze! Ale robisz go do sportu czy raczej taka specyficzna forma tuningu? Fakt, ładny. Naprawde ładny! Ale nie czarujmy się. Rajdówka ma jeździć... Wybierasz się za miesiąc do tomaszowa?
A wydech wygląda jak środkowy tłumik z poloneza...
A wydech wygląda jak środkowy tłumik z poloneza...
#5 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 18:58
Bardzo fajny i zgrabnie wykonany...
Co to za słoń wewnątrz pod deska rozdzielczą
Co to za słoń wewnątrz pod deska rozdzielczą
#6 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 19:23
A wydech wygląda jak środkowy tłumik z poloneza...
to jest koncowy wydech z duzego fiata.
Narazie fiacik sluzy tylko o tak do jezdzenia po miescie i do cwiczenia swych umiejetnosci, choc napewno sie to z czasem zmieni jak wszystko skapletuje.
Co to za słoń wewnątrz pod deska rozdzielczą
to jest polaczenie dmuchawy, ta co jest w badazniku (nawiew na szybe)
Jak dorwe brata z cyfrowka to nagram jak jezdzi moj bolid
#9 OFFLINE
Posted 26 July 2007 - 22:44
Ciekawa ta klapa Jak ja lubie białe Maluchy z chromami no Cały czas to mówie Fajna rajdóweczka, klosze kierunkowskazów mi się nie podobają. IMO nie pasują do całego samochodu. pozdrawiam
DM Garage
* Cabrio Bosmal 1.2 16v +
* Polski Fiat 126p 650FL Anglik
* Cabrio Bosmal 1.2 16v +
* Polski Fiat 126p 650FL Anglik
#12 OFFLINE
Posted 31 July 2007 - 18:09
Co to za wydech, jaki projekt, gdzie go mozna zdobyć.
Bardzo ciekawa konstrukcja!!!
Bardzo ciekawa konstrukcja!!!
#16 OFFLINE
Posted 31 July 2007 - 19:42
Co to za wydech, jaki projekt, gdzie go mozna zdobyć.
Bardzo ciekawa konstrukcja!!!
To jest zwykly tlumik od DF skrocony, projekt i wykonanie wlasne
Na jalowym chodzi troche glosniej niz seria, ale jak sie przycisnie to ryczy jak bu swinie we wsi zazynali
#18 OFFLINE
Posted 13 December 2009 - 04:07
bardzo ładna ta metamorfoza aczkolwiek te okrągłe dziury mi jakoś nie pasują. Mino to maluch ładny i widać że dużo pracy w niego włożyłeś, powiedz mi a jak to się odpycha co masz jakiś filmik albo coś
o faktycznie dopiero teraz doczytałem no to ciekawe czy ten kotlet jeszcze jeździ
o faktycznie dopiero teraz doczytałem no to ciekawe czy ten kotlet jeszcze jeździ